Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu.
Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu a s tím spojených změn, které by byly ve firmě potřebné ke zkvalitnění služby.
V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingové komunikace a firemního prostředí. V praktické části je představena firma, následně jsou zpracována získaná data z rozhovorů se zaměstnanci a představen celý výzkum včetně výsledků.
Anotace v angličtině
The bachelor' s thesis focuses on the marketing communication of the chosen company, whose specialization covers finance. Specifically, the work deals with the current promotion of the company by employees, the need for client acquisition and rebranding of the company,
The aim of the work is to analyse the current situation in the company from the point of view of promotion and acquisition, to find out employees' view of the area and to open up the subject of rebranding and the associated changes that would be needed to improve the service.
In the theoretical part, terms relating to marketing communication and the corporate environment. In the practical part, the company is introduced, then the obtained data from interviews are processed and the whole research including the results is presented.
Klíčová slova
Firma, interní komunikace, identita firmy, rebranding, zaměstnanci, značka, propagace, akvizice, služba, finanční služby
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu.
Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu a s tím spojených změn, které by byly ve firmě potřebné ke zkvalitnění služby.
V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingové komunikace a firemního prostředí. V praktické části je představena firma, následně jsou zpracována získaná data z rozhovorů se zaměstnanci a představen celý výzkum včetně výsledků.
Anotace v angličtině
The bachelor' s thesis focuses on the marketing communication of the chosen company, whose specialization covers finance. Specifically, the work deals with the current promotion of the company by employees, the need for client acquisition and rebranding of the company,
The aim of the work is to analyse the current situation in the company from the point of view of promotion and acquisition, to find out employees' view of the area and to open up the subject of rebranding and the associated changes that would be needed to improve the service.
In the theoretical part, terms relating to marketing communication and the corporate environment. In the practical part, the company is introduced, then the obtained data from interviews are processed and the whole research including the results is presented.
Klíčová slova
Firma, interní komunikace, identita firmy, rebranding, zaměstnanci, značka, propagace, akvizice, služba, finanční služby
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a internetových zdrojů, definujte významy pojmů spojené s marketingovou komunikací.
2. Definujte cíl bakalářské práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Realizujte polostrukturované rozhovory a analýzu současné marketingové komunikace firmy PM Tišnov
4. S využitím získaných dat interpretujte výsledky výzkumu, zodpovězte výzkumné otázky a vyhodnoťte cíl práce se závěrem.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a internetových zdrojů, definujte významy pojmů spojené s marketingovou komunikací.
2. Definujte cíl bakalářské práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Realizujte polostrukturované rozhovory a analýzu současné marketingové komunikace firmy PM Tišnov
4. S využitím získaných dat interpretujte výsledky výzkumu, zodpovězte výzkumné otázky a vyhodnoťte cíl práce se závěrem.
Seznam doporučené literatury
BASU, Andreas a Liane FAUST. 2013. Umění úspěšné komunikace: jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmy. Praha: Grada. Poradce pro praxi. ISBN 978-80-247-5032-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. 14. vydání. Přeložil Tomáš JUPPA a Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
PODNAR, Klement. 2014. Corporate communication a marketing viewpoint. Routledge. ISBN 9781138804722.
SEMENIK, Richard J., 2002. Promotion and integrate marketing communications.Cincinnati: South-Western. ISBN 0-324-06253-2.
Seznam doporučené literatury
BASU, Andreas a Liane FAUST. 2013. Umění úspěšné komunikace: jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmy. Praha: Grada. Poradce pro praxi. ISBN 978-80-247-5032-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. 14. vydání. Přeložil Tomáš JUPPA a Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
PODNAR, Klement. 2014. Corporate communication a marketing viewpoint. Routledge. ISBN 9781138804722.
SEMENIK, Richard J., 2002. Promotion and integrate marketing communications.Cincinnati: South-Western. ISBN 0-324-06253-2.
Přílohy volně vložené
Příloha P I: Dokument Word - Scénář rozhovoru s respondenty
Příloha P II: Google disk - Audiozáznamy rozhovorů s respondenty
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
• V jakém původním zdroji Mikuláš Kašík formuloval svou definici corporate identity?
• V čem spočívá rozdíl termínů corporate identity a corporate image?
• Pokuste se určit náklady, penzum hodin týdně a odbornost interního pracovníka zodpovědného za on-line komunikaci PM Tišnov, který nastoupí poté, co budou nastaveny funkcionality a bude vytvořen design webu a firemních profilů externí firmou?
Vedoucí práce ve svém posudku položila jednu otázku:
-Objasněte, jak jste přistupovala k současné analýze MK firmy.
Studentka měla připraveny odpovědi na položené otázky a dále také odpověděla i na otázky položené komisí.