Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo provedení analýzy současného stavu marketingových komunikací ve firmě ZLÍNLUX-osvětlení, s.r.o. Zaměřovala jsem se na způsob využívání jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, a to reklamy, osobního prodeje, podpory prodeje, vztahy s veřejností a přímého marketingu.
Vedlejším cílem bylo navrhnout doporučení na efektivnější využívání nástrojů marketingových komunikací ve firmě.
Annotation in English
Principal aim of mÿ bychelor thesis was analysing the prezent state of marketing communication in ZLÍNLUX-osvětlení, s.r.o. I focused on the operating principals of separated implements of marketing communications especially advertising, personnal selling, sales promotions, public relations and direkt marketing.
Alternate target of the thesis was suggest more effective solution of using separated implements of marketing communication.
Keywords
Marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje,
vztahy s veřejností, přímý marketing, sponzorování.
Keywords in English
Marketing communication, advertising, personal selling, sales promotions, public relations, direkt marketing, sponzoring.
Length of the covering note
64 s., 8 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo provedení analýzy současného stavu marketingových komunikací ve firmě ZLÍNLUX-osvětlení, s.r.o. Zaměřovala jsem se na způsob využívání jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, a to reklamy, osobního prodeje, podpory prodeje, vztahy s veřejností a přímého marketingu.
Vedlejším cílem bylo navrhnout doporučení na efektivnější využívání nástrojů marketingových komunikací ve firmě.
Annotation in English
Principal aim of mÿ bychelor thesis was analysing the prezent state of marketing communication in ZLÍNLUX-osvětlení, s.r.o. I focused on the operating principals of separated implements of marketing communications especially advertising, personnal selling, sales promotions, public relations and direkt marketing.
Alternate target of the thesis was suggest more effective solution of using separated implements of marketing communication.
Keywords
Marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje,
vztahy s veřejností, přímý marketing, sponzorování.
Keywords in English
Marketing communication, advertising, personal selling, sales promotions, public relations, direkt marketing, sponzoring.
Research Plan
Zpracujte literární poznatky vztahující se k marketingové komunikaci.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy ZLINLUX-osvětlení s.r.o.
Na základě provedené analýzy doporučte firmě ZLINLUX-osvětlení s.r.o zlepšení v oblasti marketingových komunikací.
Research Plan
Zpracujte literární poznatky vztahující se k marketingové komunikaci.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy ZLINLUX-osvětlení s.r.o.
Na základě provedené analýzy doporučte firmě ZLINLUX-osvětlení s.r.o zlepšení v oblasti marketingových komunikací.
Recommended resources
1. FORET, M. Marketingová komunikace, 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1998. ISBN 80-210-1681-7.
2. FORET, M. Komunikace s veřejností, 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1994. ISBN 80-210-1034-7.
3. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-010-4.
4. KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-016-6.
5. MAJARO, S. Základy marketingu. Přel. S. Jurnečka. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
6. NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1.
Recommended resources
1. FORET, M. Marketingová komunikace, 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1998. ISBN 80-210-1681-7.
2. FORET, M. Komunikace s veřejností, 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1994. ISBN 80-210-1034-7.
3. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-010-4.
4. KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-016-6.
5. MAJARO, S. Základy marketingu. Přel. S. Jurnečka. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
6. NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, plans
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Dostál: Je možná realizace direct mailu ve firmě? Jak je možno využívat data mining?
Beranová: Jaký je smysl vzorce pravděpodobnosti pozornosti, jak vnímáte vnímané vynaložené úsilí?
Pilík: Jaká je cena za úmístění pro - klik na vybrané serveru obydlení?
Kameníková: Je firma dostatečně zajištěna pro vynaložení finančních proistředků Vámi navrhovaných prostředků?