Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová, která navrhuje na základě poznatků z předchozí části změny pro značku weconcept. Projekt pro značku weconcept je podroben nejen časové, ale také rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with sustainable fashion and its influence on the marketing communication of the weconcept brand. The theoretical part defined the basic terms of sustainable fashion and the life cycle. As part of the practical part, qualitative and quantitative research was carried out, which revealed several areas for improvement in the marketing communication of the weconcept brand. The practical part is followed by the project part, which proposes changes for the weconcept brand based on the findings from the previous part. The project for the weconcept brand is subjected not only to time but also to risk and cost analysis.
Klíčová slova
udržitelnost, udržitelná móda, marketingová komunikace, weconcept, móda, projekt
Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová, která navrhuje na základě poznatků z předchozí části změny pro značku weconcept. Projekt pro značku weconcept je podroben nejen časové, ale také rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with sustainable fashion and its influence on the marketing communication of the weconcept brand. The theoretical part defined the basic terms of sustainable fashion and the life cycle. As part of the practical part, qualitative and quantitative research was carried out, which revealed several areas for improvement in the marketing communication of the weconcept brand. The practical part is followed by the project part, which proposes changes for the weconcept brand based on the findings from the previous part. The project for the weconcept brand is subjected not only to time but also to risk and cost analysis.
Klíčová slova
udržitelnost, udržitelná móda, marketingová komunikace, weconcept, móda, projekt
Proveďte rešerši odborné literatury týkající se fashion marketingu a udržitelné módy a následně vypracujte teoretickou část práce.
Stanovte cíl diplomové práce, výzkumné otázky a popište vybrané výzkumné metody.
Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum týkající se udržitelné módy a jejího vlivu na marketingovou komunikaci značky.
Interpretujte získaná data z šetření, zodpovězte výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
Na základě výsledků z praktické části navrhněte projekt zdokonalení marketingové komunikace vybrané značky. Projekt podrobte rizikové, časové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši odborné literatury týkající se fashion marketingu a udržitelné módy a následně vypracujte teoretickou část práce.
Stanovte cíl diplomové práce, výzkumné otázky a popište vybrané výzkumné metody.
Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum týkající se udržitelné módy a jejího vlivu na marketingovou komunikaci značky.
Interpretujte získaná data z šetření, zodpovězte výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
Na základě výsledků z praktické části navrhněte projekt zdokonalení marketingové komunikace vybrané značky. Projekt podrobte rizikové, časové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
CARVILL, Michelle, Gemma BUTLER a Geraint EVANS, 2021. Sustainable marketing : how to drive profits with purpose. London ; Oxford ; New York ; New Delhi: Sydney : Bloomsbury business. ISBN 978-1-4729-7913-1.
EASEY, Mike, 2009. Fashion Marketing. 3. vydání. United Kingdom: Blackwell Publishing, John Wiley. ISBN 978-1405139533.
HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ, 2019. Fashion management. Praha: Grada. ISBN 978-802-7121-137.
JACKSON, Tim a David SHAWN, 2009. Mastering fashion marketing. New York: Palgrave Macmillan. ISBN 1-4039-1902-X.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2014. Kapitoly z módneho marketingu a stylingu. Zlín: UTB. ISBN 978-80-7454-470-5
Seznam doporučené literatury
CARVILL, Michelle, Gemma BUTLER a Geraint EVANS, 2021. Sustainable marketing : how to drive profits with purpose. London ; Oxford ; New York ; New Delhi: Sydney : Bloomsbury business. ISBN 978-1-4729-7913-1.
EASEY, Mike, 2009. Fashion Marketing. 3. vydání. United Kingdom: Blackwell Publishing, John Wiley. ISBN 978-1405139533.
HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ, 2019. Fashion management. Praha: Grada. ISBN 978-802-7121-137.
JACKSON, Tim a David SHAWN, 2009. Mastering fashion marketing. New York: Palgrave Macmillan. ISBN 1-4039-1902-X.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2014. Kapitoly z módneho marketingu a stylingu. Zlín: UTB. ISBN 978-80-7454-470-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka představila svou Diplomovou práci, byly přečteny oba posudky.
Otázky k obhajobě:
Zápis názvu firmy na webu je WE CONCEPT, jinde we concept, nevidím weconcept. Nebo došlo ke změně, která se ještě na webu neprojevila? Jak se firma správně jmenuje? Co navrhujete pro zpřesnění komunikace této případné změny?
Na s. 69 doporučujete pro prodejnu mimo jiné i slevové akce. Za jakých podmínek a okolností? Jaká mohou nastat s tím spojená rizika ve vnímání značky? Jak jim navrhujete předcházet?
Obávám se, že náklady projektu v tomto rozsahu jsou podhodnoceny. Proč volíte tyto luxusní časopisy? Předložte i minimální variantu.
Studentka měla odpovědi připraveny, na základě kvalitní obhajoby práce a vyčerpávajícím zodpovězením otázek se komise usnesla na hodnocení - dobře - C.