Diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodní společnosti Kaufland - Kaufland Card. Diplomová práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část se zabývá odbornou rešerší témat jako marketingová komunikace, CRM a podpora prodeje, a je zakončena popisem metod, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního prostředí z veřejně dostupných a poskytnutých interních zdrojů a primárním výzkumem v podobě kvalitativního a kvantitativního šetření. Ve třetí projektové části jsou využity poznatky a výsledky z praktické části práce a pomocí těchto dat je navržena úprava věrnostního programu a nová komunikační strategie věrnostního programu Kaufland Card včetně návrhu rozpočtu, časového ohraničení kampaně a nastínění potenciálních rizik a jejich řešení.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis deals with the loyalty program of the retail company Kaufland - Kaufland Card. The Master´s thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with professional research on topics such as marketing communication, CRM and sales support, and is concluded with a description of the methods used in the practical part of the work. The practical part deals with secondary research of the retail environment from publicly available and internal provided sources and primary research in the form of qualitative and quantitative investigation. In the third part of the project, knowledge and results from the practical part of the work are used, and with the help of these data, an adjustment of the communication strategy of the Kaufland Card loyalty program is proposed, including a budget proposal, a time line for the campaign and potencial risks and its solving.
loyalty program, FMCG, loyalty, communication strategy, retail, survey, sales promotions
Rozsah průvodní práce
102 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodní společnosti Kaufland - Kaufland Card. Diplomová práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část se zabývá odbornou rešerší témat jako marketingová komunikace, CRM a podpora prodeje, a je zakončena popisem metod, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního prostředí z veřejně dostupných a poskytnutých interních zdrojů a primárním výzkumem v podobě kvalitativního a kvantitativního šetření. Ve třetí projektové části jsou využity poznatky a výsledky z praktické části práce a pomocí těchto dat je navržena úprava věrnostního programu a nová komunikační strategie věrnostního programu Kaufland Card včetně návrhu rozpočtu, časového ohraničení kampaně a nastínění potenciálních rizik a jejich řešení.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis deals with the loyalty program of the retail company Kaufland - Kaufland Card. The Master´s thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with professional research on topics such as marketing communication, CRM and sales support, and is concluded with a description of the methods used in the practical part of the work. The practical part deals with secondary research of the retail environment from publicly available and internal provided sources and primary research in the form of qualitative and quantitative investigation. In the third part of the project, knowledge and results from the practical part of the work are used, and with the help of these data, an adjustment of the communication strategy of the Kaufland Card loyalty program is proposed, including a budget proposal, a time line for the campaign and potencial risks and its solving.
loyalty program, FMCG, loyalty, communication strategy, retail, survey, sales promotions
Zásady pro vypracování
Na základě rešerše odborné literatury zpracujte teoretická východiska vztahující se převážně ke komunikačnímu mixu a specifikům v retailovém prostředí.
Stanovte cíl, výzkumné otázky a metodické postupy práce.
Charakterizujte vybranou společnost a její postavení na trhu.
Na základě analýzy sekundárních zdrojů a pomocí kvalitativního a kvantitativního šetření zpracujte analýzu aktuálního stavu komunikačního mixu pro věrnostní program Kaufland Card.
Zodpovězte výzkumné otázky a formulujte závěry.
Navrhněte projekt pro zdokonalení současného stavu marketingové komunikace věrnostního programu Kaufland Card. Projekt podrobte rizikové, nákladové a časové analýze.
Zásady pro vypracování
Na základě rešerše odborné literatury zpracujte teoretická východiska vztahující se převážně ke komunikačnímu mixu a specifikům v retailovém prostředí.
Stanovte cíl, výzkumné otázky a metodické postupy práce.
Charakterizujte vybranou společnost a její postavení na trhu.
Na základě analýzy sekundárních zdrojů a pomocí kvalitativního a kvantitativního šetření zpracujte analýzu aktuálního stavu komunikačního mixu pro věrnostní program Kaufland Card.
Zodpovězte výzkumné otázky a formulujte závěry.
Navrhněte projekt pro zdokonalení současného stavu marketingové komunikace věrnostního programu Kaufland Card. Projekt podrobte rizikové, nákladové a časové analýze.
Seznam doporučené literatury
JADERNÁ, Eva a VOLFOVÁ, Hana. Moderní retail marketing. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2021. 234 stran. Expert. ISBN 978-80-271-1384-2
JESENSKÝ, Daniel a kol. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. První vydání. Praha: Grada, 2018. 504 stran. ISBN 978-80-271-0252-5
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 stran. ISBN 978-80-247-5769-8
PRASHANT, Chaudhary. Retail marketing in the modern age. Los Angeles: SAGE, 2016. xx, 419, B-3, I-4. TEXTS. ISBN 978-93-5150-869-4
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2
Seznam doporučené literatury
JADERNÁ, Eva a VOLFOVÁ, Hana. Moderní retail marketing. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2021. 234 stran. Expert. ISBN 978-80-271-1384-2
JESENSKÝ, Daniel a kol. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. První vydání. Praha: Grada, 2018. 504 stran. ISBN 978-80-271-0252-5
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 stran. ISBN 978-80-247-5769-8
PRASHANT, Chaudhary. Retail marketing in the modern age. Los Angeles: SAGE, 2016. xx, 419, B-3, I-4. TEXTS. ISBN 978-93-5150-869-4
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
uveďte, co bylo nejdůležitější zjištění rozhovoru a jakým způsobem byly odpovědi zpracovány?
zkuste se vrátit k definování cílových skupin a s použitím více kritérií vytvořte přesnější skupiny uživatelů věrnostní karty Kaufland
Studentka plně odpověděla na otázky. Členové zkušební komise položili následující doplňující otázky: Doporučujete pro ženy ve věku 31-38 let využívat platformu Tik Tok - jak se k tomu společnost Kaufland staví? (doktorka Gartnerová) - studentka odpověděla na otázku. Je reálné získat Nikol Štibrovou jako infuencerku Kauflandu? ( doktorka Juříková) - studentka odpověděla na otázku.