Bakalářská práce je marketingovým průzkumem umístěným v regionu. Hlavním cílem tohoto průzkumu bylo vypracovat doporučení pro město Luhačovice, ohledně problemati-ky koupání v dané lokalitě. Teoretická část byla zaměřena na regionální marketing a mar-ketingový výzkum. V praktické části byl kladen důraz na segmentaci respondentů průzku-mu, dále pak na sběr dat a jejich vyhodnocení.
Anotace v angličtině
The bachelor work is the marketing research placed in region. Principal ambition of this research was to work up the recommendation for town Luhačovice, as to a problem of ba-thing in given locations. Theoretical part was sight on regional marketing and marketing research. In practical part was given emphasis on segmentation informant of research, fur-ther then on gathering data and their evaluation.
Town, community, bathing establishment, covered swimming pool, marketing research.
Rozsah průvodní práce
77 s., 9 s obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je marketingovým průzkumem umístěným v regionu. Hlavním cílem tohoto průzkumu bylo vypracovat doporučení pro město Luhačovice, ohledně problemati-ky koupání v dané lokalitě. Teoretická část byla zaměřena na regionální marketing a mar-ketingový výzkum. V praktické části byl kladen důraz na segmentaci respondentů průzku-mu, dále pak na sběr dat a jejich vyhodnocení.
Anotace v angličtině
The bachelor work is the marketing research placed in region. Principal ambition of this research was to work up the recommendation for town Luhačovice, as to a problem of ba-thing in given locations. Theoretical part was sight on regional marketing and marketing research. In practical part was given emphasis on segmentation informant of research, fur-ther then on gathering data and their evaluation.
Town, community, bathing establishment, covered swimming pool, marketing research.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši marketingu ve veřejném sektoru a regionálního marketingu.
Analyzujte záměr vybudování koupaliště a bazénu u provozovatelů obdobných zařízení, prvozovatelů ubytování ve městě Luhačovice a jejich hostů.
Vypracujte doporučení, zda město Luhačovice má vybudovat venkovní koupaliště, krytý bazén, kombinaci obou, popřípadě jiné řešení.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši marketingu ve veřejném sektoru a regionálního marketingu.
Analyzujte záměr vybudování koupaliště a bazénu u provozovatelů obdobných zařízení, prvozovatelů ubytování ve městě Luhačovice a jejich hostů.
Vypracujte doporučení, zda město Luhačovice má vybudovat venkovní koupaliště, krytý bazén, kombinaci obou, popřípadě jiné řešení.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] GLOGAR, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. ISBN 80-7318-011-1.
[2] JANEČKOVÁ,L. Marketing měst a obcí. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 9. přepracované vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[4] MAIER, K., ČTYROKÝ,J. Ekonomika územního rozvoje, 1.vyd. Praha: Grada Publishing,2000. ISBN 80-7169-644-7.
[5] MALÝ, I., STRECKOVÁ,Y. Veřejná ekonomie pro školu i praxi, 1.vyd. Praha: Computer Press, 1998. ISBN 80-7226-112-6.
[6] MEFFERT, H. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s. r. o., 1996. ISBN 80-7169-329-4.
Seznam doporučené literatury
[1] GLOGAR, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. ISBN 80-7318-011-1.
[2] JANEČKOVÁ,L. Marketing měst a obcí. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 9. přepracované vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[4] MAIER, K., ČTYROKÝ,J. Ekonomika územního rozvoje, 1.vyd. Praha: Grada Publishing,2000. ISBN 80-7169-644-7.
[5] MALÝ, I., STRECKOVÁ,Y. Veřejná ekonomie pro školu i praxi, 1.vyd. Praha: Computer Press, 1998. ISBN 80-7226-112-6.
[6] MEFFERT, H. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s. r. o., 1996. ISBN 80-7169-329-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Freiberg: Jaké informace z Vašeho průzkumu posloužily MÚ Luhačovice k rozhodnutí?
Mikeska: Jak jste vybírala respondenty průzkumu?