Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice. Cílem práce je zanalyzovat aktuální komunikaci na vybraných sociálních sítích a v off-line komunikaci, rozlišit je a zjistit jaké jsou výdaje používané na komunikaci za účelem lepší komunikace organizace do budoucna za použití rad z bakalářské práce.
Vybrané sociální sítě v online komunikaci jsou Facebook a Instagram, dále platforma YouTube a webové stránky organizace. V off-line komunikaci to jsou převážně tištěná média.
Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část specifikuje pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací, marketingového výzkumu a definuje příspěvkové organizace.
Praktická část analyzuje aktuální marketingovou komunikaci Střediska volného času Ivančice na vybraných sociálních sítích a v off-line prostředí. V závěru praktické části jsou formulovány návrhy a doporučení.
Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, konkrétně osobní rozhovory se zaměstnanci zodpovědnými za správu sociálních sítí a tvorbu multimediálního obsahu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the contributory organization Středisko volného času Ivančice. The aim of the thesis is to analyze the current communication on selected social networks and offline communication, to distinguish them and to find out what are the expenses used for communication in order to improve the communication of the organization in the future using the advice from the bachelor thesis.
The selected social networks in online communication are Facebook and Instagram, as well as the YouTube platform and the organization's website. In offline communication, it is mostly print media.
The thesis is divided into two parts. The theoretical part specifies the concepts of marketing and marketing communications, marketing research and defines contributory organizations.
The practical part analyses the current marketing communication of the Leisure Time Centre Ivančice on selected social networks and in the offline environment. The practical part concludes with suggestions and recommendations.
For the research, a qualitative method was chosen, namely personal interviews with employees responsible for social network management and multimedia content creation.
Klíčová slova
Středisko volného času Ivančice, příspěvková organizace, marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, kvalitativní výzkum, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Středisko volného času Ivančice, contributory organisation, marketing, marketing communication, communication mix, qualitative research, social networks
Rozsah průvodní práce
59 s.(76 707 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice. Cílem práce je zanalyzovat aktuální komunikaci na vybraných sociálních sítích a v off-line komunikaci, rozlišit je a zjistit jaké jsou výdaje používané na komunikaci za účelem lepší komunikace organizace do budoucna za použití rad z bakalářské práce.
Vybrané sociální sítě v online komunikaci jsou Facebook a Instagram, dále platforma YouTube a webové stránky organizace. V off-line komunikaci to jsou převážně tištěná média.
Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část specifikuje pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací, marketingového výzkumu a definuje příspěvkové organizace.
Praktická část analyzuje aktuální marketingovou komunikaci Střediska volného času Ivančice na vybraných sociálních sítích a v off-line prostředí. V závěru praktické části jsou formulovány návrhy a doporučení.
Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, konkrétně osobní rozhovory se zaměstnanci zodpovědnými za správu sociálních sítí a tvorbu multimediálního obsahu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the contributory organization Středisko volného času Ivančice. The aim of the thesis is to analyze the current communication on selected social networks and offline communication, to distinguish them and to find out what are the expenses used for communication in order to improve the communication of the organization in the future using the advice from the bachelor thesis.
The selected social networks in online communication are Facebook and Instagram, as well as the YouTube platform and the organization's website. In offline communication, it is mostly print media.
The thesis is divided into two parts. The theoretical part specifies the concepts of marketing and marketing communications, marketing research and defines contributory organizations.
The practical part analyses the current marketing communication of the Leisure Time Centre Ivančice on selected social networks and in the offline environment. The practical part concludes with suggestions and recommendations.
For the research, a qualitative method was chosen, namely personal interviews with employees responsible for social network management and multimedia content creation.
Klíčová slova
Středisko volného času Ivančice, příspěvková organizace, marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, kvalitativní výzkum, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Středisko volného času Ivančice, contributory organisation, marketing, marketing communication, communication mix, qualitative research, social networks
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši odborné literatury a dalších zdrojů a definujte specifika marketingových komunikací příspěvkové organizace.
Stanovte hlavní cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné výzkumné metody.
Charakterizujte vybranou příspěvkovou organizaci, její stávající marketingovou komunikaci a používáné komunikační kanály.
Realizujte primární výzkum, výsledky vyhodoťte a interpretujte. Zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě výsledků navrhněte zlepšení v komunikaci směrem k návštěvníkům organizace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši odborné literatury a dalších zdrojů a definujte specifika marketingových komunikací příspěvkové organizace.
Stanovte hlavní cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné výzkumné metody.
Charakterizujte vybranou příspěvkovou organizaci, její stávající marketingovou komunikaci a používáné komunikační kanály.
Realizujte primární výzkum, výsledky vyhodoťte a interpretujte. Zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě výsledků navrhněte zlepšení v komunikaci směrem k návštěvníkům organizace.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-01-9.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
REKTOŘÍK, Jaroslav. 2010.Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 3., aktualiz. vyd. Praha: Ekopress. ISBN 978-80-86929-54-5.
SMITH, Mark. 2017. Social media marketing : Facebook marketing, Youtube marketing, Instagram marketing. USA: Createspace Independent Publishing Platform. ISBN 9781976544347
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-01-9.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
REKTOŘÍK, Jaroslav. 2010.Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 3., aktualiz. vyd. Praha: Ekopress. ISBN 978-80-86929-54-5.
SMITH, Mark. 2017. Social media marketing : Facebook marketing, Youtube marketing, Instagram marketing. USA: Createspace Independent Publishing Platform. ISBN 9781976544347
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
V práci uvádíte, že metodou Vašeho výzkumu je „osobní rozhovor“, aniž jej blíže terminologicky specifikujete jako polostrukturovaný rozhovor. Vyjmenujte, jaké jsou silné a slabé stránky výzkumné metody, kterou jste použil a jak volba této metody ovlivnila výsledky Vašeho výzkumu?
„Graf 1 Zdroj získávání informací, Zdroj: Vlastní zpracování“ je vytvořen na základě vyhodnocení kvantitativních dat. Kde jste tato data získal? V práci uvádíte, že pracujete pouze s kvantitativní metodou výzkumu, s rozhovorem.
Proč je tento graf umístěn za 2. otázkou: „Je pro Vás v dnešní době důležitější komunikace na internetu nebo v off-line režimu a v čem vidíte výhody? Jaký je poměr těchto komunikací? Navazují na sebe? Jak a proč?“ ( S. 41.)Student plně odpověděl na položené otázky. Členové zkušební komise položili následující doplňující otázky: (doktorka Gartnerová) - Jak jste zaručil, že nedojde k subjektivní interpretaci dat v rámci výsledků? Student částečně odpověděl na otázku. Práce obsahuje nízký počet rozhovorů, proto bylo výsledné hodnocení zhoršeno.