Práce je rozdělená do dvou částí. První teoretická část se věnuje především klasickým metodám a teoriím z oblasti marketingu a marketingové komunikace s důrazem na konkrétní metody marketingové komunikace a jejich novodobých trendů. Druhá praktická část se věnuje analýze zákazníků reklamní agentury Q-Studio. Cílem analytické části bylo zjistit motivy zákazníku reklamní agentury Q-Studio k využívaní služeb reklamní agentury. Následně stanovit příčiny, proč firemní zákazníci nevyužijí plný servis, který reklamní agentura zprostředkovává, ale využijí pouze jeho část. Nedostatky, které jsem analýzou zjistila dále rozebírám v části doporučení reklamní agentuře. Navrhla jsem dva možné scénáře, kterými se může reklamní agentura vydat a využít tak svůj potenciál.
Anotace v angličtině
My work is divided into two sections. The first one is theoretic and includes theories about marketing and marketing communication with emphasis on concrete communication methods and their trends. The second part of my work is practical, focus on customer analyses of adver-tising agency Q-Studio. The main goal in analytic part was find out motives of customer to use all services of Q-Studio. Subsequently set the reasons why customers using only half of services provided by Q-Studio. Analysis was realized with questionnaire for customers. Entire lack of analyses that were found out, are explained in the recommendation part. I suggested two ways which can Q-Studio takes and thanks to which will be used the whole potential of Q-Studio.
Klíčová slova
podniková komunikace, podniková značka, image, kultura, design manuál, positioning, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relation, direct marketing
Klíčová slova v angličtině
company communication, company brand, image, culture, design manual, positioning, marketing communication, advertisement, sales promotion, public relation, direct marketing.
Rozsah průvodní práce
65 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je rozdělená do dvou částí. První teoretická část se věnuje především klasickým metodám a teoriím z oblasti marketingu a marketingové komunikace s důrazem na konkrétní metody marketingové komunikace a jejich novodobých trendů. Druhá praktická část se věnuje analýze zákazníků reklamní agentury Q-Studio. Cílem analytické části bylo zjistit motivy zákazníku reklamní agentury Q-Studio k využívaní služeb reklamní agentury. Následně stanovit příčiny, proč firemní zákazníci nevyužijí plný servis, který reklamní agentura zprostředkovává, ale využijí pouze jeho část. Nedostatky, které jsem analýzou zjistila dále rozebírám v části doporučení reklamní agentuře. Navrhla jsem dva možné scénáře, kterými se může reklamní agentura vydat a využít tak svůj potenciál.
Anotace v angličtině
My work is divided into two sections. The first one is theoretic and includes theories about marketing and marketing communication with emphasis on concrete communication methods and their trends. The second part of my work is practical, focus on customer analyses of adver-tising agency Q-Studio. The main goal in analytic part was find out motives of customer to use all services of Q-Studio. Subsequently set the reasons why customers using only half of services provided by Q-Studio. Analysis was realized with questionnaire for customers. Entire lack of analyses that were found out, are explained in the recommendation part. I suggested two ways which can Q-Studio takes and thanks to which will be used the whole potential of Q-Studio.
Klíčová slova
podniková komunikace, podniková značka, image, kultura, design manuál, positioning, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relation, direct marketing
Klíčová slova v angličtině
company communication, company brand, image, culture, design manual, positioning, marketing communication, advertisement, sales promotion, public relation, direct marketing.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti marketingového výzkumu a marketingových komunikací, včetně jejich novodobých trendů.
Analyzujte zákazníky reklamní agentury Q-Studio a současnou úroveň marketingové komunikace ve firmě Q-Studio.
Zhodnoťte závěry z analýzy a navrhněte doporučení pro potřeby marketingové komunikace firmy Q-Studio.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti marketingového výzkumu a marketingových komunikací, včetně jejich novodobých trendů.
Analyzujte zákazníky reklamní agentury Q-Studio a současnou úroveň marketingové komunikace ve firmě Q-Studio.
Zhodnoťte závěry z analýzy a navrhněte doporučení pro potřeby marketingové komunikace firmy Q-Studio.
Seznam doporučené literatury
1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 436 s. ISBN 80-251-1041-9.
2. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
3. DE PELSMACKER, Patrick, a kolektiv. Marketingová komunikace. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 800 s. ISBN 80-247-025-41.
4. FREY, Peter. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. 1.vyd. Praha: Management Press, 2005. 120 s. ISBN 80-726-1129-1.
Seznam doporučené literatury
1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 436 s. ISBN 80-251-1041-9.
2. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
3. DE PELSMACKER, Patrick, a kolektiv. Marketingová komunikace. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 800 s. ISBN 80-247-025-41.
4. FREY, Peter. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. 1.vyd. Praha: Management Press, 2005. 120 s. ISBN 80-726-1129-1.