Diplomová práca sa zaoberá zavádzaním prvkov CRM v spoločnosti Old Herod, s.r.o. Po spracovaní teoretického prehľadu problematiky CRM a predstavení spoločnosti Old Herold nasleduje identifikácia súčasného stavu CRM v tejto firme. Projektová časť obsahuje segmentáciu zákazníkov firmy podľa zvolených kritérií a etapy implementácie systému CRM pre zefektívnenie jednotlivých procesov obchodných zástupcov. V závere projektovej časti sú uvedené predpokladané náklady na realizáciu projektu a definované riziká, ktoré môžu v súvislosti s realizáciou nastať.
Anotace v angličtině
The master thesis discusses introduction of Customer Relationship Management (CRM) of Old Herold, Company. After work-out of theoretical point of view of the CRM and introduction of the Company Old Herold Ltd., an identification of actual conditions of the CRM of the Company follows. The project part of the master thesis contains segmentation of the Company customers in accordance with selected criteria and stages of the CRM system implementation in order to make separate processes of trade representatives more effective. In the conclusion of the project part of the work, expenditures on the project implementation are assumed and risks, which can occur in relation to the project implementation, are defined there.
Klíčová slova
CRM, segmentácia zákazníkov, databáza zákazníkov, obchodný zástupca, komunikácia, projekt implementácie
Diplomová práca sa zaoberá zavádzaním prvkov CRM v spoločnosti Old Herod, s.r.o. Po spracovaní teoretického prehľadu problematiky CRM a predstavení spoločnosti Old Herold nasleduje identifikácia súčasného stavu CRM v tejto firme. Projektová časť obsahuje segmentáciu zákazníkov firmy podľa zvolených kritérií a etapy implementácie systému CRM pre zefektívnenie jednotlivých procesov obchodných zástupcov. V závere projektovej časti sú uvedené predpokladané náklady na realizáciu projektu a definované riziká, ktoré môžu v súvislosti s realizáciou nastať.
Anotace v angličtině
The master thesis discusses introduction of Customer Relationship Management (CRM) of Old Herold, Company. After work-out of theoretical point of view of the CRM and introduction of the Company Old Herold Ltd., an identification of actual conditions of the CRM of the Company follows. The project part of the master thesis contains segmentation of the Company customers in accordance with selected criteria and stages of the CRM system implementation in order to make separate processes of trade representatives more effective. In the conclusion of the project part of the work, expenditures on the project implementation are assumed and risks, which can occur in relation to the project implementation, are defined there.
Klíčová slova
CRM, segmentácia zákazníkov, databáza zákazníkov, obchodný zástupca, komunikácia, projekt implementácie
Zpracujte literární rešerši vztahující se k CRM a jeho zavádění ve firmách.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o.
Vypracujte projekt zavádění prvků CRM ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k CRM a jeho zavádění ve firmách.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o.
Vypracujte projekt zavádění prvků CRM ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha : Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0401-3.
CHLEBOVSKÝ, V. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X
WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha : Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0401-3.
CHLEBOVSKÝ, V. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X
WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.