Jak se zodpovědnějším přístupem může a nemůže
na na formování lidského přemýšlení a chování
podílet grafický design, je tématem této práce.
Anotace v angličtině
Using a responsible approach, in what ways and
to what extent, if any, can human thinking and
behaviour be influenced by graphic design?
That is the topic of this work.
Klíčová slova
grafický, design, zodpovědnost, plakát, environmentální plakát, sociální plakát, sociální reklama, jiná reklama, varovná reklama, ekoznačky, fair trade, ešv, ekologicky šetrný výrobek, ekodesign, zelený design, humanistický design, předsudek, prvotní reakce, Sever a Jih, systém, konzum
Klíčová slova v angličtině
graphic design, responsible approach, poster, environmental poster, socilal poster, war poster, different advertisement, social advertisement, ecology, green design, humane design, North and South, consupmption, system, preconception
Rozsah průvodní práce
71
Jazyk
CZ
Anotace
Jak se zodpovědnějším přístupem může a nemůže
na na formování lidského přemýšlení a chování
podílet grafický design, je tématem této práce.
Anotace v angličtině
Using a responsible approach, in what ways and
to what extent, if any, can human thinking and
behaviour be influenced by graphic design?
That is the topic of this work.
Klíčová slova
grafický, design, zodpovědnost, plakát, environmentální plakát, sociální plakát, sociální reklama, jiná reklama, varovná reklama, ekoznačky, fair trade, ešv, ekologicky šetrný výrobek, ekodesign, zelený design, humanistický design, předsudek, prvotní reakce, Sever a Jih, systém, konzum
Klíčová slova v angličtině
graphic design, responsible approach, poster, environmental poster, socilal poster, war poster, different advertisement, social advertisement, ecology, green design, humane design, North and South, consupmption, system, preconception
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část
Rozsah práce: minimálně 40 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané šablony.rtf) ve formátu PDF na 1 ks CD nosiči. Dále odevzdat 2 vytištěné výtisky elektronické podoby, 1 výtisk graficky zpracované diplomové práce, která může mít volnější grafickou podobu.
Pokyny pro vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část
Rozsah práce a pokyny pro vypracování: vytvořte vizuální podobu zamýšlené koncepce propagační kampaně, navrhněte kompletní design manuál k této kampani v maximálně možném rozsahu.
Praktickou část práce odevzdejte vytištěnou a patřičně adjustovanou v jednom provedení, včetně 1 ks CD nosiče.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část
Rozsah práce: minimálně 40 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané šablony.rtf) ve formátu PDF na 1 ks CD nosiči. Dále odevzdat 2 vytištěné výtisky elektronické podoby, 1 výtisk graficky zpracované diplomové práce, která může mít volnější grafickou podobu.
Pokyny pro vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část
Rozsah práce a pokyny pro vypracování: vytvořte vizuální podobu zamýšlené koncepce propagační kampaně, navrhněte kompletní design manuál k této kampani v maximálně možném rozsahu.
Praktickou část práce odevzdejte vytištěnou a patřičně adjustovanou v jednom provedení, včetně 1 ks CD nosiče.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje: odborná literatura na dané téma, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje: odborná literatura na dané téma, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura.