Bakalárska práca sa zaoberá využitím komunikačných kartičiek značky čLOVEčina do práce odborníkov z oblasti psychológie. Teoretická časť čerpá primárne z literárnych zdrojov, pričom obsahuje základné pojmy týkajúce sa problematiky tejto práce. Praktická časť sa venuje predstaveniu značky čLOVEčina ako aj samotnej analýze výsledkov získaných z kvalitatívneho šetrenia a zodpovedaniu výskumných otázok. Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, či je pre značku čLOVEčina výhodné rozširovať pole svojej pôsobnosti do práce odborníkov z oblasti psychológie.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the use of čLOVEčina communication cards in the work of experts in the field of psychology. The theoretical part draws primarily from literary sources, while it contains basic terms related to the issue of this work. The practical part is dedicated to the presentation of the čLOVEčina brand as well as the analysis of the results obtained from the qualitative research and answering the research questions. The aim of this bachelor thesis is to find out whether it is advantageous for the čLOVEčina brand to expand its field of activity in the work of experts in the field of psychology.
Bakalárska práca sa zaoberá využitím komunikačných kartičiek značky čLOVEčina do práce odborníkov z oblasti psychológie. Teoretická časť čerpá primárne z literárnych zdrojov, pričom obsahuje základné pojmy týkajúce sa problematiky tejto práce. Praktická časť sa venuje predstaveniu značky čLOVEčina ako aj samotnej analýze výsledkov získaných z kvalitatívneho šetrenia a zodpovedaniu výskumných otázok. Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, či je pre značku čLOVEčina výhodné rozširovať pole svojej pôsobnosti do práce odborníkov z oblasti psychológie.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the use of čLOVEčina communication cards in the work of experts in the field of psychology. The theoretical part draws primarily from literary sources, while it contains basic terms related to the issue of this work. The practical part is dedicated to the presentation of the čLOVEčina brand as well as the analysis of the results obtained from the qualitative research and answering the research questions. The aim of this bachelor thesis is to find out whether it is advantageous for the čLOVEčina brand to expand its field of activity in the work of experts in the field of psychology.
Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům komunikace s odbornou veřejností.
Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybraný produkt a jeho dosavadní cílové skupiny.
Realizujte konkurenční analýzu a primární šetření u odborníků s cílem analyzovat potenciál využití produktu v jejich praxi.
Na základě výsledků odpovězte výzkumné otázky, zpracujte návrhy a doporučení pro vybranou značku.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům komunikace s odbornou veřejností.
Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybraný produkt a jeho dosavadní cílové skupiny.
Realizujte konkurenční analýzu a primární šetření u odborníků s cílem analyzovat potenciál využití produktu v jejich praxi.
Na základě výsledků odpovězte výzkumné otázky, zpracujte návrhy a doporučení pro vybranou značku.
Seznam doporučené literatury
HOGG, Michael A., Graham M. Vaughan, 2014. Social psychology. 7. vyd. Harlow : Pearson. 749 s. ISBN 9780273764595
KARLÍČEK, Miroslav et al., 2018. Základy marketingu. 2. vydanie. Praha : Grada. 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5
PUGNEROVÁ, Michaela et al., 2019. Psychologie : pro studenty pedagogických oborů. Praha : Grada. 276 s. ISBN 9788027105328
TAHAL, Radek et al., 2022. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy.2. vydanie.Praha: Grada Publishing. 293 s. ISBN 978-80-271-3535-6
VYSEKALOVÁ, Jitka et al., 2014. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada. 289 s. ISBN 9788024748436
Seznam doporučené literatury
HOGG, Michael A., Graham M. Vaughan, 2014. Social psychology. 7. vyd. Harlow : Pearson. 749 s. ISBN 9780273764595
KARLÍČEK, Miroslav et al., 2018. Základy marketingu. 2. vydanie. Praha : Grada. 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5
PUGNEROVÁ, Michaela et al., 2019. Psychologie : pro studenty pedagogických oborů. Praha : Grada. 276 s. ISBN 9788027105328
TAHAL, Radek et al., 2022. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy.2. vydanie.Praha: Grada Publishing. 293 s. ISBN 978-80-271-3535-6
VYSEKALOVÁ, Jitka et al., 2014. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada. 289 s. ISBN 9788024748436
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponentka):
1/ Neuvažovali ste spojiť sa s organizáciou, ktorá vydáva a distribuuje psychologické testy? Práve ich databázu psychológovia navštevujú.
2/ Prečo sa autorka v teoretickej časti venuje pedagogickej psychológii, keď uplatnenie produktu vidí v školách a aj participanti výskumu boli z oblasti školskej psychológie?