Tématem diplomové práce je návrh implementace inovace marketingové komunikace společnosti AVON. Jejím cílem bylo na základě teoretických poznatků, analýzy kontextu, vlastního výzkumu a analýzy současného stavu komunikačních kanálů společnosti navrhnout inovaci marketingové komunikace, která by měla vést k zintenzivnění používání aplikace prodejci Avon a tím i ke zlepšení obchodních výsledků společnosti. Projekt inovace obsahuje možná řešení či doporučení v dosavadní marketingové komunikaci mezi společností a zákazníky.
Anotace v angličtině
The topic of the Master´s thesis is a proposal for implementing an innovation of the marketing communication of the AVON company. Its goal was to propose a marketing communication innovation, based on theoretical knowledge, context analysis, own research, and analysis of the current state of the company's communication channels, which should lead to more intensive use of the application by Avon sellers and thereby improve the company's business results. The innovation project contains possible solutions or recommendations in the existing marketing communication between the company and customers.
marketing, marketing communication, communication mix, mobile application, competition, cosmetic industry, Avon company
Rozsah průvodní práce
112 s. (148 956 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je návrh implementace inovace marketingové komunikace společnosti AVON. Jejím cílem bylo na základě teoretických poznatků, analýzy kontextu, vlastního výzkumu a analýzy současného stavu komunikačních kanálů společnosti navrhnout inovaci marketingové komunikace, která by měla vést k zintenzivnění používání aplikace prodejci Avon a tím i ke zlepšení obchodních výsledků společnosti. Projekt inovace obsahuje možná řešení či doporučení v dosavadní marketingové komunikaci mezi společností a zákazníky.
Anotace v angličtině
The topic of the Master´s thesis is a proposal for implementing an innovation of the marketing communication of the AVON company. Its goal was to propose a marketing communication innovation, based on theoretical knowledge, context analysis, own research, and analysis of the current state of the company's communication channels, which should lead to more intensive use of the application by Avon sellers and thereby improve the company's business results. The innovation project contains possible solutions or recommendations in the existing marketing communication between the company and customers.
marketing, marketing communication, communication mix, mobile application, competition, cosmetic industry, Avon company
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma inovace marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popiště současný stav marketingové komunikace ve společnosti Avon a jejích komunikačních aktivit.
Proveďte analýzu marketingové komunikace společnosti Avon za poslední rok.
Na základě analýzy a vlastního výzkumu navrhněte projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti Avon.
Vyhodnoďte očekávané přínosy a rizika inovace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma inovace marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popiště současný stav marketingové komunikace ve společnosti Avon a jejích komunikačních aktivit.
Proveďte analýzu marketingové komunikace společnosti Avon za poslední rok.
Na základě analýzy a vlastního výzkumu navrhněte projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti Avon.
Vyhodnoďte očekávané přínosy a rizika inovace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0.
KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An integrated approach to online marketing. 2nd Edition. New York: Kogan Page Ltd, 2019, 364 s. ISBN 978-0-74-94-8422-4.
KOTLER, Philip a Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, 2017, 184 s. ISBN 978-1-119-34120-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0.
KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An integrated approach to online marketing. 2nd Edition. New York: Kogan Page Ltd, 2019, 364 s. ISBN 978-0-74-94-8422-4.
KOTLER, Philip a Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, 2017, 184 s. ISBN 978-1-119-34120-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., hodnocení: B
Otázky vedoucího práce:
Bude firma realizovat video návody? Zodpovězeno zcela
Které z navržených řešení se zadavateli líbily nejvíce? Zodpovězeno zcela
Oponent práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., hodnocení: F
V kapitole 10.6 Zhodnocení efektivnosti investice neuvádíte žádný číselný údaj vztahující se k takovému zhodnocení. Můžete prosím v rámci obhajoby vysvětlit efektivnost Vámi předpokládané investice a podepřít Vaše argumenty nějakým adekvátním číselným vyjádřením? Zodpovězeno částečně
Můžete prosím objasnit, proč se Vaše práce ve výsledku omezuje pouze na zvýšení využívání mobilní aplikace Avon ON? A jak využívání mobilní aplikace prodejci Avon zlepší marketingovou komunikaci? Já osobně chápu takovou aplikaci jako pouhý nástroj pro prezentaci výrobků, případně pro nákupy. Zodpovězeno zcela
Další otázky:
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., Pozn.: Lépe identifikovat cíle práce. Výhrady ke zdrojům teoretické části. Není v DP uvedený dotazník v příloze. Výhrady ke struktuře. Respondenti byly vaši prodejci? Jak jste distribuovala dotazník? Pozn.: Dotazník měl pouze 10 otázek. Doporučení doplnit rozhovorem. Kolik respondentů zodpovědělo dotazník?
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., Jsou fb skupiny, kde byl šířen dotazník, uzavřené veřejnosti?
Ing. Martina Sasínková, Ph.D., Máte celkové číslo, kolik je celkem Avon lady?