Cílem práce je vytvořit marketingový plán DHL v České republice. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostup-ných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stáva-jící marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzení nákladů, možná rizika spojená s realizací, metodika realizace a kontroly marke-tingového plánu.
Anotace v angličtině
Objektive of this master thesis is creating marketing plan of the copany DHL in The Czech republic. In theoretical part, there are elaboratet peaces of knowledge of marketing planning and creation of marketing plan from available literary sources. In practical part, the analysis is made, than current marketing plan is evaluated, marketing objectives are identificated and way of thein reaching is proposed. Then expected costs, possible business risks con-nected with realisation, method for realization and control.
Cílem práce je vytvořit marketingový plán DHL v České republice. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostup-ných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stáva-jící marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzení nákladů, možná rizika spojená s realizací, metodika realizace a kontroly marke-tingového plánu.
Anotace v angličtině
Objektive of this master thesis is creating marketing plan of the copany DHL in The Czech republic. In theoretical part, there are elaboratet peaces of knowledge of marketing planning and creation of marketing plan from available literary sources. In practical part, the analysis is made, than current marketing plan is evaluated, marketing objectives are identificated and way of thein reaching is proposed. Then expected costs, possible business risks con-nected with realisation, method for realization and control.
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky o tvorbě marketingového plánu.
II. Praktická část
Na základě informací poskytnutých firmou DHL analyzujte a zhodnoťte stav marketingu a marketingového plánování této firmy.
Vypracujte projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007.
Vypracujte metodiku pro realizaci a kontrolu plnění marketingových cílů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky o tvorbě marketingového plánu.
II. Praktická část
Na základě informací poskytnutých firmou DHL analyzujte a zhodnoťte stav marketingu a marketingového plánování této firmy.
Vypracujte projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007.
Vypracujte metodiku pro realizaci a kontrolu plnění marketingových cílů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing management. 10.rozšířené vydání. Praha: Grada publishing, 2001. 720s. ISBN 80-247-0016-6.
2. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera, jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000. 260s. ISBN 80-7261-010-4.
3. BOUČKOVÁ, J. a kolektiv. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. 432s. ISBN 80-7179-577-1.
4. MEFFERT, Heribert. Marketing management. Praha: Grada publishing, 1996. 552s. ISBN 80-7169-329-4.
5. PITRA, Z. Zvyšování podnikatelské výkonnosti firmy. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2001. 305s. ISBN 80-86119-64-5.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing management. 10.rozšířené vydání. Praha: Grada publishing, 2001. 720s. ISBN 80-247-0016-6.
2. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera, jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000. 260s. ISBN 80-7261-010-4.
3. BOUČKOVÁ, J. a kolektiv. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. 432s. ISBN 80-7179-577-1.
4. MEFFERT, Heribert. Marketing management. Praha: Grada publishing, 1996. 552s. ISBN 80-7169-329-4.
5. PITRA, Z. Zvyšování podnikatelské výkonnosti firmy. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2001. 305s. ISBN 80-86119-64-5.