Diplomová práce se zaměřuje na projekt vizuální identity a marketingové komunikace
vybrané firmy. Projekt je vytvořen pro zlepšení konkurenceschopnosti vybrané vinotéky.
Teoretická část se zabývá přiblížením pojmů v oblasti marketingové komunikace a vizuální
identity. V analytické části je vinotéka představena. Analyzována pomocí analýz, jako je
STP analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a
konkurence. Využito je i dotazníkového šetření. Analytickou část završuje SWOT analýza.
V projektové části, je navržen konkrétní projekt pro zlepšení marketingové komunikace a
vizuální identity. Celý projekt je v závěru podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Annotation in English
The thesis focuses on a selected company's visual identity and marketing communication
project. The project is made to enhance the competitiveness of the chosen wine shop. The theoretical part deals with the introduction of concepts in the field of marketing communication and visual identity. In the analytical part, the wine shop is introduced. It is analyzed using STP analysis, Porter's analysis, and the current marketing communication and competition state. A questionnaire survey is also used. The analytical
part is concluded with a SWOT analysis. In the project part, a specific project is proposed to
improve marketing communication and visual identity. Finally, the whole project is
subjected to cost, risk and time analysis.
Diplomová práce se zaměřuje na projekt vizuální identity a marketingové komunikace
vybrané firmy. Projekt je vytvořen pro zlepšení konkurenceschopnosti vybrané vinotéky.
Teoretická část se zabývá přiblížením pojmů v oblasti marketingové komunikace a vizuální
identity. V analytické části je vinotéka představena. Analyzována pomocí analýz, jako je
STP analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a
konkurence. Využito je i dotazníkového šetření. Analytickou část završuje SWOT analýza.
V projektové části, je navržen konkrétní projekt pro zlepšení marketingové komunikace a
vizuální identity. Celý projekt je v závěru podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Annotation in English
The thesis focuses on a selected company's visual identity and marketing communication
project. The project is made to enhance the competitiveness of the chosen wine shop. The theoretical part deals with the introduction of concepts in the field of marketing communication and visual identity. In the analytical part, the wine shop is introduced. It is analyzed using STP analysis, Porter's analysis, and the current marketing communication and competition state. A questionnaire survey is also used. The analytical
part is concluded with a SWOT analysis. In the project part, a specific project is proposed to
improve marketing communication and visual identity. Finally, the whole project is
subjected to cost, risk and time analysis.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a vizuální identity.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace a konkurence.
Na základě výsledků z analýz navrhněte projekt marketingové komunikace a návrh vizuální identity.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a vizuální identity.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace a konkurence.
Na základě výsledků z analýz navrhněte projekt marketingové komunikace a návrh vizuální identity.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha: Grada, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
SMITH, P. R. a ZOOK, Ze. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016. ISBN 978-0-7494-7340-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří a BINAR, Jan. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-2841-9.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken: Wiley, 2018. ISBN 978-1118-98082-8.
Recommended resources
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha: Grada, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
SMITH, P. R. a ZOOK, Ze. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016. ISBN 978-0-7494-7340-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří a BINAR, Jan. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-2841-9.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken: Wiley, 2018. ISBN 978-1118-98082-8.
Enclosed appendices
Ne
Appendices bound in thesis
graphs
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: Kramoliš Jan, doc. Mgr. Ph.D., hodnocení známkou: C
Oponent práce: Sasínková Martina, Ing. Ph.D., hodnocení známkou: D
Otázky vedoucího práce:
1. V jaké fázi je nyní implementace vašich návrhů? (Zodpovězeno částečně)
2. Jaký by byl pro tento projekt optimální rozpočet? (zodpovězeno částečně)
Otázky oponenta práce:
Co je to brand a jaký je rozdíl mezi značkou a názvem vinotéky Víno pod Věží? (Zodpovězeno částečně)
Na základě, čeho jste stanovila rizikovou analýzu? (Zodpovězeno částečně)
Jaký je rozdíl mezi sociálními sítěmi FB a Instagram, když je obě v práci doporučujete, ale také navrhujete využívat stejný nebo podobný obsah na těchto sítích. (Zodpovězeno částečně)
Další otázky: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc. - Doplňující dotaz k otázce č. 1 oponenta – co je to branding a co je to brand management? World of mousse má významnou roli v marketingové komunikaci? Jak jste ověřovala funkčnost vizuální identity u zákazníků? (Zodpovězeno částečně)
doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. - Jak jste oslovovala respondenty? Měli respondenti vztah k vínu? Z čeho jste vycházela u částek a u časového odhadu? Jak jste upravila logo a navrhla různé aktivity? (Zodpovězeno částečně)