Cílem této diplomové práce je sestavit projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je provedena literární rešerše v oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a jsou popsány vybrané analytické metody. Praktická část této práce představuje vybranou společnost a je zaměřena na analýzu její stávající marketingové komunikace. K tomuto účelu je využito metod PEST a SWOT analýzy, dále kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také kvalitativního výzkumu, zejména osobní dotazování a interview s vedením společnosti i jejími klienty. Výstupy jsou následně použity ke zpracování projektu, jenž má za cíl zlepšit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti. Projekt je sestaven z několika akčních plánů a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to develop a project aimed at improving marketing communication in a selected company. The theoretical part of the thesis includes literature research in the field of services marketing, marketing communication, marketing research and description of the selected analytical methods. The practical part of this thesis presents the selected company and focuses on the analysis of its current marketing communication. For this purpose, the methods of PEST and SWOT analysis are used, as well as quantitative research in the form of a questionnaire survey and qualitative research, in particular personal questioning and interviews with the company's management and its clients. The outputs are subsequently used to develop a project aimed at improving marketing communication in the selected company. The project consists of several action plans and is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, marketing služeb, marketingový výzkum, cvičební metody, zdravotní cvičení
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication tools, services marketing, marketing research, exercise methods, medical exercise
Rozsah průvodní práce
128 s., 10 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je provedena literární rešerše v oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a jsou popsány vybrané analytické metody. Praktická část této práce představuje vybranou společnost a je zaměřena na analýzu její stávající marketingové komunikace. K tomuto účelu je využito metod PEST a SWOT analýzy, dále kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také kvalitativního výzkumu, zejména osobní dotazování a interview s vedením společnosti i jejími klienty. Výstupy jsou následně použity ke zpracování projektu, jenž má za cíl zlepšit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti. Projekt je sestaven z několika akčních plánů a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to develop a project aimed at improving marketing communication in a selected company. The theoretical part of the thesis includes literature research in the field of services marketing, marketing communication, marketing research and description of the selected analytical methods. The practical part of this thesis presents the selected company and focuses on the analysis of its current marketing communication. For this purpose, the methods of PEST and SWOT analysis are used, as well as quantitative research in the form of a questionnaire survey and qualitative research, in particular personal questioning and interviews with the company's management and its clients. The outputs are subsequently used to develop a project aimed at improving marketing communication in the selected company. The project consists of several action plans and is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, marketing služeb, marketingový výzkum, cvičební metody, zdravotní cvičení
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication tools, services marketing, marketing research, exercise methods, medical exercise
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z odborné literatury v oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Zpracujte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Sestavte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z odborné literatury v oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Zpracujte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Sestavte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 18th global ed. Harlow: Pearson, 2020, 736 s. ISBN 978-1-292-34113-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 6th ed. Harlow: Pearson, 2017. 648 s. ISBN 978-1-292-13579-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 18th global ed. Harlow: Pearson, 2020, 736 s. ISBN 978-1-292-34113-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 6th ed. Harlow: Pearson, 2017. 648 s. ISBN 978-1-292-13579-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: oc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., hodnocení: B
Otázky vedoucího práce:
Na str. 50 uvádíte, že „společnost FBM s.r.o. uplatňuje strategie modrého oceánu“. Na publikaci k této problematice ve zdrojích, neodkazujete. Můžete, prosím, vysvětlit, která publikace se touto problematikou zabývá, a jak je aplikována ve společnosti FBM s.r.o.
Můžete, prosím, vysvětlit východiska, na jejichž základech jste stanovila hypotézy 1, 3, 4 (str. 73), a hypotézy 1, 2, 3 (str. 88)? Zodpovězeno částečně
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. , hodnocení: B
Otázky oponenta práce:
Jakým způsobem lze vybranou společnost Fitness Body Mind Educational Institute s.r.o. charakterizovat prostřednictvím STP analýzy? Zodpovězeno částečně
Který z prezentovaných sedmi akčních plánů považuje studentka za nejvíce účinný, a z jakého důvodu?
Další otázky:
doc. Ing. et Ing. Lea Kubíčková, Ph.D., Nedodržení časového plánu – jak moc velké riziko to je? A co se týče rizika nedostatku finančních prostředků je řešením tvorba rezerv – co tedy firma omezí z finanční stránky, aby ty rezervy měla, kde je vezmou? Zodpovězeno částečně
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., Co vnímá positioning – poziční mapa? Zodpovězeno částečně
Ing. Petra Barešová, Ph.D., Chcete z webových stránek udělat e-shop, přičemž je nákladová položka 0kč, z jakého důvodu? Poznámka ke srovnání původně nulových položek. Pracovala jste v rámci marketingové komunikace s dotazníkovým šetřením? Jak jste pracovala s daty z dotazníku? Zodpovězeno částečně