Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Nemocnice Boskovice s.r.o. V
teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového
mixu, marketingové komunikace, marketingové strategie a plánování a marketingu ve
zdravotnictví. Praktická část se zaměřuje na představení organizace, situační analýzu, vizi
a hodnoty, strategický plán a charakteristiku projektu, kterým je vytvoření nových
webových stránek a založení Facebooku pro Nemocnici Boskovice s.r.o. Součástí práce je
také časová, nákladová a riziková analýza. Práce má za cíl pomoci společnosti Nemocnice
Boskovice s.r.o. v jejím marketingovém plánování a zlepšení způsobu komunikace s
pacienty a veřejností.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the marketing strategy of the company Nemocnice Boskovice s.r.o.
The theoretical part defines basic concepts related to marketing and the marketing mix,
marketing communication, marketing strategy and planning, and marketing in healthcare.
The practical part focuses on introducing the organization, situational analysis, vision and
values, strategic plan, and the characteristics of the project, which is the creation of new
website and Facebook page for the hospital. The work also includes a time, cost, and risk
analysis. The aim of this thesis is to assist the company Nemocnice Boskovice s.r.o. in its
marketing planning and improve the way it communicates with patients and the public.
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Nemocnice Boskovice s.r.o. V
teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového
mixu, marketingové komunikace, marketingové strategie a plánování a marketingu ve
zdravotnictví. Praktická část se zaměřuje na představení organizace, situační analýzu, vizi
a hodnoty, strategický plán a charakteristiku projektu, kterým je vytvoření nových
webových stránek a založení Facebooku pro Nemocnici Boskovice s.r.o. Součástí práce je
také časová, nákladová a riziková analýza. Práce má za cíl pomoci společnosti Nemocnice
Boskovice s.r.o. v jejím marketingovém plánování a zlepšení způsobu komunikace s
pacienty a veřejností.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the marketing strategy of the company Nemocnice Boskovice s.r.o.
The theoretical part defines basic concepts related to marketing and the marketing mix,
marketing communication, marketing strategy and planning, and marketing in healthcare.
The practical part focuses on introducing the organization, situational analysis, vision and
values, strategic plan, and the characteristics of the project, which is the creation of new
website and Facebook page for the hospital. The work also includes a time, cost, and risk
analysis. The aim of this thesis is to assist the company Nemocnice Boskovice s.r.o. in its
marketing planning and improve the way it communicates with patients and the public.
Proveďte analýzu marketingu v organizaci a na základě výsledků navrhněte marketingovou strategii.
Navrhněte cíle vedoucí ke zlepšení marketingové strategie zdravotnické organizace.
Zhodnoťte přínosy a rizika dané marketingové strategie.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERKOWITZ, Eric. Essentials of Health Care Marketing. Third Edition. Burlington: Jones and Bartlett Learning, 2010, 515 s. ISBN 07-63783-33-1.
HAIMOWITZ, Ira. Healthcare Relationship Marketing: Strategy, Design and Measurement. Farnham: Gower Publishing, 2012, 260 s. ISBN 978-0-566-09217-6.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. Žilina: Georg, 2013, 208 s. 978-80- 89401-64-2.
Seznam doporučené literatury
BERKOWITZ, Eric. Essentials of Health Care Marketing. Third Edition. Burlington: Jones and Bartlett Learning, 2010, 515 s. ISBN 07-63783-33-1.
HAIMOWITZ, Ira. Healthcare Relationship Marketing: Strategy, Design and Measurement. Farnham: Gower Publishing, 2012, 260 s. ISBN 978-0-566-09217-6.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. Žilina: Georg, 2013, 208 s. 978-80- 89401-64-2.
Přílohy volně vložené
Žádná volně vložená příloha.
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc., hodnocení známkou: A
Oponent práce: Ing. Monika Horáková, Ph.D., hodnocení známkou: F
Otázky vedoucího práce:
1) Máte představu nebo informace, jak bude NsP pracovat dále v rámci svého inovovaného marketingu – nové webové stránky a FB nemocnice - v budoucnu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Které Vámi provedené analýzy slouží jako podklad pro návrh Vašeho projektu? NEZODPOVĚZENO
2) Objasněte, z čeho vycházíte a k čemu směřují Vámi navrhované marketingové strategie pro jednotlivá nákladová střediska? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
3) K jakému účelu v DP slouží Vámi uvedená analýza návštěvnosti webových a facebookých stránek? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Další otázky:
1) Ing. Šárka Papadaki, Ph.D., Kde máte v analytické části uvedenou analýzu současného stavu marketingu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., V nákladové analýze, jsou náklady na zaměstnance uvedené z jakého roku? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
3) Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., Jaká je marketingová strategie nemocnice? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ