Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací ve firmě Raab Computer. Tato společnost poskytuje telekomunikační služby a počítačové příslušenství. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingových komunikací a jednotlivých částí komunikačního mixu, to znamená formuluje teoretická východiska pro analýzu. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací ve firmě Raab Computer pomocí dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení stávající situace využívání marketingových komunikací ve firmě, které by měly vést ke zdokonalení komunikace se zákazníky.
Anotace v angličtině
The Bachelor´s Thesis is focused on analysis of marketing communications in Raab Computer Company. The company provides telecommunication services and sells computer components. The theoretical part deals with marketing communications and elements of promotional mix in general. The practical part contains analysis of marketing communications in Raab Computer Company using a quantitative marketing research. After analysing the research´s results there were made several improvement suggestions which would be beneficial for company´s communication with the public.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací ve firmě Raab Computer. Tato společnost poskytuje telekomunikační služby a počítačové příslušenství. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingových komunikací a jednotlivých částí komunikačního mixu, to znamená formuluje teoretická východiska pro analýzu. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací ve firmě Raab Computer pomocí dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení stávající situace využívání marketingových komunikací ve firmě, které by měly vést ke zdokonalení komunikace se zákazníky.
Anotace v angličtině
The Bachelor´s Thesis is focused on analysis of marketing communications in Raab Computer Company. The company provides telecommunication services and sells computer components. The theoretical part deals with marketing communications and elements of promotional mix in general. The practical part contains analysis of marketing communications in Raab Computer Company using a quantitative marketing research. After analysing the research´s results there were made several improvement suggestions which would be beneficial for company´s communication with the public.
Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací a formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingových komunikací ve firmě Raab Computer.
Analyzujte systém marketingových komunikací ve firmě Raab Computer.
Zhodnoťte závěry analýzy a navrhněte případná opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací a formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingových komunikací ve firmě Raab Computer.
Analyzujte systém marketingových komunikací ve firmě Raab Computer.
Zhodnoťte závěry analýzy a navrhněte případná opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace, 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
2. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing, 11th edition. New Jersey, USA: Pearson Education, 2006. 651 p. ISBN 0-13-146918-5.
3. NĚMEC, P. Public Relations {-} praxe komunikace s veřejností, 1.vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
4. TAPP, Alan. Principles of Direct and Database Marketing, 3rd edition. Harlow, Great Britain: Pearson Education, 2005. 489 p. ISBN 0-273-68355-1.
Seznam doporučené literatury
1. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace, 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
2. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing, 11th edition. New Jersey, USA: Pearson Education, 2006. 651 p. ISBN 0-13-146918-5.
3. NĚMEC, P. Public Relations {-} praxe komunikace s veřejností, 1.vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
4. TAPP, Alan. Principles of Direct and Database Marketing, 3rd edition. Harlow, Great Britain: Pearson Education, 2005. 489 p. ISBN 0-273-68355-1.