Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a důraz klade zejména na oblast sponzoringu. Snaží se o zodpovězení základních otázek souvisejících se sponzoringem, který se v posledních dvaceti letech stal zajímavou a stále častěji využíva-nou formou komunikačního mixu firem. Vymezuje pojem sponzoring, popisuje jeho zá-kladní druhy, zabývá se jeho výhodami a nevýhodami a definuje subjekty sponzoringu. Problematiku sponzoringu práce aplikuje na sponzorovaný subjekt, kterým je soutěž Tu-ning Cup. Má přiblížit metody a principy, jimiž se sponzorované subjekty řídí nebo by se měly řídit a zároveň navrhnout nová řešení, která by sponzorovanému subjektu pomohla při jeho snaze o získání nových sponzorů a zkvalitnění vlastních služeb.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the theory and praxis of marketing communications and it particularly emphasizes the sponsoring subject field. It tries to answer basic issues relating to sponsoring, which in past twenty years has become an interesting and more and more often used form of communicational mix of companies. The thesis delimitates the term sponsoring, describes its basic types, deals with its advantages and disadvantages, and de-fines the sponsoring subjects. Problems of sponsoring activities are applied to a specific sponsored subject - the Tuning Cup contest. The aim is to introduce the methods and prin-ciples that govern sponsored subjects, or the methods and principles that should do so, and at the same time to propose new solutions for subvention in efforts of gaining new spon-sors and in improvement of internal services of the sponsored subject.
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a důraz klade zejména na oblast sponzoringu. Snaží se o zodpovězení základních otázek souvisejících se sponzoringem, který se v posledních dvaceti letech stal zajímavou a stále častěji využíva-nou formou komunikačního mixu firem. Vymezuje pojem sponzoring, popisuje jeho zá-kladní druhy, zabývá se jeho výhodami a nevýhodami a definuje subjekty sponzoringu. Problematiku sponzoringu práce aplikuje na sponzorovaný subjekt, kterým je soutěž Tu-ning Cup. Má přiblížit metody a principy, jimiž se sponzorované subjekty řídí nebo by se měly řídit a zároveň navrhnout nová řešení, která by sponzorovanému subjektu pomohla při jeho snaze o získání nových sponzorů a zkvalitnění vlastních služeb.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the theory and praxis of marketing communications and it particularly emphasizes the sponsoring subject field. It tries to answer basic issues relating to sponsoring, which in past twenty years has become an interesting and more and more often used form of communicational mix of companies. The thesis delimitates the term sponsoring, describes its basic types, deals with its advantages and disadvantages, and de-fines the sponsoring subjects. Problems of sponsoring activities are applied to a specific sponsored subject - the Tuning Cup contest. The aim is to introduce the methods and prin-ciples that govern sponsored subjects, or the methods and principles that should do so, and at the same time to propose new solutions for subvention in efforts of gaining new spon-sors and in improvement of internal services of the sponsored subject.
Na základě literárních zdrojů a teoretických znalostí zpracujte teoretickou základnu pro oblast marketingu a definujte sponzoring jako součást marketingové komunikace.
Popište soutěž Tuning Cup a zmapujte současný stav sponzorských aktivit, které se v rámci této soutěže realizují.
Analyzujte získané poznatky, podrobte je SWOT analýze a pokuste se navrhnout nové možnosti využití sponzoringu v soutěži Tuning Cup.
Zásady pro vypracování
Na základě literárních zdrojů a teoretických znalostí zpracujte teoretickou základnu pro oblast marketingu a definujte sponzoring jako součást marketingové komunikace.
Popište soutěž Tuning Cup a zmapujte současný stav sponzorských aktivit, které se v rámci této soutěže realizují.
Analyzujte získané poznatky, podrobte je SWOT analýze a pokuste se navrhnout nové možnosti využití sponzoringu v soutěži Tuning Cup.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-2470016-6.
2. SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
3. BLACK, Sam. Nejúčinnější propagace {-} public relation. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2.
4. SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 240 s. ISBN 80-2470564-8.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-2470016-6.
2. SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
3. BLACK, Sam. Nejúčinnější propagace {-} public relation. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2.
4. SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 240 s. ISBN 80-2470564-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Rosman: Jaká je Vaše pozice v projektu a jaké rozlišujete kategorie v hodnocení sms zprávou?
Briš: Jak se úpravy využívají při konstrukci?
Hrubošová: Jaký je přínos sponzora a jak se k pořádání staví regiony?
Lošek: Jaké metody analýzy jste použil? Kde má sponzoring legislativní základ?