Bakalářská práce se věnuje reklamě, umění, jejich vzájemnému propojení a vnímání těchto pojmů cílovým příjemcem. Soustředí se na reklamu zpracovanou formou flash mobu a současně na možnost a vhodnost využití flash mobu v době pandemie Covid-19.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with advertising, art, their interconnection and perception of these concepts by the target recipient. It focuses on advertising processed in the form of a flash mob and at the same time on the possibility and suitability of using a flash mob during the Covid-19 pandemic.
Klíčová slova
umění, reklama, flash mob, pandemie Covid-19
Klíčová slova v angličtině
art, advertising, flash mob, Covid-19 pandemic
Rozsah průvodní práce
81
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje reklamě, umění, jejich vzájemnému propojení a vnímání těchto pojmů cílovým příjemcem. Soustředí se na reklamu zpracovanou formou flash mobu a současně na možnost a vhodnost využití flash mobu v době pandemie Covid-19.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with advertising, art, their interconnection and perception of these concepts by the target recipient. It focuses on advertising processed in the form of a flash mob and at the same time on the possibility and suitability of using a flash mob during the Covid-19 pandemic.
Klíčová slova
umění, reklama, flash mob, pandemie Covid-19
Klíčová slova v angličtině
art, advertising, flash mob, Covid-19 pandemic
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretických východisek ke zvolenému tématu na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů z pohledu tematického zaměření.
2. Formulace metodiky práce, vymezení cíle práce a výzkumných otázek.
3. Realizace kvalitativního výzkumu.
4. Vyhodnocení, analýza a interpretace dat.
5. Zhodnocení výsledků a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretických východisek ke zvolenému tématu na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů z pohledu tematického zaměření.
2. Formulace metodiky práce, vymezení cíle práce a výzkumných otázek.
3. Realizace kvalitativního výzkumu.
4. Vyhodnocení, analýza a interpretace dat.
5. Zhodnocení výsledků a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FARTHING, Stephen. (2012) Umění od počátku do současnosti. Vydavatelství: Slovart CZ. 576 s. ISBN 978-80-7391-622-0.
FREELANDOVÁ, Cynthia. (2011) Teorie umění. Vydavatelství: Dokořán. 192 s. ISBN: 978-80-736-3164-2.
GIBBONS, Joan. Art and advertising. (2005) New York: Distributed in the US by Palgrave Macmillan. 198 p. ISBN 978-185-0435-853.
HORŇÁK, Pavel. (2014) Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM. 269 s. ISBN 978-80-87500-4.
JOHNOVÁ, Radka. (2008) Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi. Praha: Grada Publishing. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
PINCAS, Stéphane, LOISEAU Marc. (2009) Dějiny reklamy. Vyd. 1. Vydavatelství: Slovart CZ. 336 s. ISBN 978-80-7391-266-6.
Seznam doporučené literatury
FARTHING, Stephen. (2012) Umění od počátku do současnosti. Vydavatelství: Slovart CZ. 576 s. ISBN 978-80-7391-622-0.
FREELANDOVÁ, Cynthia. (2011) Teorie umění. Vydavatelství: Dokořán. 192 s. ISBN: 978-80-736-3164-2.
GIBBONS, Joan. Art and advertising. (2005) New York: Distributed in the US by Palgrave Macmillan. 198 p. ISBN 978-185-0435-853.
HORŇÁK, Pavel. (2014) Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM. 269 s. ISBN 978-80-87500-4.
JOHNOVÁ, Radka. (2008) Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi. Praha: Grada Publishing. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
PINCAS, Stéphane, LOISEAU Marc. (2009) Dějiny reklamy. Vyd. 1. Vydavatelství: Slovart CZ. 336 s. ISBN 978-80-7391-266-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta u Státních závěrečných zkoušek.
Student komisi představil svou Bakalářskou práci. Byly přečteny oba posudky (viz protokol SZZ)
Práci student obhajuje letos podruhé, vloni mu bylo doporučeno přepracování (23.5.22)
Otázky k obhajobě:
1. Je nutný souhlas majitele prostor (vnitřních či venkovních) s provedením flash mob?
2. Jak je možné zjistit počet diváků, kteří flash mob v místě konání zaregistrovali?
3. Má flash mob smysluplné místo v rozsáhlých a dlouhodobých kampaních velkých značek?
Student měl odpovědi na otázky připraveny. Komise se shodla na hodnocení - velmi dobře.