Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společnosti Arabesque. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti Arabesque a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost Arabesque.
Anotace v angličtině
Theoretical information about the marketing planning and works of marketing plan from a accessible literary sources are compiled in the theoretical part. Analysis of present situation of marketing planning in company Arabesque is completed in the practical part and also is pro-posed means of their acquirement, thereinafter are assessed costs, risks allied with initiation plan to a practice and assets for the company Arabesque.
Klíčová slova
marketingový plán, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, výrobek, cena, distribuce, marketing služeb, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, Porter´s five competitive forces, SWOT analysis, product, price, place, pro-motion, marketing of services, direkt marketing
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společnosti Arabesque. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti Arabesque a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost Arabesque.
Anotace v angličtině
Theoretical information about the marketing planning and works of marketing plan from a accessible literary sources are compiled in the theoretical part. Analysis of present situation of marketing planning in company Arabesque is completed in the practical part and also is pro-posed means of their acquirement, thereinafter are assessed costs, risks allied with initiation plan to a practice and assets for the company Arabesque.
Klíčová slova
marketingový plán, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, výrobek, cena, distribuce, marketing služeb, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, Porter´s five competitive forces, SWOT analysis, product, price, place, pro-motion, marketing of services, direkt marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních zdrojů vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků proveďte analýzu současného stavu marketingového plánování projektu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Na základě provedených analýz vypracujte projekt marketingového plánu na rok 2007 pro projekt CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o. a navrhněte způsob dosažení navrhovaných cílů.
Vyhodnoťte přínosy a rizika projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních zdrojů vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků proveďte analýzu současného stavu marketingového plánování projektu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Na základě provedených analýz vypracujte projekt marketingového plánu na rok 2007 pro projekt CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o. a navrhněte způsob dosažení navrhovaných cílů.
Vyhodnoťte přínosy a rizika projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Grada Publishing, Praha, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] FORET, M. Marketing {-} základy a postupy. Computer Press, Praha, 2001. ISBN 80-7226-558-X.
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
[4] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Grada Publishing, Praha, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. Computer Press, Praha, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Grada Publishing, Praha, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] FORET, M. Marketing {-} základy a postupy. Computer Press, Praha, 2001. ISBN 80-7226-558-X.
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
[4] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Grada Publishing, Praha, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. Computer Press, Praha, 2000. ISBN 80-7226-252-1.