Veletrhy jsou důležitým článkem marketingové komunikace. Tato diplomová práce má při-blížit problematiku veletrhů z teoretického i praktického hlediska.
V teoretické části vysvětluje, jak veletrhy vznikly, popisuje smysl pořádání veletrhů, jejich informační roli, nejpoužívanější komunikační prostředky, ale taky radu proč by se měly firmy veletrhů účastnit. Dále v této části popsán současný stav akvizice firem na domácí veletrhy
a na veletrhy v zahraničí s finanční podporou.
V praktické části je provedena analýza vybraného veletrhu a sestaven projekt jak oslovit co největší počet firem a zajistit jim účast na tomto veletrhu. V další části je tento projekt podro-ben nákladové analýze, zda je vůbec rentabilní.
Anotace v angličtině
Fairs are an important component of marketing communication.This diploma thesis shall present the problems of fairs from a theoretical and practical perspective.
The theoretical portion explains how fairs arise, describes the method of arrangements of fairs, their information methods, the communication devices used, counseling for firm, and reasons for participation in fairs. Further in this portion is described present-day condition for the acquisition of firms at domestic fairs and at fairs abroad with financial grants.
In the practical portion an accomplished analysis of chosen fair and a drawn up project are presented. There is also demonstration of how to appeal as much as possible of firms and arranging participation at this fair. Further in this part the project is subjected to a cost analysis in order to verify if it is profitable at all.
Klíčová slova
výstavnictví, veletrh, reklama, marketingová komunikace, prostředky komunikace, veletržní správa, analýza, akvizice, oficiální účast ČR na veletrhu, vystavovatel, návštěvník veletrhu, telemarketing, databáze.
Klíčová slova v angličtině
organization of exhibitions, fair, advertising, marketing communication, devices of communi-cation, fairs management, analysis, acquiring, official participation of Czech Republic at fair, exhibitor, visitor of fair, phonemarketing, database.
Rozsah průvodní práce
67 s., 3 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Veletrhy jsou důležitým článkem marketingové komunikace. Tato diplomová práce má při-blížit problematiku veletrhů z teoretického i praktického hlediska.
V teoretické části vysvětluje, jak veletrhy vznikly, popisuje smysl pořádání veletrhů, jejich informační roli, nejpoužívanější komunikační prostředky, ale taky radu proč by se měly firmy veletrhů účastnit. Dále v této části popsán současný stav akvizice firem na domácí veletrhy
a na veletrhy v zahraničí s finanční podporou.
V praktické části je provedena analýza vybraného veletrhu a sestaven projekt jak oslovit co největší počet firem a zajistit jim účast na tomto veletrhu. V další části je tento projekt podro-ben nákladové analýze, zda je vůbec rentabilní.
Anotace v angličtině
Fairs are an important component of marketing communication.This diploma thesis shall present the problems of fairs from a theoretical and practical perspective.
The theoretical portion explains how fairs arise, describes the method of arrangements of fairs, their information methods, the communication devices used, counseling for firm, and reasons for participation in fairs. Further in this portion is described present-day condition for the acquisition of firms at domestic fairs and at fairs abroad with financial grants.
In the practical portion an accomplished analysis of chosen fair and a drawn up project are presented. There is also demonstration of how to appeal as much as possible of firms and arranging participation at this fair. Further in this part the project is subjected to a cost analysis in order to verify if it is profitable at all.
Klíčová slova
výstavnictví, veletrh, reklama, marketingová komunikace, prostředky komunikace, veletržní správa, analýza, akvizice, oficiální účast ČR na veletrhu, vystavovatel, návštěvník veletrhu, telemarketing, databáze.
Klíčová slova v angličtině
organization of exhibitions, fair, advertising, marketing communication, devices of communi-cation, fairs management, analysis, acquiring, official participation of Czech Republic at fair, exhibitor, visitor of fair, phonemarketing, database.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k účasti na veletrzích.
Analyzujte současný stav úrovně akvizic.
II. Praktická část
Vypracujte projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k účasti na veletrzích.
Analyzujte současný stav úrovně akvizic.
II. Praktická část
Vypracujte projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing . 6. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
PAVLU, Dušan, et al. Marketinové komunikace a kultura. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. 156 s. ISBN 80-7318-252-1.
PAVLU, Dušan, et al. Marketingové komunikace a media. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. 168 s. ISBN 80-7318-306-4.
PAVLU, Dušan. Veletrh - multimediální nástroj firemní komunikace v konkurenčním prostředí. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2006. 32 s. ISBN 000027188.
VYSEKALOVÁ, Jitka, HRUBALOVÁ, Monika, GIRGAŠOVÁ, Jana. Veletrhy a výstavy : Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2004. 160 s. ISBN 80-247-0894-9.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing . 6. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
PAVLU, Dušan, et al. Marketinové komunikace a kultura. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. 156 s. ISBN 80-7318-252-1.
PAVLU, Dušan, et al. Marketingové komunikace a media. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. 168 s. ISBN 80-7318-306-4.
PAVLU, Dušan. Veletrh - multimediální nástroj firemní komunikace v konkurenčním prostředí. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2006. 32 s. ISBN 000027188.
VYSEKALOVÁ, Jitka, HRUBALOVÁ, Monika, GIRGAŠOVÁ, Jana. Veletrhy a výstavy : Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2004. 160 s. ISBN 80-247-0894-9.