Diplomová práce zkoumá vizuální komunikaci vybraných uměleckých festivalů a kulturních akcí v České republice i v zahraničí. Sleduje, jakými prostředky grafického designu amarketingové komunikace je vizuální identita těchto festivalů budována. Součástí diplomové práce je rovněž návrh řešení vizuální identity Signal Festivalu pro rok 2023 a jeho využití na jednotlivých formátech marketingové komunikace.
Annotation in English
The diploma thesis examines the visual communication of selected art festivals and cultural events in the Czech Republic and abroad. It explores how graphic design and marketing communication build these festivals' visual identity. The thesis also includes a proposal for a visual identity solution for Signal Festival 2023 and its use in various formats of marketing communication.
Keywords
grafický design, vizuální komunikace, umělecké festivaly, kulturní akce, marketingová komunikace, Signal Festival
Keywords in English
graphic design, visual communication, art festivals, cultural events, marketing communication, Signal Festival
Length of the covering note
86 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce zkoumá vizuální komunikaci vybraných uměleckých festivalů a kulturních akcí v České republice i v zahraničí. Sleduje, jakými prostředky grafického designu amarketingové komunikace je vizuální identita těchto festivalů budována. Součástí diplomové práce je rovněž návrh řešení vizuální identity Signal Festivalu pro rok 2023 a jeho využití na jednotlivých formátech marketingové komunikace.
Annotation in English
The diploma thesis examines the visual communication of selected art festivals and cultural events in the Czech Republic and abroad. It explores how graphic design and marketing communication build these festivals' visual identity. The thesis also includes a proposal for a visual identity solution for Signal Festival 2023 and its use in various formats of marketing communication.
Keywords
grafický design, vizuální komunikace, umělecké festivaly, kulturní akce, marketingová komunikace, Signal Festival
Keywords in English
graphic design, visual communication, art festivals, cultural events, marketing communication, Signal Festival
Research Plan
1. Zpracujte rešerši odborné literatury spojené s tématikou diplomové práce zaměřenou na umělecké festivaly a kulturní akce v ČR.
2. V návaznosti na teoretické poznatky stanovte cíl práce, metodický postup a určete výzkumné otázky.
3. Analyzujte současný stav řešené problematiky.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zhodnoťte naplnění cílů práce.
5. Na základě toho vypracujte projekt návrhu řešení vizuální identity Signal Festivalu.
Research Plan
1. Zpracujte rešerši odborné literatury spojené s tématikou diplomové práce zaměřenou na umělecké festivaly a kulturní akce v ČR.
2. V návaznosti na teoretické poznatky stanovte cíl práce, metodický postup a určete výzkumné otázky.
3. Analyzujte současný stav řešené problematiky.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zhodnoťte naplnění cílů práce.
5. Na základě toho vypracujte projekt návrhu řešení vizuální identity Signal Festivalu.
Twemlow, Alice. K čemu je grafický design? Praha: Slovart, 2008.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Práce studentky měly velmi dobrý ohlas u komise, na vznesené připomínky dokázala studentka předložit vlastní argumenty a práci si obhájit.
Komise si všímá rozporu mezi názvem, cílem a obsahem práce realizovaným autorkou versus grafickým zpracovatelem návrhu. Obhajoba však proběhla korektně k obsahu práce.