Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě GUMOTEX, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Ve druhé - praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzováno stávající složení marketingového mixu a navrženo opatření a doporučení pro zlepšení úrovně mar-ketingového řízení ve firmě GUMOTEX, a.s.
Anotace v angličtině
This bachelor’s project is concerned with problems of the marketing mix in company GUMOTEX, a.s. In first part I elaborate theoretical finding relating to the marketing mix. In second (practical) part I characterize company mentioned above, analyze current status of the marketing mix and suggest disposal and recommendation for improvement of marketing operation in company GUMOTEX, a.s.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, matrace, nástroje marketingového mixu
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, mattress, instruments of marketing mix
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě GUMOTEX, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Ve druhé - praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzováno stávající složení marketingového mixu a navrženo opatření a doporučení pro zlepšení úrovně mar-ketingového řízení ve firmě GUMOTEX, a.s.
Anotace v angličtině
This bachelor’s project is concerned with problems of the marketing mix in company GUMOTEX, a.s. In first part I elaborate theoretical finding relating to the marketing mix. In second (practical) part I characterize company mentioned above, analyze current status of the marketing mix and suggest disposal and recommendation for improvement of marketing operation in company GUMOTEX, a.s.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, matrace, nástroje marketingového mixu
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, mattress, instruments of marketing mix
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu.
Analyzujte marketingový mix matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.
Na základě analýz navrhněte zlepšení marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu.
Analyzujte marketingový mix matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.
Na základě analýz navrhněte zlepšení marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
2. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 844 s. ISBN 80-247-0513-3.
3. KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
4. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
2. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 844 s. ISBN 80-247-0513-3.
3. KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
4. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dostál: Graf vývoje hospodářského výsledku je uveden pouze do roku 2005. Jaký je jeho trend?
Kameníková: Jakým způsobem firma využila vložené investice do propagace?