Informace o kvalifikační práci Projekt univerzitního pracoviště k přípravě a realizaci rozvoje českých výrobních firem s využitím poznatků z baťovského podnikání
Práce nabízí projektové řešení spolupráce univerzitního pracoviště s českými výrobními firmami formou výuky, poradenství, konzultací či adresným rozpracováním firemních zakázek. Teoretická část práce presentuje určující vstupy a zázemí pro část praktickou. Ta je postavena na přijetí prováděcího projektu při návaznosti jeho jednotlivých fází, které předurčují obsah, provázanost a neoddělitelnost 30 nosných firemních rozvojových bloků. Zodpovědnost za jejich permanentnost rozpracování a realizaci nese firemní podnikový management. Na této bázi je pak zakotvena jistota firemní výkonnosti, prosperity, konkurenceschopnosti a spolupráce. Při využití výstupů baťovského podnikání je možno utvářet českou výrobní firmu světové třídy.
Anotace v angličtině
Thesis describes the project of cooperation of university workplace with Czech industrial producers through the lectures, guidance, consultations or performing the company orders. Theoretical part delimitates the significant inputs and basement for the practical part. Practical part is based on acceptance of realization project. The project consists of 30 supporting development blocks, which are connected and indivisible. Responsibility for their permanent performance and realization has the company management. There is certainty of company performance, prosperity and competitive ability based on these elements. Using the outputs of Bata business principles it is possible to build the Czech industrial company of world class.
Klíčová slova
Projekt univerzitního pracoviště, česká výrobní firma světové třídy, konkurenceschopnost, spolupráce, baťovské podnikání
Klíčová slova v angličtině
University workplace project, Czech industrial company, competitive ability, cooperation, Bata business principles
Rozsah průvodní práce
86 s., 29 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce nabízí projektové řešení spolupráce univerzitního pracoviště s českými výrobními firmami formou výuky, poradenství, konzultací či adresným rozpracováním firemních zakázek. Teoretická část práce presentuje určující vstupy a zázemí pro část praktickou. Ta je postavena na přijetí prováděcího projektu při návaznosti jeho jednotlivých fází, které předurčují obsah, provázanost a neoddělitelnost 30 nosných firemních rozvojových bloků. Zodpovědnost za jejich permanentnost rozpracování a realizaci nese firemní podnikový management. Na této bázi je pak zakotvena jistota firemní výkonnosti, prosperity, konkurenceschopnosti a spolupráce. Při využití výstupů baťovského podnikání je možno utvářet českou výrobní firmu světové třídy.
Anotace v angličtině
Thesis describes the project of cooperation of university workplace with Czech industrial producers through the lectures, guidance, consultations or performing the company orders. Theoretical part delimitates the significant inputs and basement for the practical part. Practical part is based on acceptance of realization project. The project consists of 30 supporting development blocks, which are connected and indivisible. Responsibility for their permanent performance and realization has the company management. There is certainty of company performance, prosperity and competitive ability based on these elements. Using the outputs of Bata business principles it is possible to build the Czech industrial company of world class.
Klíčová slova
Projekt univerzitního pracoviště, česká výrobní firma světové třídy, konkurenceschopnost, spolupráce, baťovské podnikání
Klíčová slova v angličtině
University workplace project, Czech industrial company, competitive ability, cooperation, Bata business principles
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte výběr, sjednocení a zúžení okruhu literárních pramenů zaměřených na rozvoj, ekonomickou prosperitu a konkurenceschopnost výrobních firem.
Rozpracujte a utřiďte dostupné literární podklady do podoby priorit účinných vstupů a výstupů podnikání ve firmě Baťa Zlín.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav podnikatelské výkonnosti vybraných českých výrobních firem.
Na základě provedené analýzy vytvořte rámcový projekt univerzitního pracoviště k přípravě a realizaci ofenzivního rozvoje českých výrobních firem, spolu s implementací účinných vstupů a výstupů baťovského podnikání.
Posuďte přínosy a rizika daného projektu vyplývající z titulu gesce univerzitního pracoviště za projekt vůči českým výrobním firmám.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte výběr, sjednocení a zúžení okruhu literárních pramenů zaměřených na rozvoj, ekonomickou prosperitu a konkurenceschopnost výrobních firem.
Rozpracujte a utřiďte dostupné literární podklady do podoby priorit účinných vstupů a výstupů podnikání ve firmě Baťa Zlín.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav podnikatelské výkonnosti vybraných českých výrobních firem.
Na základě provedené analýzy vytvořte rámcový projekt univerzitního pracoviště k přípravě a realizaci ofenzivního rozvoje českých výrobních firem, spolu s implementací účinných vstupů a výstupů baťovského podnikání.
Posuďte přínosy a rizika daného projektu vyplývající z titulu gesce univerzitního pracoviště za projekt vůči českým výrobním firmám.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 803 s. ISBN 80-7226-220-3
[2] KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 140 s. ISBN 80-247-0969-4
[3] NÁDVORNÍK, J. a kol. Baťův systém řízení do roku 1939. 1. vyd. Praha: IMPULS, a.s. divize Chemie, 1990
[4] VRÁBLÍK, M. a kol. Soubor vybraných vědeckovýzkumných prací a případových studií s orientací na konkurenceschopnost českých průmyslových výrobců. Recenzovaná monografie. 1. vydání. Zlín: CEED, 2004, 374 s. ISBN 80-903433-0-9
[5] ZELENÝ, M. Cesty k úspěchu. Trvalé hodnoty soustavy Baťa. 1. vyd. Vyškov: ČINTÁMANI, 2005. ISBN 80-239-4969-1
Seznam doporučené literatury
[1] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 803 s. ISBN 80-7226-220-3
[2] KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 140 s. ISBN 80-247-0969-4
[3] NÁDVORNÍK, J. a kol. Baťův systém řízení do roku 1939. 1. vyd. Praha: IMPULS, a.s. divize Chemie, 1990
[4] VRÁBLÍK, M. a kol. Soubor vybraných vědeckovýzkumných prací a případových studií s orientací na konkurenceschopnost českých průmyslových výrobců. Recenzovaná monografie. 1. vydání. Zlín: CEED, 2004, 374 s. ISBN 80-903433-0-9
[5] ZELENÝ, M. Cesty k úspěchu. Trvalé hodnoty soustavy Baťa. 1. vyd. Vyškov: ČINTÁMANI, 2005. ISBN 80-239-4969-1