- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Projekt zefektivnění práce Policie ČR v oblasti vnitřního zákazníka v souladu se zavedením modelu excelence EFQM
Hlavní téma v angličtině
Project on the increase of effiency of the Czech Republic Police work in the area of internal consumer in accordance with the implementation of Model Excellence EFQM
Název dle studenta
Projekt zefektivnění práce Policie ČR v oblasti vnitřního zákazníka v souladu se zavedením modelu excelence EFQM
Tato diplomová práce je orientována na efektivnost vnitřního zákazníka Policie České republiky za využití moderního manažerského nástroje - Modelu excelence EFQM. V teoretické části je popsán samotný model a jeho postupná aplikace na výkon služby Policie České republiky. V praktické části je zpracována analýza současného stavu aplikace Mo-delu excelence EFQM na okresní ředitelství Policie České republiky Kroměříž, popsána a provedena realizace průzkumu spokojenosti vnitřního zákazníka v roce 2007 a komparace výsledků z průzkumů spokojenosti za období let 2004-2007 a dále jsou navrženy projekty vedoucí k zefektivnění vykonávaných činností.
Anotace v angličtině
This graduation thesis is focused on the effiency an internal consumer of Czech Republic Police while using modern managerial tool - Model Excellence EFQM. In the part of the thesis there is a description of the tool itself and its gradual application to the Czech Re-public Policie. In the practical part of the thesis there is an analysis of contemporary state of the application of Model Excellence EFQM to the district board Czech Republic Policie Kroměříž, described and executed implementation of the research into the internal consu-mer´s content in 2007 in comparison with the results of the research from 2004 to 2007. Also, the projects leasing to the increase of effiency of activities are included.
Klíčová slova
Model excelence EFQM, vnitřní zákazník, průzkum spokojenosti, sebehodnocení, dotazní-ková metoda, motivace, kritéria hodnocení, projekty zefektivnění práce, image policie
Klíčová slova v angličtině
Model excellence EFQM, internal consumer, research into consumer´s kontent, self-evaluation, questionnaire, motivation, evaluation kriteria, project for increasing effiency od work, the police image
Rozsah průvodní práce
95 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je orientována na efektivnost vnitřního zákazníka Policie České republiky za využití moderního manažerského nástroje - Modelu excelence EFQM. V teoretické části je popsán samotný model a jeho postupná aplikace na výkon služby Policie České republiky. V praktické části je zpracována analýza současného stavu aplikace Mo-delu excelence EFQM na okresní ředitelství Policie České republiky Kroměříž, popsána a provedena realizace průzkumu spokojenosti vnitřního zákazníka v roce 2007 a komparace výsledků z průzkumů spokojenosti za období let 2004-2007 a dále jsou navrženy projekty vedoucí k zefektivnění vykonávaných činností.
Anotace v angličtině
This graduation thesis is focused on the effiency an internal consumer of Czech Republic Police while using modern managerial tool - Model Excellence EFQM. In the part of the thesis there is a description of the tool itself and its gradual application to the Czech Re-public Policie. In the practical part of the thesis there is an analysis of contemporary state of the application of Model Excellence EFQM to the district board Czech Republic Policie Kroměříž, described and executed implementation of the research into the internal consu-mer´s content in 2007 in comparison with the results of the research from 2004 to 2007. Also, the projects leasing to the increase of effiency of activities are included.
Klíčová slova
Model excelence EFQM, vnitřní zákazník, průzkum spokojenosti, sebehodnocení, dotazní-ková metoda, motivace, kritéria hodnocení, projekty zefektivnění práce, image policie
Klíčová slova v angličtině
Model excellence EFQM, internal consumer, research into consumer´s kontent, self-evaluation, questionnaire, motivation, evaluation kriteria, project for increasing effiency od work, the police image
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pro zavedení modelu excelence EFQM do Policie ČR.
II. Praktická část
Podrobte analýze současný stav zavádění modelu excelence EFQM do Policie ČR a na Okresní ředitelství Kroměříž.
Proveďte výzkum spokojenosti vnitřního zákazníka na Okresním ředitelství Kroměříž za rok 2007.
Vzájemně porovnejte výsledky výzkumů za období let 2004-2007.
Na základě získaných poznatků z výzkumu vytvořte projekt zefektivnění práce Policie ČR, vyhodnoťte rizika a přínosy navrženého řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pro zavedení modelu excelence EFQM do Policie ČR.
II. Praktická část
Podrobte analýze současný stav zavádění modelu excelence EFQM do Policie ČR a na Okresní ředitelství Kroměříž.
Proveďte výzkum spokojenosti vnitřního zákazníka na Okresním ředitelství Kroměříž za rok 2007.
Vzájemně porovnejte výsledky výzkumů za období let 2004-2007.
Na základě získaných poznatků z výzkumu vytvořte projekt zefektivnění práce Policie ČR, vyhodnoťte rizika a přínosy navrženého řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení, Teorie pro praxi. Praha : C. H. Beck, 2002. 172 s. ISBN 80-8179-578-X.
KOTLER, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
LUKÁŠOVÁ, R., NOVÝ, I. Organizační kultura. Praha : Grada Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-247-0648-2.
NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha : Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-247-0648-2.
VEBER, J. a kol. Management. Praha : Management Press, 2000. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
Seznam doporučené literatury
KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení, Teorie pro praxi. Praha : C. H. Beck, 2002. 172 s. ISBN 80-8179-578-X.
KOTLER, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
LUKÁŠOVÁ, R., NOVÝ, I. Organizační kultura. Praha : Grada Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-247-0648-2.
NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha : Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-247-0648-2.
VEBER, J. a kol. Management. Praha : Management Press, 2000. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.