Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu vybrané společnosti, jeho aktuální situaci a poté doporučit vhodné návrhy vedoucí ke zlepšení tohoto stavu. Tato práce je rozdělena na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. První část je věnována teoretické rešerši literárních zdrojů týkající se problematicky marketingového mixu, jednotlivých analýz a také marketingového výzkumu. Praktická část je poté zaměřena analýzu aktuální situace vybraného podniku z hlediska jednotlivých nástrojů marketingového mixu a pomocí analýz rozebírající jeho vnější i vnitřní prostředí. Na základě pozorování, výsledků těchto analýz, a především také dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta jednotlivá doporučení vedoucí ke zdokonalení marketingového mixu vybraného podniku.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis is to analyze the individual tools of the marketing mix of the selected company, its current situation, and then to recommend suitable proposals leading to the improvement of this situation. This work is divided into two parts, therefore theoretical and practical. The first part is dedicated to the theoretical research of literary sources related to the issue of the marketing mix, individual analyzes and also marketing research. The practical part is then focused on the analysis of the current situation of the selected company from the point of view of individual tools of the marketing mix and with the help of analyzes analyzing its external and internal environment. Based on the observations, the results of these analyzes and, above all, the questionnaire survey, individual recommendations leading to the improvement of the marketing mix of the selected company are proposed at the end of the thesis.
Klíčová slova
Marketingový mix, produkt, cena, komunikace, distribuce, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, 7S McKinseyho model
Klíčová slova v angličtině
The marketing mix, product, price, comunication, distribution, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, 7S McKinsey model
Rozsah průvodní práce
86 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu vybrané společnosti, jeho aktuální situaci a poté doporučit vhodné návrhy vedoucí ke zlepšení tohoto stavu. Tato práce je rozdělena na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. První část je věnována teoretické rešerši literárních zdrojů týkající se problematicky marketingového mixu, jednotlivých analýz a také marketingového výzkumu. Praktická část je poté zaměřena analýzu aktuální situace vybraného podniku z hlediska jednotlivých nástrojů marketingového mixu a pomocí analýz rozebírající jeho vnější i vnitřní prostředí. Na základě pozorování, výsledků těchto analýz, a především také dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta jednotlivá doporučení vedoucí ke zdokonalení marketingového mixu vybraného podniku.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis is to analyze the individual tools of the marketing mix of the selected company, its current situation, and then to recommend suitable proposals leading to the improvement of this situation. This work is divided into two parts, therefore theoretical and practical. The first part is dedicated to the theoretical research of literary sources related to the issue of the marketing mix, individual analyzes and also marketing research. The practical part is then focused on the analysis of the current situation of the selected company from the point of view of individual tools of the marketing mix and with the help of analyzes analyzing its external and internal environment. Based on the observations, the results of these analyzes and, above all, the questionnaire survey, individual recommendations leading to the improvement of the marketing mix of the selected company are proposed at the end of the thesis.
Klíčová slova
Marketingový mix, produkt, cena, komunikace, distribuce, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, 7S McKinseyho model
Klíčová slova v angličtině
The marketing mix, product, price, comunication, distribution, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, 7S McKinsey model
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Na základě zjištěných výsledků analýz navrhněte pro vybranou společnost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu nástrojů marketingového mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Na základě zjištěných výsledků analýz navrhněte pro vybranou společnost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu nástrojů marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. 13th edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-2475-869-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-2710-787-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 9788024758657.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. 13th edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-2475-869-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-2710-787-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 9788024758657.
Přílohy volně vložené
bez příloh
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
Vysvětlete nesoulad v dotazníkovém šetření mezi otázkou zaměřující se na „Uvítání možnosti rozvozu“, kde „ANO“ odpovědělo 145 respondentů a v otázce „Návrhy na zlepšení“, kde „Rozvoz“ uvedlo jen 7 respondentů. – zodpovězeno zcela
U rozvozu v návrzích nebylo by levnější místo pořízení auta a nového zaměstnance, raději spolupráce s rozvážkovou službou (také uvedené v návrzích)? Sice si rozvážková služba bere 25-30 %, ale běžnou praktikou restaurací je navýšení ceny produktů v nabídce u rozvážkových služeb. – zodpovězeno zcela
Otázky oponenta:
Jakou metodu sběru dat jste využila ve svém kvantitativním výzkumu? – zodpovězeno zcela
Představte komisi správně formulovány hypotézy a statistické vyhodnocení. – zodpovězeno zcela
Jaká je návratnost investic Vámi navrhovaných řešení? – zodpovězeno zcela
Další otázky:
Doc. Švecová: Jsou respondenti zákazníkem nebo ne? – zodpovězeno částečně
Ing. Hoke: Jak to je s festivaly a nějakou spoluprací? – zodpovězeno částečně