Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích ve společnosti Dudr Tools s.r.o. Teoretická část zpracovává literární rešerši, která je v souladu s vybraným tématem diplomové práce. Její teoretická východiska slouží ke zpracování praktické části, která je rozdělena do dvou oblastí. Na počátku proběhla analýza současného stavu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích vybrané společnosti a na základě zjištěných skutečností byla zpracována projektová část diplomové práce. Součástí projektové části je také časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on improving marketing communication on selected social networks in the company Dudr Tools s.r.o. The theoretical part elaborates the literature search, which is in line with the selected topic of the thesis. Its theoretical background is used to elaborate the practical part, which is divided into two areas. At the beginning, an analysis of the current state of marketing communication on the selected company's social networks was carried out and the project part of the thesis was prepared on the basis of the findings. The project part also includes time, cost and risk analysis.
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích ve společnosti Dudr Tools s.r.o. Teoretická část zpracovává literární rešerši, která je v souladu s vybraným tématem diplomové práce. Její teoretická východiska slouží ke zpracování praktické části, která je rozdělena do dvou oblastí. Na počátku proběhla analýza současného stavu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích vybrané společnosti a na základě zjištěných skutečností byla zpracována projektová část diplomové práce. Součástí projektové části je také časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on improving marketing communication on selected social networks in the company Dudr Tools s.r.o. The theoretical part elaborates the literature search, which is in line with the selected topic of the thesis. Its theoretical background is used to elaborate the practical part, which is divided into two areas. At the beginning, an analysis of the current state of marketing communication on the selected company's social networks was carried out and the project part of the thesis was prepared on the basis of the findings. The project part also includes time, cost and risk analysis.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích společnosti Dudr Tools s.r.o.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích společnosti Dudr Tools s.r.o.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích společnosti Dudr Tools s.r.o.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích společnosti Dudr Tools s.r.o.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. 1. vyd. Praha: Grada, 2022, 288 s. ISBN 978-80-271-4927-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-271-0954-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 17th ed. Harlow: Pearson, 2018, 736 s. ISBN 978-1-292-22017-8.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. 2nd ed. London: Kogan Page, 2019, 364 s. ISBN 978-0-7494-8422-4.
ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ, Alena. Základy úspěšného podnikání. Průvodce začínajícího podnikatele. 1. vyd. Praha: Grada, 2019, 248 s. ISBN 978-80-271-1161-9.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. 1. vyd. Praha: Grada, 2022, 288 s. ISBN 978-80-271-4927-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-271-0954-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 17th ed. Harlow: Pearson, 2018, 736 s. ISBN 978-1-292-22017-8.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. 2nd ed. London: Kogan Page, 2019, 364 s. ISBN 978-0-7494-8422-4.
ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ, Alena. Základy úspěšného podnikání. Průvodce začínajícího podnikatele. 1. vyd. Praha: Grada, 2019, 248 s. ISBN 978-80-271-1161-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovksý Ph.D., A
Oponent práce: doc. Ing. Miroslava Chovancová CSc., A
Otázky vedoucího:
Který z šesti uvedených akčních plánů považuje studentka za nejvíce účinný, a z jakého důvodu? Zodpovězeno
Měla již studentka možnost projednat svoji DP s představiteli společnosti Dudr Tools s.r.o., jaké byly případné reakce? Zodpovězeno
Otázky oponenta: otázky nepoloženy
Další otázky:
- Doc. Pilík: co vedlo firmu k orientaci na B2C trh a v jakém rozsahu? Zodpovězeno
Doc. Kramoliš: otázky k nákladům marketingových strategií. Zodpovězeno