Táto práca sa skladá z dvoch častí - teoretickej, ktorá rozoberá kroky pri prieskume trhu, získavanie informácií pre tento prieskum, ako aj tvorbu PEST a SWOT analýzy firmy. Tieto teoretické podklady slúžia sčasti ako základ pre vypracovanie analytickej časti, ktorá sa zaoberá už prieskumom konkrétneho trhu pre konkrétnu firmu. Cieľom tohoto prieskumu je nájsť vhodných odberateľov pre firmu MBB na ukrajinskom trhu, a tomu je určená aj praktická časť bakalárskej práce.
Anotace v angličtině
This work consists of 2 parts - theoretical part describe the most importatn steps by market research, gaining information for this research, also the PEST and SWOT analysys of the company. This theoretical part is an important basis for the analytical part of my work, which gets by with market research of Ukranine for firm MBB Hubfix Ltd. One of the objectives is to gain of new trade partners in Ukraine.
Klíčová slova
prieskum trhu, odberatelia, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
market research, customers, PEST analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Táto práca sa skladá z dvoch častí - teoretickej, ktorá rozoberá kroky pri prieskume trhu, získavanie informácií pre tento prieskum, ako aj tvorbu PEST a SWOT analýzy firmy. Tieto teoretické podklady slúžia sčasti ako základ pre vypracovanie analytickej časti, ktorá sa zaoberá už prieskumom konkrétneho trhu pre konkrétnu firmu. Cieľom tohoto prieskumu je nájsť vhodných odberateľov pre firmu MBB na ukrajinskom trhu, a tomu je určená aj praktická časť bakalárskej práce.
Anotace v angličtině
This work consists of 2 parts - theoretical part describe the most importatn steps by market research, gaining information for this research, also the PEST and SWOT analysys of the company. This theoretical part is an important basis for the analytical part of my work, which gets by with market research of Ukranine for firm MBB Hubfix Ltd. One of the objectives is to gain of new trade partners in Ukraine.
Klíčová slova
prieskum trhu, odberatelia, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
market research, customers, PEST analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny na téma výzkum trhu a formulujte jeho teoretické východisko.
Analyzujte Ukrajinský trh.
Navrhněte možnosti vstupu firmy MBB Hubfix na Ukrajinský trh.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny na téma výzkum trhu a formulujte jeho teoretické východisko.
Analyzujte Ukrajinský trh.
Navrhněte možnosti vstupu firmy MBB Hubfix na Ukrajinský trh.
Seznam doporučené literatury
1. HAGUE, Paul. Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Brno : Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
2. BÁRTA, Vladimír. Marketingový výzkum trhu. Praha : Economia, 1991. 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
3. MALÝ, Václav. Marketingový výzkum : teorie a praxe. Praha : Oeconomica, 2004. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
Seznam doporučené literatury
1. HAGUE, Paul. Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Brno : Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
2. BÁRTA, Vladimír. Marketingový výzkum trhu. Praha : Economia, 1991. 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
3. MALÝ, Václav. Marketingový výzkum : teorie a praxe. Praha : Oeconomica, 2004. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Porvazník: Kde sídlí společnost na Slovensku? Uskutečňuje se tu i servis? Dělal jste průzkum na Ukrajině?
Švarcová: Odkud jste čerpal ekonomické informace o Ukrajině?