Cieľom diplomovej práce je vypracovať projekt na vytvorenie online marketingovej komunikácie vo vybranej spoločnosti, ktorý povedie k zvýšeniu povedomia o spoločnosti. Diplomová práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky k online marketingu a online marketingovej komunikácií. Ďalej bola vypracovaná literárna rešerš k marketingu na sociálnych médiách a boli stručne charakterizované vybrané marketingové analýzy a marketingová stratégia. Praktická časť je rozdelená na analytickú a projektovú časť. V analytickej časti bol analyzovaný súčasný stav spoločnosti a bola vypracovaná SWOT a benchmarking analýza. Ďalej bol spracovaný kvantitatívny výskum a verifikácia stanovených hypotéz. V projektovej časti boli spracované akčné plány, ktoré boli následne podrobené časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to develop a project for creating online marketing communication in the selected company, which will increase awareness of the company. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes the theoretical knowledge of online marketing and online marketing communication. Furthermore, literature research on social media marketing was conducted and selected marketing analyses and marketing strategy were briefly described. The practical part is divided into an analytical and a project part. The analytical part analyzed the company's current situation, and SWOT and benchmarking analysis were carried out. Further, quantitative research and verification of stated hypotheses were also conducted. In the project part, action plans were developed, which were subsequently subjected to time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
online marketing, online marketingová komunikácia, sociálne siete, marketingové analýzy
Klíčová slova v angličtině
online marketing, online marketing communication, social networks, marketing analysis
Rozsah průvodní práce
109 s. (158 550 znakov)
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom diplomovej práce je vypracovať projekt na vytvorenie online marketingovej komunikácie vo vybranej spoločnosti, ktorý povedie k zvýšeniu povedomia o spoločnosti. Diplomová práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky k online marketingu a online marketingovej komunikácií. Ďalej bola vypracovaná literárna rešerš k marketingu na sociálnych médiách a boli stručne charakterizované vybrané marketingové analýzy a marketingová stratégia. Praktická časť je rozdelená na analytickú a projektovú časť. V analytickej časti bol analyzovaný súčasný stav spoločnosti a bola vypracovaná SWOT a benchmarking analýza. Ďalej bol spracovaný kvantitatívny výskum a verifikácia stanovených hypotéz. V projektovej časti boli spracované akčné plány, ktoré boli následne podrobené časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to develop a project for creating online marketing communication in the selected company, which will increase awareness of the company. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes the theoretical knowledge of online marketing and online marketing communication. Furthermore, literature research on social media marketing was conducted and selected marketing analyses and marketing strategy were briefly described. The practical part is divided into an analytical and a project part. The analytical part analyzed the company's current situation, and SWOT and benchmarking analysis were carried out. Further, quantitative research and verification of stated hypotheses were also conducted. In the project part, action plans were developed, which were subsequently subjected to time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
online marketing, online marketingová komunikácia, sociálne siete, marketingové analýzy
Klíčová slova v angličtině
online marketing, online marketing communication, social networks, marketing analysis
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky k problematice internetového marketingu se zaměřením na online marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků vytvořte projekt online marketingové komunikace pro danou společnost.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěř
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky k problematice internetového marketingu se zaměřením na online marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků vytvořte projekt online marketingové komunikace pro danou společnost.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěř
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. 1.vyd. Praha: Grada, 2022, 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5. KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: an integrated approach to online marketing. 1st edition, London: Kogan Page, 2016, 324 s. ISBN: 978-0-7494-7470-6. KOTLER, Philip, Gary AMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of Marketing. 17e, global edition. Harlow, England: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-1-292-22017-8. LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 1.vyd. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-1.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. 1.vyd. Praha: Grada, 2022, 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5. KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: an integrated approach to online marketing. 1st edition, London: Kogan Page, 2016, 324 s. ISBN: 978-0-7494-7470-6. KOTLER, Philip, Gary AMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of Marketing. 17e, global edition. Harlow, England: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-1-292-22017-8. LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 1.vyd. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-1.
Přílohy volně vložené
Žiadne
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Miroslava Chovancová CSc., A
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová Ph.D., B
Otázky vedoucího: otázky nepoloženy
Otázky oponenta:
Formulujte metody zpracování diplomové práce. Zodpovězeno
Jakou metodu sběru dat jste využívala pro své dotazníkové šetření? Zodpovězeno
U hypotézy 2 uvádíte … více než 30%... na základě jakého klíče/faktoru/principu jste přišla právě na 30%? Zodpovězeno
Další otázky:
- Doc. Linhartová: jaký by základní soubor respondentů (kdo byl cílovou skupinou)? Zodpovězeno.
- Doc. Kramoliš: připomínky k hypotézám. Pracovali jste s konverzními poměrmi kampaní? Zodpovězeno.