Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit.
Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, kterému rozumí a informacemi, jež vyhledávají. Tento záměr je rozepsán v teoretické části, která obsahuje kapitoly o marketingu jako pojmu, marketingovém procesu, cíleném marketingu, marketingovém komunikačním mixu a vztahovém marketingu. Teoreticky je také popsán marketingový výzkum zastávající praktickou část bakalářské práce. Konkrétně kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, jemuž předchází pre-test. Během pre-testu zástupci respondentů, tedy stávající klienti obchodní jednotky a kanceláře, doplní dotazník o jejich poznatky, které, budou-li relevantní, upřesní dotazníkové šetření, jež bude v digitální formě posláno zbylým respondentům.
Anotace v angličtině
The qualification thesis deals with the identity of clients in the multifunctional building HOUSE 64 in Zlín, their satisfaction and last but not least possible additional services that CREAM Real Estate, as the property manager of this property, could add.This bachelor thesis.
The purpose of client profiling is to effectively reach a potential target group of people interested in renting a business unit or office in a language they understand and with the information they are looking for. This purpose is elaborated in the theoretical part, which includes chapters on marketing as a concept, the marketing process, target marketing, the marketing communication mix and relationship marketing. The theoretical part also describes the marketing research representing the practical part of the bachelor thesis. Specifically, quantitative research in the form of a questionnaire survey preceded by a pre-test. During the pre-test, representatives of the respondents, i.e. existing clients of the business unit and the office, will complete the questionnaire with their findings which, if relevant, will refine the questionnaire survey which will be sent in digital form to the remaining respondents.
Klíčová slova
Spokojenost klientů, kanceláře, obchodní jednotky, segmentace, komunikace, HOUSE 64, CREAM Real Estate
Klíčová slova v angličtině
Client satisfaction, offices, business units, segmentation, communication, HOUSE 64, CREAM Real Estate
Rozsah průvodní práce
60 s. (77 026 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit.
Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, kterému rozumí a informacemi, jež vyhledávají. Tento záměr je rozepsán v teoretické části, která obsahuje kapitoly o marketingu jako pojmu, marketingovém procesu, cíleném marketingu, marketingovém komunikačním mixu a vztahovém marketingu. Teoreticky je také popsán marketingový výzkum zastávající praktickou část bakalářské práce. Konkrétně kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, jemuž předchází pre-test. Během pre-testu zástupci respondentů, tedy stávající klienti obchodní jednotky a kanceláře, doplní dotazník o jejich poznatky, které, budou-li relevantní, upřesní dotazníkové šetření, jež bude v digitální formě posláno zbylým respondentům.
Anotace v angličtině
The qualification thesis deals with the identity of clients in the multifunctional building HOUSE 64 in Zlín, their satisfaction and last but not least possible additional services that CREAM Real Estate, as the property manager of this property, could add.This bachelor thesis.
The purpose of client profiling is to effectively reach a potential target group of people interested in renting a business unit or office in a language they understand and with the information they are looking for. This purpose is elaborated in the theoretical part, which includes chapters on marketing as a concept, the marketing process, target marketing, the marketing communication mix and relationship marketing. The theoretical part also describes the marketing research representing the practical part of the bachelor thesis. Specifically, quantitative research in the form of a questionnaire survey preceded by a pre-test. During the pre-test, representatives of the respondents, i.e. existing clients of the business unit and the office, will complete the questionnaire with their findings which, if relevant, will refine the questionnaire survey which will be sent in digital form to the remaining respondents.
Klíčová slova
Spokojenost klientů, kanceláře, obchodní jednotky, segmentace, komunikace, HOUSE 64, CREAM Real Estate
Klíčová slova v angličtině
Client satisfaction, offices, business units, segmentation, communication, HOUSE 64, CREAM Real Estate
Zásady pro vypracování
Zpracování teoretických východisek k tématu práce – definování základních pojmů z oblasti vztahového a cíleného marketingu a komunikace v realitní sféře.
Definice cíle a účelu bakalářské práce spolu s výzkumnými otázkami.
Objasnění současné situace řešené problematiky, na jíž základě bude navržena metoda výzkumu, která zastane praktickou část bakalářské práce.
Zpracování výzkumu formou kvantitativního dotazníkového šetření, kterému bude předcházet pre-test. Vyhodnocení získaných dat a zodpovězení výzkumných otázek.
Na základě evaluace kvantitativního výzkumu a odpovědí na výzkumné otázky bude vyhodnocen přínos práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
Zpracování teoretických východisek k tématu práce – definování základních pojmů z oblasti vztahového a cíleného marketingu a komunikace v realitní sféře.
Definice cíle a účelu bakalářské práce spolu s výzkumnými otázkami.
Objasnění současné situace řešené problematiky, na jíž základě bude navržena metoda výzkumu, která zastane praktickou část bakalářské práce.
Zpracování výzkumu formou kvantitativního dotazníkového šetření, kterému bude předcházet pre-test. Vyhodnocení získaných dat a zodpovězení výzkumných otázek.
Na základě evaluace kvantitativního výzkumu a odpovědí na výzkumné otázky bude vyhodnocen přínos práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga et al. 2012.Velký slovník marketingových komunikací. Praha : Grada. 272 s. ISBN 978-80-247-4354-7
KOTLER Philip, et al. 2007. Moderní marketing. Praha : Grada. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
KOTLER Philip, Gary Armstrong. 2020. Marketing. Praha : Grada. 864 s. ISBN 978-80-247-0513-2
LOŠŤÁKOVÁ, Hana, et al. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 2009. Praha : Grada. 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. 340 s. ISBN 80-86898-48-2
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga et al. 2012.Velký slovník marketingových komunikací. Praha : Grada. 272 s. ISBN 978-80-247-4354-7
KOTLER Philip, et al. 2007. Moderní marketing. Praha : Grada. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
KOTLER Philip, Gary Armstrong. 2020. Marketing. Praha : Grada. 864 s. ISBN 978-80-247-0513-2
LOŠŤÁKOVÁ, Hana, et al. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 2009. Praha : Grada. 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. 340 s. ISBN 80-86898-48-2
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Proč jste k segmentaci/profilování nevyužila sekundární data (například z webu společností, LinkedIn atd.)?
Člen komise prof. Štarchoň položil otázky týkající se vhodnosti volené segmentace, která odpovídá sektoru B2C a ne B2B a dále upozornil na nevhodné označování respondentů výzkumu, jako zákazníci a klienti, přičemž se jedná o zaměstnance klientů, kteří nejsou přímými zákazníky. Studentka nedokázala svou volbu vhodně obhájit a podložit vhodnými argumenty.