Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro firmu EKKA-Gold. Úvodní část práce definuje teoretická východiska a současné trendy pro přípravu strategie komunikace a přibližuje specifika trhu s drahými kovy, přičemž se zaměřuje především na investiční zlato. V praktické části je představena firma EKKA-Gold a provedena analýza výsledků dotazníkového šetření, primární výzkum doplňuje analýza konkurence a PEST analýza. Zjištěné poznatky jsou využity pro vytvoření SWOT. V závěru kapitoly jsou zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části je předložen návrh komunikační kampaně pro firmu EKKA-Gold na druhou polovinu roku 2023.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the design of a communication strategy for the company EKKA-Gold. The introductory part of the thesis defines the theoretical foundations and current trends for the preparation of the communication strategy and presents the specifics of the precious metals market, with a focus on investment gold. In the practical part, the EKKA-Gold company is introduced, and an analysis of the results of a questionnaire survey is conducted. Primary research is supplemented by a competitive analysis and PEST analysis. The findings are used to create a SWOT analysis. The research questions are answered at the end of the chapter. In the project part of the thesis, a proposal for a communication campaign for the EKKA-Gold company for the second half of 2023 is presented.
Klíčová slova
komunikační strategie, STP marketing, trh s drahými kovy, investiční zlato, dotazníkové šetření, situační analýza, analýza konkurence, PEST, SWOT
Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro firmu EKKA-Gold. Úvodní část práce definuje teoretická východiska a současné trendy pro přípravu strategie komunikace a přibližuje specifika trhu s drahými kovy, přičemž se zaměřuje především na investiční zlato. V praktické části je představena firma EKKA-Gold a provedena analýza výsledků dotazníkového šetření, primární výzkum doplňuje analýza konkurence a PEST analýza. Zjištěné poznatky jsou využity pro vytvoření SWOT. V závěru kapitoly jsou zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části je předložen návrh komunikační kampaně pro firmu EKKA-Gold na druhou polovinu roku 2023.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the design of a communication strategy for the company EKKA-Gold. The introductory part of the thesis defines the theoretical foundations and current trends for the preparation of the communication strategy and presents the specifics of the precious metals market, with a focus on investment gold. In the practical part, the EKKA-Gold company is introduced, and an analysis of the results of a questionnaire survey is conducted. Primary research is supplemented by a competitive analysis and PEST analysis. The findings are used to create a SWOT analysis. The research questions are answered at the end of the chapter. In the project part of the thesis, a proposal for a communication campaign for the EKKA-Gold company for the second half of 2023 is presented.
Klíčová slova
komunikační strategie, STP marketing, trh s drahými kovy, investiční zlato, dotazníkové šetření, situační analýza, analýza konkurence, PEST, SWOT
NOVOTÝ, Josef. Investování na finančních trzích s podporou psychologické analýzy. První vydání. Ostrava : Key Publishing s.r.o., 2018, 181 s. ISBN: 978-80-7418-291-4.
SCHIFFMAN, Leon. G. a Leslie L. KANUK, Nákupní chování. Přeložil Vilém JUNGMANN. Brno : Computer Press, 2004, 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Chování zákazník Jak odkrýt tajemství "černé skřínky" Praha : Grada Publishing, a.s., 2011, 360 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
NOVOTÝ, Josef. Investování na finančních trzích s podporou psychologické analýzy. První vydání. Ostrava : Key Publishing s.r.o., 2018, 181 s. ISBN: 978-80-7418-291-4.
SCHIFFMAN, Leon. G. a Leslie L. KANUK, Nákupní chování. Přeložil Vilém JUNGMANN. Brno : Computer Press, 2004, 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Chování zákazník Jak odkrýt tajemství "černé skřínky" Praha : Grada Publishing, a.s., 2011, 360 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jaké by bylo výsledné pořadí důležitosti důvodů pro volbu prodejce?
Jakým způsobem jste vytvářeli persony, o kterých píšete v projektu DP? Z textu není zřejmé, jak se tyto persony vytvářely. Byl použit konkrétní metodologický postup?
Aplikujte na produkt investiční zlato model hierarchie účinků, konkrétně FCB model.