Tato diplomová práce je vypracována pro společnost AUTO HÉGR, a. s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí systému aktivního prodeje, a tím i zvýšením tržního podílu v oblasti. Součástí práce je analýza současného stavu využívání forem prodeje. Na základě výsledků analýzy jsem vypracovala projekt zavedení systému aktivního prodeje, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This dissertation has been compiled for AUTO HEGR, a. s., in order to increase the company’s competitiveness using a system of active sales leading to an increase in market share in the region. The work also includes an analysis of the sale methods the company currently employs. On the basis of the results of this analysis I have compiled a project to in-troduce a system of active sales, the main goal of which are to maintain awareness of the company with existing customers and to gain new customers. The conclusion of my work involves a detailed cost and risk analysis of the project.
Klíčová slova
Přímý prodej, aktivní prodej, prodejní síly, trh, ofenzivní zpracování trhu, akvizice, marketingový mix, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Direct sales, active sales, sales strengths, aggressive market treatment, acquisition, marketing mix, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
91 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost AUTO HÉGR, a. s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí systému aktivního prodeje, a tím i zvýšením tržního podílu v oblasti. Součástí práce je analýza současného stavu využívání forem prodeje. Na základě výsledků analýzy jsem vypracovala projekt zavedení systému aktivního prodeje, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This dissertation has been compiled for AUTO HEGR, a. s., in order to increase the company’s competitiveness using a system of active sales leading to an increase in market share in the region. The work also includes an analysis of the sale methods the company currently employs. On the basis of the results of this analysis I have compiled a project to in-troduce a system of active sales, the main goal of which are to maintain awareness of the company with existing customers and to gain new customers. The conclusion of my work involves a detailed cost and risk analysis of the project.
Klíčová slova
Přímý prodej, aktivní prodej, prodejní síly, trh, ofenzivní zpracování trhu, akvizice, marketingový mix, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Direct sales, active sales, sales strengths, aggressive market treatment, acquisition, marketing mix, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska v oblasti přímého prodeje.
II. Praktická část
Popiště a analyzujte současný stav přímého prodeje ve společnosti Auto Hégr. a.s.
Vypracujte projekt zavedení systému aktivního prodeje u této společnosti.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska v oblasti přímého prodeje.
II. Praktická část
Popiště a analyzujte současný stav přímého prodeje ve společnosti Auto Hégr. a.s.
Vypracujte projekt zavedení systému aktivního prodeje u této společnosti.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. rozšířené vyd. Praha: Management Press, 2002. 175 s. ISBN: 80-7261-060-0.
ČERNÝ, V. Prodejní techniky. Brno: Computer Press, 2003. 470 s. ISBN: 80-251-0032-4.
GEFFROY, Edgar K. Klíč k prodejním úspěchům. Praha: Management Press, 1997. 243 s. ISBN: 80-85943-50-6.
GEFFROY, Edgar K. Zákazník náš protivník nebo partner? Praha: Management Press, Ringier ČR, a. s., 2001. 199 s. ISBN: 80-7261-034-1.
JOBBER, D., LANCASTER, G. Management prodeje. Praha: Computer Press, 2001.431 s. ISBN: 80-7226-533-4.
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. 719 s. ISBN: 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. rozšířené vyd. Praha: Management Press, 2002. 175 s. ISBN: 80-7261-060-0.
ČERNÝ, V. Prodejní techniky. Brno: Computer Press, 2003. 470 s. ISBN: 80-251-0032-4.
GEFFROY, Edgar K. Klíč k prodejním úspěchům. Praha: Management Press, 1997. 243 s. ISBN: 80-85943-50-6.
GEFFROY, Edgar K. Zákazník náš protivník nebo partner? Praha: Management Press, Ringier ČR, a. s., 2001. 199 s. ISBN: 80-7261-034-1.
JOBBER, D., LANCASTER, G. Management prodeje. Praha: Computer Press, 2001.431 s. ISBN: 80-7226-533-4.
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. 719 s. ISBN: 80-247-0016-6.