Diplomová práce je zaměřena na budování značky vybrané firmy. Práce se zabývá značkou a jejím budováním. Jelikož se vybraná firma orientuje především na online prostor, poněvadž disponuje e-shopem, návrh projektu je zpracován jako marketingová kampaň zaměřená především na online prostor.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on building the brand of the selected company. The work deals with the brand and its building. Since the selected company is mainly focused on the online space, since it has an e-shop, the project proposal is processed as a marketing campaign focused primarily on the online space.
Diplomová práce je zaměřena na budování značky vybrané firmy. Práce se zabývá značkou a jejím budováním. Jelikož se vybraná firma orientuje především na online prostor, poněvadž disponuje e-shopem, návrh projektu je zpracován jako marketingová kampaň zaměřená především na online prostor.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on building the brand of the selected company. The work deals with the brand and its building. Since the selected company is mainly focused on the online space, since it has an e-shop, the project proposal is processed as a marketing campaign focused primarily on the online space.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši pro oblast budování značky.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav značky na trhu.
Zpracujte návrh projektu budování značky vybrané firmy.
Návrh projektu podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši pro oblast budování značky.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav značky na trhu.
Zpracujte návrh projektu budování značky vybrané firmy.
Návrh projektu podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUDELMANN, Kevin a Yang Kim. Brand Identity Essentials, Revised and Expanded: 100 Principles for Building Brands. revised ed. Beverly, USA: Rockport Publishers Inc., 2019, 235 s. ISBN 9782010018824.
KELLER, Kevin Lane a Vanitha Swaminathan. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 5th ed. Hoboken, USA: Pearson, 2019, 622 s. ISBN 9780134892498.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Nové Město: VŠPP, a.s., 2018, 269 s. ISBN 978-80-86847-81-8.
SWARTZ, Avery. See you on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing. Vancouver, Canada: Page Two Books, Inc., 2020, 216 s. ISBN 9781989603086.
Seznam doporučené literatury
BUDELMANN, Kevin a Yang Kim. Brand Identity Essentials, Revised and Expanded: 100 Principles for Building Brands. revised ed. Beverly, USA: Rockport Publishers Inc., 2019, 235 s. ISBN 9782010018824.
KELLER, Kevin Lane a Vanitha Swaminathan. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 5th ed. Hoboken, USA: Pearson, 2019, 622 s. ISBN 9780134892498.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Nové Město: VŠPP, a.s., 2018, 269 s. ISBN 978-80-86847-81-8.
SWARTZ, Avery. See you on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing. Vancouver, Canada: Page Two Books, Inc., 2020, 216 s. ISBN 9781989603086.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., hodnocení: B
Otázky vedoucího práce:
Které z navržených řešení se zadavateli líbily nejvíce? Zodpovězeno zcela
Začala firma již některé návrhy realizovat? Zodpovězeno zcela
Oponent práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., hodnocení: C
Otázky oponenta práce:
Vysvětlete, prosím, který model budování značky jste promítla do prostoru sociálních sítí? Zodpovězeno zcela
Jak jste postupovala při verifikaci hypotéz? Vysvětlete, prosím, co představuje výzkumná a statistická hypotéza. Zodpovězeno částečně
Vysvětlete, prosím, jaká jsou omezení Vašeho výzkumu? Má význam stanovení cílové skupiny na základě věku?
Jak budete postupovat v budování loajality zákazníka ke značce? Je dostačující Vámi navrhovaná kampaň? Zodpovězeno částečně
Další otázky:
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., příležitosti ve SWOT analýze – nejsou vhodně zvoleny.
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., SWOT analýza - připomínky týkající se vnitřních vlivů a ne vnějších vlivů.
Ing. Martina Sasínková, Ph.D., Co je cílem Lázeňské kávy – jakou to má spojitost s prodejem na e-shopu? Proč se jmenují Lázeňská? Uvažuje společnost o najmutí specializované firmy na platformu TikToku? Zodpovězeno částečně. Téma budování značky – společnost musíte dokonale znát.