Tato diplomová práce je zaměřena na marketingové komunikační nástroje využitelné pro svobodné pásmo FREE ZONE GRADDO. To bylo spuštěno od 1. 1. 2007 a mým úkolem bylo zpracovat určitou podobu projektu, ve kterém popíši a analyzuji současný stav využí-vání nástrojů marketingové komunikace ve FZG, analyzuji konkurenci společnosti se za-měřením na využívání nástrojů marketingové komunikace, budu specifikovat nové seg-menty potenciálních zákazníků, vyberu vhodné nástroje marketingové komunikace pro FZG, vypracuji konkrétní způsoby jejich využití, vyhodnotím očekávané přínosy a rizika, sestavím kalkulaci nákladů jednotlivých řešení a navrhnu podobu celkového rozpočtu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing communication instruments which are usable for FREE ZONE GRADDO. FREE ZONE GRADDO started business activity on January 1, 2007 and my task was to create project in which I character and analyse present stage of using marketing communication instruments, specify new segments of potential customers, choo-se suitable instruments of marketing communication for FREE ZONE GRADDO, design concrete using methods of this instruments, analyse expected assets and risks, arrange costs calculation of individual solutions and propose image of general budget.
Klíčová slova
svobodné pásmo, celní služby, mezinárodní obchod, marketingová komunikace, osobní prodej, telemarketing, email, internetové vyhledávače, Public Relations, média, optimalizace internetových stránek, reklama, regionální tis, billboard
Klíčová slova v angličtině
duty-free zone, customs services, international trade, marketing communication, personal selling, telemarketing, email, Internet Explorer, Public Relations, media, Search Engine Optimization, promotion, regional press, billboard
Rozsah průvodní práce
129 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingové komunikační nástroje využitelné pro svobodné pásmo FREE ZONE GRADDO. To bylo spuštěno od 1. 1. 2007 a mým úkolem bylo zpracovat určitou podobu projektu, ve kterém popíši a analyzuji současný stav využí-vání nástrojů marketingové komunikace ve FZG, analyzuji konkurenci společnosti se za-měřením na využívání nástrojů marketingové komunikace, budu specifikovat nové seg-menty potenciálních zákazníků, vyberu vhodné nástroje marketingové komunikace pro FZG, vypracuji konkrétní způsoby jejich využití, vyhodnotím očekávané přínosy a rizika, sestavím kalkulaci nákladů jednotlivých řešení a navrhnu podobu celkového rozpočtu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing communication instruments which are usable for FREE ZONE GRADDO. FREE ZONE GRADDO started business activity on January 1, 2007 and my task was to create project in which I character and analyse present stage of using marketing communication instruments, specify new segments of potential customers, choo-se suitable instruments of marketing communication for FREE ZONE GRADDO, design concrete using methods of this instruments, analyse expected assets and risks, arrange costs calculation of individual solutions and propose image of general budget.
Klíčová slova
svobodné pásmo, celní služby, mezinárodní obchod, marketingová komunikace, osobní prodej, telemarketing, email, internetové vyhledávače, Public Relations, média, optimalizace internetových stránek, reklama, regionální tis, billboard
Klíčová slova v angličtině
duty-free zone, customs services, international trade, marketing communication, personal selling, telemarketing, email, Internet Explorer, Public Relations, media, Search Engine Optimization, promotion, regional press, billboard
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti nástrojů marketingové komunikace.
Teoreticky popište problematiku svobodných pásem.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingové komunikace ve FREE ZONE GRADDO.
Analyzujte konkurenci společnosti se zaměřením na využívání nástrojů marketingové komunikace.
Na základě analýzy vytvořte projekt využití nástrojů marketingové komunikace ve FREE ZONE GRADDO.
Vyhodnoťte náklady a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti nástrojů marketingové komunikace.
Teoreticky popište problematiku svobodných pásem.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingové komunikace ve FREE ZONE GRADDO.
Analyzujte konkurenci společnosti se zaměřením na využívání nástrojů marketingové komunikace.
Na základě analýzy vytvořte projekt využití nástrojů marketingové komunikace ve FREE ZONE GRADDO.
Vyhodnoťte náklady a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1995. ISBN 80-7079-376-7.
NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1.
OLIVIER, A., DAYAN, A., OURSET, R. Mezinárodní marketing. Praha: HZ, 1996. ISBN 80-86009-09-2.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1995. ISBN 80-7079-376-7.
NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1.
OLIVIER, A., DAYAN, A., OURSET, R. Mezinárodní marketing. Praha: HZ, 1996. ISBN 80-86009-09-2.