Bakalářská práce se zabývá problematikou cen lahvového piva ve vybraných řetězcích. Téma je zpracováváno v kontextu se zvyšováním konkurenceschopnosti malých a středních pivovarů. Tomuto má práce pomoci analýzou cen lahvového piva konkurentů Pivovaru Janáček, a.s.. Práce shrnuje teoretické poznatky o cenových strategiích, metodách cenové tvorby a možných reakcí na cenové změny. Druhá část bakalářské práce obsahuje analýzu současného pivovarství, představení pivovaru a již samotný cenový průzkum, na jehož zá-kladě je vysloveno několik doporučení úpravy cen lahvového piva Pivovaru Janáček, a.s.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focussed on bottled beer prices issue in specific chain stores. The issue is elaborated in context of increasing competitive ability of small and middle size breweries. My bachelor thesis should contribute to this goal by analysis of bottled beer pri-ces of competitors Pivovar Janacek, a.s. Thesis summarizes theoretical knowledge about price strategies, methods of price creation and possible reaction on price changes. The se-cond part of Bachelor thesis contains analysis of current brewing industry, introduction of brewery and price research as well. The recommendation of brewery Pivovar Janacek, a.s. bottled beer price customization is based on price research.
Klíčová slova
marketing, pivovarství, Pivovar Janáček, a.s., tvorba cen, cenová analýza
Bakalářská práce se zabývá problematikou cen lahvového piva ve vybraných řetězcích. Téma je zpracováváno v kontextu se zvyšováním konkurenceschopnosti malých a středních pivovarů. Tomuto má práce pomoci analýzou cen lahvového piva konkurentů Pivovaru Janáček, a.s.. Práce shrnuje teoretické poznatky o cenových strategiích, metodách cenové tvorby a možných reakcí na cenové změny. Druhá část bakalářské práce obsahuje analýzu současného pivovarství, představení pivovaru a již samotný cenový průzkum, na jehož zá-kladě je vysloveno několik doporučení úpravy cen lahvového piva Pivovaru Janáček, a.s.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focussed on bottled beer prices issue in specific chain stores. The issue is elaborated in context of increasing competitive ability of small and middle size breweries. My bachelor thesis should contribute to this goal by analysis of bottled beer pri-ces of competitors Pivovar Janacek, a.s. Thesis summarizes theoretical knowledge about price strategies, methods of price creation and possible reaction on price changes. The se-cond part of Bachelor thesis contains analysis of current brewing industry, introduction of brewery and price research as well. The recommendation of brewery Pivovar Janacek, a.s. bottled beer price customization is based on price research.
Klíčová slova
marketing, pivovarství, Pivovar Janáček, a.s., tvorba cen, cenová analýza
Zpracujte literární rešerši vztahující se k tvorbě cen a pivovarství .
Analyzujte cenu piva konkurentů Pivovaru Janáček u vyrobců a ve vybraných zařízeních.
Vypracujte doporučení změny ceny vybraného druhu piva Pivovaru Janáček .
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k tvorbě cen a pivovarství .
Analyzujte cenu piva konkurentů Pivovaru Janáček u vyrobců a ve vybraných zařízeních.
Vypracujte doporučení změny ceny vybraného druhu piva Pivovaru Janáček .
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, IVAN. Poziční strategie v marketingu. Praha : Management Press, 1998. 108 s. ISBN 80-8594-365-4.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
[5] JIRÁSEK, J. A. Strategie. Umění podnikatelských vítězství. Praha: Professional Publishing, 2002. ISBN 80-86419-22-3.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, IVAN. Poziční strategie v marketingu. Praha : Management Press, 1998. 108 s. ISBN 80-8594-365-4.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
[5] JIRÁSEK, J. A. Strategie. Umění podnikatelských vítězství. Praha: Professional Publishing, 2002. ISBN 80-86419-22-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dostál: Jaká je propagace firmy?
V případě, že propagujete formou internetu, využíváte možnosti zpětné vazby?
Kameníková: Jaké jsou náklady na výrobu?