Hlavním záměrem této bakalářské práce byl rozbor výrobků a služeb firmy VIPAX a.s. s důrazem na požární bezpečnost. V první části jsou zpracované teoretické podklady týkající se řízení výroby, marketingu služeb a ekologického aspektu podnikání.
Ve druhé praktické části jsou analyzovány výrobky a služby poskytované firmou Vipax a.s. a na základě provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení provozu firmy Vipax a.s.
Anotace v angličtině
The main target of this bachelor thesis is to make an analysis of products and services of Vipax a.s. company, concerning firesafety. In the first part, there are theoretical data concerning production management, marketing of services and ecological aspect of business.
In the second, practical part of bachelor thesis there are analysed products and services of Vipax a.s. company. Finally I will state suggestion and recommendation to improve working conditions of Vipax a.s. company.
Klíčová slova
výrobek, služba, řízení výroby, marketing služeb, protipožární bezpečnost
Klíčová slova v angličtině
product, service, production management, marketing of services, firesafety
Rozsah průvodní práce
60 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním záměrem této bakalářské práce byl rozbor výrobků a služeb firmy VIPAX a.s. s důrazem na požární bezpečnost. V první části jsou zpracované teoretické podklady týkající se řízení výroby, marketingu služeb a ekologického aspektu podnikání.
Ve druhé praktické části jsou analyzovány výrobky a služby poskytované firmou Vipax a.s. a na základě provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení provozu firmy Vipax a.s.
Anotace v angličtině
The main target of this bachelor thesis is to make an analysis of products and services of Vipax a.s. company, concerning firesafety. In the first part, there are theoretical data concerning production management, marketing of services and ecological aspect of business.
In the second, practical part of bachelor thesis there are analysed products and services of Vipax a.s. company. Finally I will state suggestion and recommendation to improve working conditions of Vipax a.s. company.
Klíčová slova
výrobek, služba, řízení výroby, marketing služeb, protipožární bezpečnost
Klíčová slova v angličtině
product, service, production management, marketing of services, firesafety
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny z oblasti řízení výroby, marketingu služeb a ekologických aspektů podnikání.
Analyzujte současný stav výrobních a služebních činností firmy VIPAX a.s. Štípa s důrazem na požární bezpečnost.
Navrhněte opatření ke zlepšení úrovně výrobních a služebních činností u zvolené firmy.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny z oblasti řízení výroby, marketingu služeb a ekologických aspektů podnikání.
Analyzujte současný stav výrobních a služebních činností firmy VIPAX a.s. Štípa s důrazem na požární bezpečnost.
Navrhněte opatření ke zlepšení úrovně výrobních a služebních činností u zvolené firmy.
Seznam doporučené literatury
[1] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Řízení výroby. 2. rozšířené a doplněné vyd.Praha : Granada Publishing, 2000. 408 s. ISBN 80-7169-955-1.
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha : Management press, a.s., 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Moderní přístupy k řízení výroby. 1. vyd.Praha : VIVAS prepress, a.s., 2001. 115 s. ISBN 80-7179-471-6.
[4] PORTER, Michael. E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993.626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[5] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s.ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Řízení výroby. 2. rozšířené a doplněné vyd.Praha : Granada Publishing, 2000. 408 s. ISBN 80-7169-955-1.
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha : Management press, a.s., 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Moderní přístupy k řízení výroby. 1. vyd.Praha : VIVAS prepress, a.s., 2001. 115 s. ISBN 80-7179-471-6.
[4] PORTER, Michael. E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993.626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[5] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s.ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mikeska: Jaký je konkrétní přínos Vaší práce?
Jaká je návratnost doporučených investic?
Novák: Definujte výrobní a služební činnosti firmy VIPAX, a.s.