Hlavním tématem této diplomové práce je marketingová komunikace a jejím cílem je
vytvoření projektu, který má zlepšit tuto komunikaci ve vybraném podniku. Práce se zaměřuje na nalezení vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik s využitím klasických i nových nástrojů marketingové komunikace. V rámci práce bylo použito několik analýz, které pomohly objasnit momentální situaci vybraného podniku, konkrétně - analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza konkurence a SWOT analýza. Provedením těchto analýz bylo zjištěno, že vybraný podnik má v oblasti marketingové komunikace značné nedostatky a to i v porovnání se svými konkurenty. Navržené řešení seskládá z projektu, jehož součástí jsou i konkrétní ukázky návrhů. Výsledek práce může posloužit jako vzor při zlepšování marketingové komunikace v jiných, ale podobně zaměřených i podobně velkých podnicích.
Anotace v angličtině
The main topic of this diploma thesis is marketing communication. The aim is to create a project to improve this communication in the selected company. Using both traditional and new marketing communication tools, the thesis focuses on finding an appropriate communication mix for the selected company. The thesis used several analyses to clarify the current situation of the selected company, namely: the current state analysis of marketing communication, competitor analysis and SWOT analysis. As a result of these analyses, it was found that the selected company has significant shortcomings in the area of marketing communication, also in comparison with its competitors. The proposed solution consists of a project, which includes concrete suggestions. The results of this work can be used as a model for improving marketing communications in other companies of a similar focus and size.
Klíčová slova
služby, marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, projekt
zlepšení marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
services, marketing, marketing communication, communication mix, marketing
communication improvement project
Rozsah průvodní práce
92 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem této diplomové práce je marketingová komunikace a jejím cílem je
vytvoření projektu, který má zlepšit tuto komunikaci ve vybraném podniku. Práce se zaměřuje na nalezení vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik s využitím klasických i nových nástrojů marketingové komunikace. V rámci práce bylo použito několik analýz, které pomohly objasnit momentální situaci vybraného podniku, konkrétně - analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza konkurence a SWOT analýza. Provedením těchto analýz bylo zjištěno, že vybraný podnik má v oblasti marketingové komunikace značné nedostatky a to i v porovnání se svými konkurenty. Navržené řešení seskládá z projektu, jehož součástí jsou i konkrétní ukázky návrhů. Výsledek práce může posloužit jako vzor při zlepšování marketingové komunikace v jiných, ale podobně zaměřených i podobně velkých podnicích.
Anotace v angličtině
The main topic of this diploma thesis is marketing communication. The aim is to create a project to improve this communication in the selected company. Using both traditional and new marketing communication tools, the thesis focuses on finding an appropriate communication mix for the selected company. The thesis used several analyses to clarify the current situation of the selected company, namely: the current state analysis of marketing communication, competitor analysis and SWOT analysis. As a result of these analyses, it was found that the selected company has significant shortcomings in the area of marketing communication, also in comparison with its competitors. The proposed solution consists of a project, which includes concrete suggestions. The results of this work can be used as a model for improving marketing communications in other companies of a similar focus and size.
Klíčová slova
služby, marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, projekt
zlepšení marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
services, marketing, marketing communication, communication mix, marketing
communication improvement project
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na marketing služeb a marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného podniku.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace se zákazníky vybraného podniku.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na marketing služeb a marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného podniku.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace se zákazníky vybraného podniku.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DIB, Allan. Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům. 1. vydání. Praha: Grada, 2020, 214 s. ISBN 9788027125913.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 9788027107872.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. Second edition. South Melbourne: Oxford University Press, 2017, 796 s. ISBN 9780195590296.
SOUČEK, Zdeněk. Strategie úspěšného podniku: symbióza kreativity a disciplíny. 1. vydání. V Praze: C.H. Beck, 2015, 426 s. ISBN 9788074005725.
TAHAL, Radek. Loajalita zákazníků a budování věrnostních programů. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017, 162 s. ISBN 978-80-87500-86-6.
Seznam doporučené literatury
DIB, Allan. Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům. 1. vydání. Praha: Grada, 2020, 214 s. ISBN 9788027125913.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 9788027107872.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. Second edition. South Melbourne: Oxford University Press, 2017, 796 s. ISBN 9780195590296.
SOUČEK, Zdeněk. Strategie úspěšného podniku: symbióza kreativity a disciplíny. 1. vydání. V Praze: C.H. Beck, 2015, 426 s. ISBN 9788074005725.
TAHAL, Radek. Loajalita zákazníků a budování věrnostních programů. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017, 162 s. ISBN 978-80-87500-86-6.
Přílohy volně vložené
žádné nejsou
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík Ph.D., B
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský Ph.D., C
Otázky vedoucího:
Který z Vámi navrhovaných komunikačních nástrojů hodnotíte pro restaurační business jako nejefektivnější a proč? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Jakým způsobem lze analyzovat a následně prezentovat vybraný podnik na základě STP analýzy? Zodpovězeno
Na základě, jakých dat a skutečností byla provedena nákladová analýza projektu? Existují nějaká finanční omezení ze strany vybraného podniku? Zodpovězeno
Další otázky:
- Doc. Linhartová: jak jste zahrnula do práce problematiku světelného smogu v městě Brně? Zodpovězeno. Jaký typ rozhovoru jste dělala s majitelem a existuje záznam / znění otázek s tohoto rozhovoru? Zodpovězeno
- Doc. Kramoliš: máte představu o obsazenosti podniku? Zodpovězeno
- Dr. Barešová: jak dlouho ten podnik existuje? Zodpovězeno. Proč jste vybrané konkurenty nesrovnávala dle ostatních zmíněných kritérii ve Vaši práci. Zodpovězeno