Bakalářská práce se zabývá marketingem zemědělství, na který se už v mnoha knihách nedostává. Byla zde provedena analýza aktuálního stavu strojů a techniky zemědělských subjektů, a to s výměrou zemědělské půdy v rozmezí 20-100 ha, v okresech Olomouc, Přerov a Kroměříž. Cílem práce bylo posoudit možnost, zda by bylo pro firmu Unimarco, a.s. výhodné vstoupit na trh s novým výrobkem a na základě vypracované analýzy stanovit závěrečná doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is aimed at marketing of agriculture that is neglected in many books. There was made the analysis of the contemporary situation monitoring the ownership of farming machinery. The main focus was targeted on the farms managing between 20 and 100 hectares in the districts of Olomouc, Přerov and Kroměříž. The main target of the thesis was to examine the potentiality of the company Unimarco inc. to introduce a brand new product on the local market. The references based on the survey were determined.
The specific features in marketing of agricultural, marketing mix of agricultural products, marketing research, analysis of portfolio, philosophy ''7S‘‘, Porter´s analysis, SWOT analysis, correlation analysis, c2- test.
Rozsah průvodní práce
82 s., 11 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingem zemědělství, na který se už v mnoha knihách nedostává. Byla zde provedena analýza aktuálního stavu strojů a techniky zemědělských subjektů, a to s výměrou zemědělské půdy v rozmezí 20-100 ha, v okresech Olomouc, Přerov a Kroměříž. Cílem práce bylo posoudit možnost, zda by bylo pro firmu Unimarco, a.s. výhodné vstoupit na trh s novým výrobkem a na základě vypracované analýzy stanovit závěrečná doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is aimed at marketing of agriculture that is neglected in many books. There was made the analysis of the contemporary situation monitoring the ownership of farming machinery. The main focus was targeted on the farms managing between 20 and 100 hectares in the districts of Olomouc, Přerov and Kroměříž. The main target of the thesis was to examine the potentiality of the company Unimarco inc. to introduce a brand new product on the local market. The references based on the survey were determined.
The specific features in marketing of agricultural, marketing mix of agricultural products, marketing research, analysis of portfolio, philosophy ''7S‘‘, Porter´s analysis, SWOT analysis, correlation analysis, c2- test.
Zásady pro vypracování
Využijte dostupných literárních pramenů souvisejících s marketingem zemědělství a na jejich základě zpracujte teoretické poznatky z této oblasti.
Proveďte analýzu současného stavu strojů a techniky malých a středních zemědělských subjektů ve vybraných okresech.
Posuďte možnost firmy Unimarco, a.s. vstoupit s novým výrobkem na trh.
Zásady pro vypracování
Využijte dostupných literárních pramenů souvisejících s marketingem zemědělství a na jejich základě zpracujte teoretické poznatky z této oblasti.
Proveďte analýzu současného stavu strojů a techniky malých a středních zemědělských subjektů ve vybraných okresech.
Posuďte možnost firmy Unimarco, a.s. vstoupit s novým výrobkem na trh.
Seznam doporučené literatury
1. ŠIMO, D. Agrárny marketing. 2.vydání. Nitra: VŠP, 1996. ISBN 80-7137-265-X.
2. TRSŤANSKÁ, A. Polnohospodársky marketing. 1.vydání. Bratislava: Príroda, 1999. ISBN 80-07-01114-5.
3. SVATOŠ, M. a kol. Ekonomika agrárního sektoru. 4.vydání. Praha: ČZU, 1995. ISBN 80-213-0803-6.
4. ČERVENKA, J. Hodnocení jakosti zemědělských produktů. 1.vydání. Praha: ČZU, 2002. ISBN 80-213-0883-4.
5. FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat zákazníky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
Seznam doporučené literatury
1. ŠIMO, D. Agrárny marketing. 2.vydání. Nitra: VŠP, 1996. ISBN 80-7137-265-X.
2. TRSŤANSKÁ, A. Polnohospodársky marketing. 1.vydání. Bratislava: Príroda, 1999. ISBN 80-07-01114-5.
3. SVATOŠ, M. a kol. Ekonomika agrárního sektoru. 4.vydání. Praha: ČZU, 1995. ISBN 80-213-0803-6.
4. ČERVENKA, J. Hodnocení jakosti zemědělských produktů. 1.vydání. Praha: ČZU, 2002. ISBN 80-213-0883-4.
5. FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat zákazníky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Klímek: Jaký program jste k Vašim statistickým analýzám využila?
Kameníková: Jakou formu financování koupě nových strojů by jste firmě doporučila?
Novák: Podle jakého výběru jste zemědělské subjekty zkoumala?