Diplomová práce se zabývá implementací digitálního marketingu v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o.
V teoretické části jsou vysvětleny pojmy digitální marketing, jeho výhody a nevýhody, nástroje digitálního marketingu včetně vyhodnocení jejich efektivnosti v Google Analytics. V praktické části je představena gynekologická ambulance. Jsou provedeny jednotlivé analýzy a následně praktická část zrcadlí nástroje digitálního marketingu v praxi gynekologické ambulance dle teoretické části, formou spuštěných reklamních kampaní. V závěru práce jsou jednotlivé kampaně vyhodnoceny.
Annotation in English
The diploma thesis deals with the implementation of digital marketing in the gynaecological outpatient clinic Gyn-Pren s. r. o.
The theoretical part explains the concept of digital marketing, its advantages and disadvantages, digital marketing tools including the evaluation of their effectiveness in Google Analytics. In the practical part the gynaecological outpatient clinic is presented. Individual analyses are performed and then the practical part mirrors the digital marketing tools in the practice of the gynaecological clinic according to the theoretical part, in the form of ongoing advertising campaigns. At the end of the thesis, the individual campaigns are evaluated.
Internet marketing, digital marketing, Google Ads, Facebook, gynecology, ambulance, healthcare
Length of the covering note
998s (16203 znaků)
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se zabývá implementací digitálního marketingu v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o.
V teoretické části jsou vysvětleny pojmy digitální marketing, jeho výhody a nevýhody, nástroje digitálního marketingu včetně vyhodnocení jejich efektivnosti v Google Analytics. V praktické části je představena gynekologická ambulance. Jsou provedeny jednotlivé analýzy a následně praktická část zrcadlí nástroje digitálního marketingu v praxi gynekologické ambulance dle teoretické části, formou spuštěných reklamních kampaní. V závěru práce jsou jednotlivé kampaně vyhodnoceny.
Annotation in English
The diploma thesis deals with the implementation of digital marketing in the gynaecological outpatient clinic Gyn-Pren s. r. o.
The theoretical part explains the concept of digital marketing, its advantages and disadvantages, digital marketing tools including the evaluation of their effectiveness in Google Analytics. In the practical part the gynaecological outpatient clinic is presented. Individual analyses are performed and then the practical part mirrors the digital marketing tools in the practice of the gynaecological clinic according to the theoretical part, in the form of ongoing advertising campaigns. At the end of the thesis, the individual campaigns are evaluated.
Internet marketing, digital marketing, Google Ads, Facebook, gynecology, ambulance, healthcare
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z dostupných zdrojů týkajících se problematiky digitálního marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o.
Zpracujte projekt, ve kterém aplikujte nástroje digitálního marketingu na zlepšení digitální marketingové komunikace ve vybraném zdravotnickém zařízení.
Navrhněte vhodná doporučení pro zvýšení povědomí o daném zdravotnickém zařízení prostřednictvím digitální marketingové komunikace.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z dostupných zdrojů týkajících se problematiky digitálního marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o.
Zpracujte projekt, ve kterém aplikujte nástroje digitálního marketingu na zlepšení digitální marketingové komunikace ve vybraném zdravotnickém zařízení.
Navrhněte vhodná doporučení pro zvýšení povědomí o daném zdravotnickém zařízení prostřednictvím digitální marketingové komunikace.
Závěr
Recommended resources
ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Brno: Lingea, 2022, 268 s. ISBN 978-80-7508-715-7.
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022, 281 s. Expert. ISBN 978-80-271-1680-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 9788025150160.
COOPER, Steven. Social media marketing: The 2020's Ultimate Best Strategies to Become an Expert and Create Your Personal Brand Using Facebook, Twitter, Youtube & Instagram (+ 7 Tricks to Grow Your Business). [Spojené státy americké]: [Independently published], [2019], 112 s. ISBN 9798609968371.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Second edition. London: KoganPage, 2019, xvii, 364 s. ISBN 9780749484224.
Recommended resources
ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Brno: Lingea, 2022, 268 s. ISBN 978-80-7508-715-7.
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022, 281 s. Expert. ISBN 978-80-271-1680-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 9788025150160.
COOPER, Steven. Social media marketing: The 2020's Ultimate Best Strategies to Become an Expert and Create Your Personal Brand Using Facebook, Twitter, Youtube & Instagram (+ 7 Tricks to Grow Your Business). [Spojené státy americké]: [Independently published], [2019], 112 s. ISBN 9798609968371.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Second edition. London: KoganPage, 2019, xvii, 364 s. ISBN 9780749484224.
Enclosed appendices
neobsahuje přílohy
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: Ing. Martina Sasínková, Ph.D., hodnocení známkou: C
Oponent práce: Ing. Petra Barešová, Ph.D., MSc., BA (hons), hodnocení známkou: E
Otázky vedoucího práce:
1) Jaký byl stav digitálního marketingu v gynekologické ambulanci před aplikací vašeho projektu? Co vše se dělalo a jaké byly výsledky? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jaké offline aktivity z pohledu marketingu se v gynekologické ambulanci provádí? ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Jakým způsobem byste řešila nábor nových lékařů, kdyby se naplnilo největší riziko – odchod kvalifikovaných lékařů ke konkurenci? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
Otázka č. 3 nepoložena
1) Prosím vysvětlete kapitolu 7. ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Prosím, na základě čeho jste vytvořila návrhy uvedené v kapitole 8? ZODPOVĚZENO ZCELA
4) Myslíte si, že gynekologická ambulance potřebuje investovat finance do digitálního marketingu, když z důvodu přetíženosti z ambulance odchází lékaři, jak máte uvedeno na str. 50? Jaký přínos podle Vás má digitální marketing pro gynekologickou ambulanci? ZODPOVĚZENO ZCELA