Bakalářská práce se zabývá převážně problematikou sociálních sítí a propagací přes ně. Má za cíl vysvětlit základní pojmy včetně vyobrazení už dokončených výzkumů. Následně praktická část má za cíl posoudit vnímání sociálních sítích a propagace přes ně u generace Z. Celá realizace bude kvantitativní formou výzkumu pomocí online dotazníku a díky němu bude zodpovězeno na cíl bakalářské práce a výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals mainly with the issue of social networks and promotion through them. It aims to explain the basic concepts, including illustrations of research already completed. Subsequently, the practical part aims to assess the perception of social networks and promotion through them among the age generation Z. The entire research implementation will be in the form of a quantitative research through online questionnaires and through this, the aim of the bachelor thesis and research questions will be answered.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, reklama, social media marketing, influenceři, generace Z
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, social networks, advertising, social media marketing, influencers, generation Z
Rozsah průvodní práce
62 s (72 171 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá převážně problematikou sociálních sítí a propagací přes ně. Má za cíl vysvětlit základní pojmy včetně vyobrazení už dokončených výzkumů. Následně praktická část má za cíl posoudit vnímání sociálních sítích a propagace přes ně u generace Z. Celá realizace bude kvantitativní formou výzkumu pomocí online dotazníku a díky němu bude zodpovězeno na cíl bakalářské práce a výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals mainly with the issue of social networks and promotion through them. It aims to explain the basic concepts, including illustrations of research already completed. Subsequently, the practical part aims to assess the perception of social networks and promotion through them among the age generation Z. The entire research implementation will be in the form of a quantitative research through online questionnaires and through this, the aim of the bachelor thesis and research questions will be answered.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, reklama, social media marketing, influenceři, generace Z
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, social networks, advertising, social media marketing, influencers, generation Z
Zásady pro vypracování
1. Rešerše odborné české i zahraniční literatury a odpovídajících zdrojů s primární orientací na marketingový mix, vznik a růst sociálních sítí, včetně social media marketingu a influencer marketingu, na klasifikaci věkové struktury aj.
2. Na základě teoretické báze specifikace cíle práce, stanovení výzkumné otázky a metodiky práce.
3. Nastavení a realizace kvantitativní metody výzkumu formou dotazníků.
4. Zpracování získaných dat a zodpovězení výzkumných otázek.
5. Stanovení závěrů s případným uvedením potřebných doporučení vedoucích ke zlepšení způsobu propagace.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše odborné české i zahraniční literatury a odpovídajících zdrojů s primární orientací na marketingový mix, vznik a růst sociálních sítí, včetně social media marketingu a influencer marketingu, na klasifikaci věkové struktury aj.
2. Na základě teoretické báze specifikace cíle práce, stanovení výzkumné otázky a metodiky práce.
3. Nastavení a realizace kvantitativní metody výzkumu formou dotazníků.
4. Zpracování získaných dat a zodpovězení výzkumných otázek.
5. Stanovení závěrů s případným uvedením potřebných doporučení vedoucích ke zlepšení způsobu propagace.
Seznam doporučené literatury
BREN, Bryan. 2019. Influecer Marketing Step-by-Step: Learn How To Find The Right Social Media Influencer For Your Niche And Grow Your Business. Independently Published. ISBN 9781707199037.
VAN DIJCK, José. 2013. The culture of connectivity: a critical history of social media. New York: Oxford University Press, c2013. ISBN 978-0-19-997077-3.
KOTLER, Philip. 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PAVLÍČEK, Antonín. 2010. Nová média a sociální sítě. Vysoká škola ekonomická v Praze: Oeconomica. 182 s. ISBN 978-80-245-1742-1.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978−80−251−4959−1.
Seznam doporučené literatury
BREN, Bryan. 2019. Influecer Marketing Step-by-Step: Learn How To Find The Right Social Media Influencer For Your Niche And Grow Your Business. Independently Published. ISBN 9781707199037.
VAN DIJCK, José. 2013. The culture of connectivity: a critical history of social media. New York: Oxford University Press, c2013. ISBN 978-0-19-997077-3.
KOTLER, Philip. 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PAVLÍČEK, Antonín. 2010. Nová média a sociální sítě. Vysoká škola ekonomická v Praze: Oeconomica. 182 s. ISBN 978-80-245-1742-1.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978−80−251−4959−1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta u Státních závěrečných zkoušek.
Student komisi SZZ představil svou Bakalářskou práci.
Byly přečteny posudky, viz přílohy protokolu.
Otázky k obhajobě:
Jak byste, z pozice marketéra, mohl chránit děti a mladistvé ve věku 12-16 let před úskalími plynoucími z nadužívání sociálních sítí?
Jaká je, dle Vašeho úsudku, budoucnost sociálních sítí a propagace skrze ně? Co nás čeká? Na co se jako marketéři připravit?
Jaké další otázky by mohly rozšiřovat stávající výzkum, co dalšího byste mohl zkoumat v rámci propagace na sociálních sítích a infuencer marketingu?