Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Work & Travel agentury Camp Leaders. Cílem práce je analyzovat současný stav komunikace agentury a navrhnout opatření ke zlepšení efektivity komunikace. Práce se skládá z teoretické části, ve které jsou popsány základní pojmy a principy marketingové komunikace, a praktické části, ve které jsou analyzovány komunikační kanály agentury Camp Leaders a proveden průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě zjištěných informací byla navržena opatření ke zlepšení komunikace agentury. Tato práce představuje užitečný návod pro další rozvoj marketingové komunikace agentury Camp Leaders a může být inspirací pro jiné organizace v oboru cestovního ruchu.
Annotation in English
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Work & Travel agency Camp Leaders. The aim of the thesis is to analyze the current state of the agency's communication and to propose measures to improve the effectiveness of communication. The thesis consists of a theoretical part, in which the basic concepts and principles of marketing communication are described, and a practical part, in which the communication channels of the Camp Leaders agency are analyzed and a survey among the target group is conducted. Based on the information found, measures to improve the agency's communication were proposed. This thesis is a useful guide for further development of the marketing communication of the Camp Leaders agency and can be an inspiration for other organisations in the tourism industry.
Keywords
program Work & Travel USA, práce v zahraničí, cestovní ruch, cestovní agentura, Camp Leaders
Keywords in English
Work & Travel USA Program, Work Abroad, Tourism, Travel Agency, Camp Leaders
Length of the covering note
72 s. , 9 s. obrazových příloh
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Work & Travel agentury Camp Leaders. Cílem práce je analyzovat současný stav komunikace agentury a navrhnout opatření ke zlepšení efektivity komunikace. Práce se skládá z teoretické části, ve které jsou popsány základní pojmy a principy marketingové komunikace, a praktické části, ve které jsou analyzovány komunikační kanály agentury Camp Leaders a proveden průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě zjištěných informací byla navržena opatření ke zlepšení komunikace agentury. Tato práce představuje užitečný návod pro další rozvoj marketingové komunikace agentury Camp Leaders a může být inspirací pro jiné organizace v oboru cestovního ruchu.
Annotation in English
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Work & Travel agency Camp Leaders. The aim of the thesis is to analyze the current state of the agency's communication and to propose measures to improve the effectiveness of communication. The thesis consists of a theoretical part, in which the basic concepts and principles of marketing communication are described, and a practical part, in which the communication channels of the Camp Leaders agency are analyzed and a survey among the target group is conducted. Based on the information found, measures to improve the agency's communication were proposed. This thesis is a useful guide for further development of the marketing communication of the Camp Leaders agency and can be an inspiration for other organisations in the tourism industry.
Keywords
program Work & Travel USA, práce v zahraničí, cestovní ruch, cestovní agentura, Camp Leaders
Keywords in English
Work & Travel USA Program, Work Abroad, Tourism, Travel Agency, Camp Leaders
Research Plan
1. Zpracujte rešerši odborné literatury s orientací na cestovní ruch a cestovní agentury.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Proveďte kvantitativní výzkum zaměřený na marketingové komunikace agentury Camp Leaders.
4. Vyhodnoťte kvantitativní šetření a navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace agentury Camp Leaders.
Research Plan
1. Zpracujte rešerši odborné literatury s orientací na cestovní ruch a cestovní agentury.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Proveďte kvantitativní výzkum zaměřený na marketingové komunikace agentury Camp Leaders.
4. Vyhodnoťte kvantitativní šetření a navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace agentury Camp Leaders.
Recommended resources
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a. s, . ISBN 978-80-247-8147-1.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Jana Langerová a Vladimír Nový. 4. vydání, Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-1545-2.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ, 2011. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-7059-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-3622-8.
SHARPLEY, Richard, 2018. Tourism, Tourists and Society. 5. vydání. Routledge. ISBN 9781315210407.
Recommended resources
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a. s, . ISBN 978-80-247-8147-1.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Jana Langerová a Vladimír Nový. 4. vydání, Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-1545-2.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ, 2011. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-7059-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-3622-8.
SHARPLEY, Richard, 2018. Tourism, Tourists and Society. 5. vydání. Routledge. ISBN 9781315210407.
Enclosed appendices
1 flash disk
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
V druhé výzkumné otázce řešíte, které nástroje marketingové komunikace využívané agenturou Camp Leaders jsou nejúčinnější. Opravdu agentura nevyužívá jiné nástroje než online komunikaci? Vysvětlete, proč součástí práce nejsou i ostatní nástroje mkt komunikace.
Vysvětlete zamýšlený rozdíl mezi otázkami se shodnými možnostmi odpovědí „Co by pro vás bylo nejdůležitější při výběru agentury pro Work&Travel program?“ a „Za jakých podmínek byste upřednostnili agenturu Camp Leaders před konkurencí?“.
Zdůvodněte proč v dotazníkovém šetření rozlišujete u prezentovaných reklam celkový dojem, vizuální a zvukovou stránku reklamy. Je to relevantní pro váš výzkum?