Diplomová práce se věnuje optimalizaci webu www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz. První polovina teoretické části se věnuje vymezení a vysvětlení pojmů z oblasti digitálního marketingu a e-commerce. Druhá polovina se poté zabývá optimalizací webů pro vyhledávače a nástroji pro tuto činnost využívanými. V praktické části práce je zpracováno uživatelské testování a analýzy sekundárních dat z rozdílných marketingových nástrojů, které poskytují podklady pro zodpovězení výzkumných otázek. Na základě dat získaných z testování a provedených analýz jsou v projektové části diplomové práce aplikovány zjištěné poznatky, vytvořeny návrhy pro přepracování struktury e-shopu a definovány kroky potřebné pro optimalizaci webu pro vyhledávače.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the optimization of the www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz website. The first half of the theoretical part is devoted to the definition and explanation of concepts from the field of digital marketing and e-commerce. The second half is then devoted to search engine optimization and tools used for this activity. In the practical part of the thesis, user testing and analysis of secondary data from different marketing tools is elaborated to provide the basis for answering the research questions. Based on the data obtained from the testing and analyses, the project part of the thesis applies the findings, develops suggestions for redesigning the e-shop structure and defines the steps needed to optimize the website for search engines.
Klíčová slova
digitální marketing, e-commerce, SEO, e-shop, analýza webu, uživatelské testování
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, e-commerce, SEO, e-shop, web analysis, user testing
Rozsah průvodní práce
90 s. (103 458 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje optimalizaci webu www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz. První polovina teoretické části se věnuje vymezení a vysvětlení pojmů z oblasti digitálního marketingu a e-commerce. Druhá polovina se poté zabývá optimalizací webů pro vyhledávače a nástroji pro tuto činnost využívanými. V praktické části práce je zpracováno uživatelské testování a analýzy sekundárních dat z rozdílných marketingových nástrojů, které poskytují podklady pro zodpovězení výzkumných otázek. Na základě dat získaných z testování a provedených analýz jsou v projektové části diplomové práce aplikovány zjištěné poznatky, vytvořeny návrhy pro přepracování struktury e-shopu a definovány kroky potřebné pro optimalizaci webu pro vyhledávače.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the optimization of the www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz website. The first half of the theoretical part is devoted to the definition and explanation of concepts from the field of digital marketing and e-commerce. The second half is then devoted to search engine optimization and tools used for this activity. In the practical part of the thesis, user testing and analysis of secondary data from different marketing tools is elaborated to provide the basis for answering the research questions. Based on the data obtained from the testing and analyses, the project part of the thesis applies the findings, develops suggestions for redesigning the e-shop structure and defines the steps needed to optimize the website for search engines.
Klíčová slova
digitální marketing, e-commerce, SEO, e-shop, analýza webu, uživatelské testování
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, e-commerce, SEO, e-shop, web analysis, user testing
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literárních zdrojů týkající se online marketingu, e-commerce a testování webových stránek.
Stanovte cíl a účel diplomové práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
Popište a analyzujte výchozí stav webu www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz
Dle stanovených metod práce proveďte uživatelské testování.
Interpretujte a vyhodnoťte získaná data z uživatelského testování.
Na základě vypracovaných analýz zpracujte plán pro optimalizace webových stránek.
Zhodnoťte dosažení cílů práce a formulujte závěry.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literárních zdrojů týkající se online marketingu, e-commerce a testování webových stránek.
Stanovte cíl a účel diplomové práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
Popište a analyzujte výchozí stav webu www.nejlevnejsi-horizontalni-zaluzie.cz
Dle stanovených metod práce proveďte uživatelské testování.
Interpretujte a vyhodnoťte získaná data z uživatelského testování.
Na základě vypracovaných analýz zpracujte plán pro optimalizace webových stránek.
Zhodnoťte dosažení cílů práce a formulujte závěry.
Seznam doporučené literatury
LAMB, Charles W., Joseph F. HAIR a Carl D. MCDANIEL. MKTG 7. Student ed. Mason, Ohio: South-Western, c2013. ISBN 9781285091860.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 9788025143834.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025133392.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020. ISBN 9788025150160.
Seznam doporučené literatury
LAMB, Charles W., Joseph F. HAIR a Carl D. MCDANIEL. MKTG 7. Student ed. Mason, Ohio: South-Western, c2013. ISBN 9781285091860.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 9788025143834.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025133392.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020. ISBN 9788025150160.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Realizace návrhů v projektové části je vyčíslena na 320 tisíc Kč, což pro menší firmu není málo. Jaké výsledky zavedených opatření očekáváte? Kdy se může tato investice firmě vrátit?
Na str. 36 uvádíte, že firma prodává v 20 e-shopech do 7 evropských zemí. Navržené řešení se týká pouze českého trhu? Má optimalizace nějaká geografická specifika nebo je možné navrhovaná řešení aplikovat i na zahraniční mutace?
Členové zkušební komise položili uvedené otázky:
Gamalová: Proč jste si vybral právě žaluzie?
Káčerková: Co si myslíte o současné grafické podobě webu?