Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v marketingové komunikaci vybrané společnosti v turistickém ruchu, kterou představuje hotelové SPA společnosti Farris Bad.
Cílem teoretické části bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingové komunikace v turistickém ruchu orientované na služby v regeneraci. Posléze byla definována teoretická východiska a metodika výzkumu pro zpracování praktické části.
Hlavním cílem praktické části bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad, na základě zvolených výzkumných metod a výzkumných otázek orientovaných na postoje zákazníků SPA. Poté zhodnotit výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou společnosti Farris Bad zdokonalit komunikační mix a propagaci služeb Aufguss a Badstue.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis is focused on the analysis of the communication mix in the marketing communication of a selected company in the tourism industry, which is represented by the hotel SPA company Farris Bad.
The aim of the theoretical part was the creation of a literature search, which is focused on marketing communications in the tourism industry oriented towards services in regeneration. After that, were defined the theoretical points and research methodology for processing the practical part
The main goal of the practical part of the bachelor's thesis was to analyze the current state of marketing communication of the hotel SPA company Farris Bad, based on selected research methods and research questions oriented towards the attitudes of SPA customers. Then evaluate the results and make recommendations to help Farris Bad improve the communication mix and promotion of Aufguss and Badstue services.
Klíčová slova
turistický ruch, wellness, SPA, služby, produkt, marketing, marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, komunikační mix, reklama, propagace, obsahový marketing, sociální sítě, Farris Bad
Klíčová slova v angličtině
tourism, wellness, services, SPA, product, marketing, marketing communication, marketing communication tools, communication mix, advertising, promotion, content marketing, social networks, Farris Bad
Rozsah průvodní práce
74 s. (93 834 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v marketingové komunikaci vybrané společnosti v turistickém ruchu, kterou představuje hotelové SPA společnosti Farris Bad.
Cílem teoretické části bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingové komunikace v turistickém ruchu orientované na služby v regeneraci. Posléze byla definována teoretická východiska a metodika výzkumu pro zpracování praktické části.
Hlavním cílem praktické části bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad, na základě zvolených výzkumných metod a výzkumných otázek orientovaných na postoje zákazníků SPA. Poté zhodnotit výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou společnosti Farris Bad zdokonalit komunikační mix a propagaci služeb Aufguss a Badstue.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis is focused on the analysis of the communication mix in the marketing communication of a selected company in the tourism industry, which is represented by the hotel SPA company Farris Bad.
The aim of the theoretical part was the creation of a literature search, which is focused on marketing communications in the tourism industry oriented towards services in regeneration. After that, were defined the theoretical points and research methodology for processing the practical part
The main goal of the practical part of the bachelor's thesis was to analyze the current state of marketing communication of the hotel SPA company Farris Bad, based on selected research methods and research questions oriented towards the attitudes of SPA customers. Then evaluate the results and make recommendations to help Farris Bad improve the communication mix and promotion of Aufguss and Badstue services.
Klíčová slova
turistický ruch, wellness, SPA, služby, produkt, marketing, marketingové komunikace, nástroje marketingové komunikace, komunikační mix, reklama, propagace, obsahový marketing, sociální sítě, Farris Bad
Klíčová slova v angličtině
tourism, wellness, services, SPA, product, marketing, marketing communication, marketing communication tools, communication mix, advertising, promotion, content marketing, social networks, Farris Bad
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce, definujte cíl práce, zformulujte výzkumné otázky pro dosažení cíle práce a definujte metodiku práce.
2. Zpracujte analýzu vnímání marketingových aktivit společnosti Faris Bad jejími zákazníky.
3. Analyzujte, jak komunikace společnosti Farris bad na sociálních sítí ovlivňuje chování zákazníka.
4. Analyzujte, který nástroj komunikačního mixu společnosti Farris Bad dosahuje nejlepších výsledků ve vztahu k propagaci produktu Aufguss – Badstue.
5. Vyhodnoťte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce, definujte cíl práce, zformulujte výzkumné otázky pro dosažení cíle práce a definujte metodiku práce.
2. Zpracujte analýzu vnímání marketingových aktivit společnosti Faris Bad jejími zákazníky.
3. Analyzujte, jak komunikace společnosti Farris bad na sociálních sítí ovlivňuje chování zákazníka.
4. Analyzujte, který nástroj komunikačního mixu společnosti Farris Bad dosahuje nejlepších výsledků ve vztahu k propagaci produktu Aufguss – Badstue.
5. Vyhodnoťte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
VANÍČEK Jiří a HILŠEROVÁ, Monika. Zdravotní lázeňský a wellness turismus. Praha: Oeconomica, 2020, VŠE V PRAZE-FAKULTA MEZINÁRODNÍCH VZTAHŮ, 118 s. ISBN 978 - 80 - 245 - 2396 - 5
CHROMÝ, Jan. Marketingové komunikace pro využití v hotelnictví a v cestovním ruchu. Praha: Verbum, 2010, 128 s. ISBN 978-80-904415-3-8
CLOW E., Kenneth a BAACK , Donald. Reklama, Propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press a.s. , 2008, překlad Vladimír Paulíny, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9
EGER, Ludwig a spol. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2
GIL, Carlos. Konec marketingu. Grada Publishing a.s., 2021, překlad Ivana Sýkorová, 195 s. ISBN 978-80-271-1296-8
LEBOFF, Grant. Sticky marketing. Praha: Management Press s.r.o., 2011, překlad Hana Škapová, 211 s. ISBN 978-80-7261-235-2
Seznam doporučené literatury
VANÍČEK Jiří a HILŠEROVÁ, Monika. Zdravotní lázeňský a wellness turismus. Praha: Oeconomica, 2020, VŠE V PRAZE-FAKULTA MEZINÁRODNÍCH VZTAHŮ, 118 s. ISBN 978 - 80 - 245 - 2396 - 5
CHROMÝ, Jan. Marketingové komunikace pro využití v hotelnictví a v cestovním ruchu. Praha: Verbum, 2010, 128 s. ISBN 978-80-904415-3-8
CLOW E., Kenneth a BAACK , Donald. Reklama, Propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press a.s. , 2008, překlad Vladimír Paulíny, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9
EGER, Ludwig a spol. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2
GIL, Carlos. Konec marketingu. Grada Publishing a.s., 2021, překlad Ivana Sýkorová, 195 s. ISBN 978-80-271-1296-8
LEBOFF, Grant. Sticky marketing. Praha: Management Press s.r.o., 2011, překlad Hana Škapová, 211 s. ISBN 978-80-7261-235-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jak si vysvětlujete nízký zájem o vyplnění dotazníků, kdy z 2881 oslovených ho řádně vyplnilo pouze 140 hostů?
Uvádíte, že vhledem k formě dárku měly větší motivaci ho vyplnit ženy. Jaký byste doporučil dárek pro muže při příštím dotazníkovém šetření?
V návrzích popisujete, že bude provedena SWOT analýza sociální sítě Snapchat pro využití v marketingové komunikaci Farris Bad. Prosím prezentuje komisi tuto analýzu.
Členové zkušební komise položili uvedené otázky:
Šula: V Norsku je Snapchat tak populární?
Šramová: Nesedí vám struktura dotazníku s výzkumnými otázkami, jak jste dotazník sestavoval?
Káčerková: Jak komunikace na sociálních sítí ovlivňuje chování zákazníka? Funguje vámi zmiňovaný hotel jen v Norsku?