Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické části. Jejím cílem byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. V rámci této části byl proveden sběr primárních dat a informací formou mystery shoppingu, interview, zúčastněného pozorování a byly realizovány vybrané marketingové situační analýzy. Závěrem diplomové práce byly navrženy konkrétní akční plány vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on improving the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. The aim was to create a project that would lead to the improvement of marketing communication in these stores. The theoretical part consisted of a literary review of professional literature related to marketing communication. The practical part was based on the theoretical findings, and its objective was to analyse the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. This part involved collecting primary data and information through methods such as mystery shopping, interviews, and participant observation, as well as implementing selected marketing situational analyses. Finally, the diploma thesis proposes specific action plans to improve the marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový výzkum, mystery shopping, projekt, analýza, zúčastněné pozorování
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické části. Jejím cílem byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. V rámci této části byl proveden sběr primárních dat a informací formou mystery shoppingu, interview, zúčastněného pozorování a byly realizovány vybrané marketingové situační analýzy. Závěrem diplomové práce byly navrženy konkrétní akční plány vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on improving the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. The aim was to create a project that would lead to the improvement of marketing communication in these stores. The theoretical part consisted of a literary review of professional literature related to marketing communication. The practical part was based on the theoretical findings, and its objective was to analyse the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. This part involved collecting primary data and information through methods such as mystery shopping, interviews, and participant observation, as well as implementing selected marketing situational analyses. Finally, the diploma thesis proposes specific action plans to improve the marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový výzkum, mystery shopping, projekt, analýza, zúčastněné pozorování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace a definujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Představte společnost ETA a.s. a její vybrané kamenné prodejny a analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti a vybraných kamenných prodejen.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen společnosti ETA a.s.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace a definujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Představte společnost ETA a.s. a její vybrané kamenné prodejny a analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti a vybraných kamenných prodejen.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen společnosti ETA a.s.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. 13. vyd. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
HANLON, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration. 12. vyd. Los Angeles: SAGE, 2019, 395 s. ISBN 9781526426673.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 9788025150160.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-802-7107-872.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. 13. vyd. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
HANLON, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration. 12. vyd. Los Angeles: SAGE, 2019, 395 s. ISBN 9781526426673.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 9788025150160.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-802-7107-872.
Přílohy volně vložené
Nejsou žádné
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský Ph.D., A
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová Ph.D., A
Otázky vedoucího:
Který z šesti prezentovaných akčních plánů považuje studentka za nejvíce účinný, a z jakého důvodu? Zodpovězeno
Měla již studentka možnost projednat svoji DP s představiteli společnosti ETA a.s., jaké byly případné reakce? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Bude Váš projekt realizován? Nepoložena
Jaká další rizika můžete identifikovat v souvislosti s akčními plány, které jste navrhla? Zodpovězeno
Na základě jakého „klíče“ jste stanovila váhy v rámci mystery shoppingu vybraných kamenných prodejen? (str. 60). Zodpovězeno
Další otázky:
- Doc. Kramoliš: má firma manuál nebo školení pro prodavače na prodejně? Zodpovězeno
- Dr. Barešová: poznámka k vnímání koncového zákazníka.