Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod. Jejím hlavním cílem je vytvoření projektu, jehož obsahem jsou akční plány zaměřující se na zlepšení či rozšíření komunikačních prostředků obce. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se za pomocí literární rešerše věnuje marketingovému mixu obce, komunikačnímu procesu, komunikačnímu mixu a v neposlední řadě i obci. Praktická část je zaměřena na charakteristiku obce Uherský Brod a na nynější marketingovou komunikaci v obci. Kvantitativní, kvalitativní šetření a SWOT analýza jsou podkladem pro závěrečný projekt, který se skládá ze čtyř akčních plánů. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on improving the marketing communication of the municipality of Uherský Brod. Its main goal is to create a project consisting of action plans aimed at improving or expanding the municipality's communication channels. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part, using literature research, deals with the marketing mix of the municipality, communication process, communication mix, and, last but not least, the municipality itself. The practical part focuses on the characterization of the municipality of Uherský Brod and its current marketing communication. Quantitative and qualitative research, as well as a SWOT analysis, form the basis for the final project, which consists of four action plans. The project is then subjected to a time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing obce, marketingový mix, obec
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, community marketing, marketing mix, municipality
Rozsah průvodní práce
99 s. (153 482)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod. Jejím hlavním cílem je vytvoření projektu, jehož obsahem jsou akční plány zaměřující se na zlepšení či rozšíření komunikačních prostředků obce. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se za pomocí literární rešerše věnuje marketingovému mixu obce, komunikačnímu procesu, komunikačnímu mixu a v neposlední řadě i obci. Praktická část je zaměřena na charakteristiku obce Uherský Brod a na nynější marketingovou komunikaci v obci. Kvantitativní, kvalitativní šetření a SWOT analýza jsou podkladem pro závěrečný projekt, který se skládá ze čtyř akčních plánů. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on improving the marketing communication of the municipality of Uherský Brod. Its main goal is to create a project consisting of action plans aimed at improving or expanding the municipality's communication channels. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part, using literature research, deals with the marketing mix of the municipality, communication process, communication mix, and, last but not least, the municipality itself. The practical part focuses on the characterization of the municipality of Uherský Brod and its current marketing communication. Quantitative and qualitative research, as well as a SWOT analysis, form the basis for the final project, which consists of four action plans. The project is then subjected to a time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing obce, marketingový mix, obec
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, community marketing, marketing mix, municipality
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace a zhodnoťte současný stav marketingové komunikace v Uherském Brodě.
Vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace.
Stanovte náklady, přínosy a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace a zhodnoťte současný stav marketingové komunikace v Uherském Brodě.
Vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace.
Stanovte náklady, přínosy a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital Marketing. 7th ed. Harlow: Pearson, 2019, 545 p. ISBN 9781292241579.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
PRIDE, William M. a O. C. FERRELL. Marketing. Boston: Cengage Learning, 2016, 687 p. ISBN 9781285858340.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 9788027102068.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital Marketing. 7th ed. Harlow: Pearson, 2019, 545 p. ISBN 9781292241579.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
PRIDE, William M. a O. C. FERRELL. Marketing. Boston: Cengage Learning, 2016, 687 p. ISBN 9781285858340.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 9788027102068.
Přílohy volně vložené
Ne.
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Petra Barešová MSc Ph.D., C
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský Ph.D., C
Otázky vedoucího:
Na základě čeho jste stanovila náklady uvedené u finanční analýzy jednotlivých akčních plánů? Zodpovězeno
V práci často uvádíte, že jednotlivými nástroji marketingové komunikace se budou zabývat zaměstnanci městského úřadu? Mají tito zaměstnanci zkušenosti a odborné zaměření na marketingovou komunikaci? Zodpovězeno
V časových analýzách počítáte i s výběrovým řízením na externisty a realizaci jednotlivých aktivit? Zodpovězeno
Z propočtů uvedených v tabulkách finanční analýzy, mi není zřejmé, zda počítáte se mzdou pro jednotlivé zaměstnance nebo zde jste započítala i náklady v podobě odvodů zaměstnavatele? Zodpovězeno
Jak se Vám podařilo získat odpovědi od 176 respondentů během 5 dnů? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Jakým způsobem lze definovat termín integrovaná marketingová komunikace a jaké nyní převládají vybrané trendy v oblasti moderní marketingové komunikace? Jak konkrétně by se daly tyto vybrané trendy aplikovat v souvislosti s tématem diplomové práce? Zodpovězeno
Na základě, jakých dat a skutečností byla provedena nákladová analýza jednotlivých akčních plánů? Existují nějaká finanční omezení ze strany vybrané obce?
Další otázky:
- Dr. Barešová: poznámky k rozpočtu a využití externistů.