Tato práce je rozdělena do části Teoretické a Praktické. Teoretická část se zabývá definicí výtvarného stylu, a analýzou vybraných herních titulů, které netradiční výtvarný styl pro médium hry používají.
Praktická část pojednává o samotnému procesu navrhování a tvorby výtvarného stylu pro hru Světlana a vytváření prototypu videohry, která čerpá inspiraci v teoretické části a postupu zmíněných přístupů.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into Theoretical and Practical parts. The theoretical part deals with the definition of the art style, and the analysis of selected game titles that use a non-traditional art style for the medium of the game.
The practical part discusses the actual process of designing and creating the art style for the game Svetlana and creating a prototype video game, which draws inspiration from the theoretical part and the process of the mentioned approaches.
Klíčová slova
počítačová hra, výtvarné umění, výtvarný styl,
Klíčová slova v angličtině
video game, fine arts, art style,
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je rozdělena do části Teoretické a Praktické. Teoretická část se zabývá definicí výtvarného stylu, a analýzou vybraných herních titulů, které netradiční výtvarný styl pro médium hry používají.
Praktická část pojednává o samotnému procesu navrhování a tvorby výtvarného stylu pro hru Světlana a vytváření prototypu videohry, která čerpá inspiraci v teoretické části a postupu zmíněných přístupů.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into Theoretical and Practical parts. The theoretical part deals with the definition of the art style, and the analysis of selected game titles that use a non-traditional art style for the medium of the game.
The practical part discusses the actual process of designing and creating the art style for the game Svetlana and creating a prototype video game, which draws inspiration from the theoretical part and the process of the mentioned approaches.
Klíčová slova
počítačová hra, výtvarné umění, výtvarný styl,
Klíčová slova v angličtině
video game, fine arts, art style,
Zásady pro vypracování
Návrh herních charakterů a prostředí inspirovaný výtvarným stylem
Rešerše k tématu
Analýza pro zpracování tématu
Variantní návrhy řešení
Postup zpracování vybrané varianty řešení
a) teoretická část v rozsahu 30 -35 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2m2
Zásady pro vypracování
Návrh herních charakterů a prostředí inspirovaný výtvarným stylem
Rešerše k tématu
Analýza pro zpracování tématu
Variantní návrhy řešení
Postup zpracování vybrané varianty řešení
a) teoretická část v rozsahu 30 -35 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2m2
Seznam doporučené literatury
JIRKOVSKÝ, Jan, 2011. Game industry : vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha: D.A.M.O., 135 s. ISBN 978-80-904387-1-2.
ROGERS, Scott Rogers, 2010. LeveTI Up! The Guide to Great Video Game Design. 1. West Sussex: A John Wiley & Sons, Ltd., Publication. ISBN ISBN 978-0-470-68867-0.
MELISSINOS, Chris, O'ROURKE, Patrick (2012). The art of video games: from Pac-Man to mass effect. ISBN: 9781599621104
Seznam doporučené literatury
JIRKOVSKÝ, Jan, 2011. Game industry : vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha: D.A.M.O., 135 s. ISBN 978-80-904387-1-2.
ROGERS, Scott Rogers, 2010. LeveTI Up! The Guide to Great Video Game Design. 1. West Sussex: A John Wiley & Sons, Ltd., Publication. ISBN ISBN 978-0-470-68867-0.
MELISSINOS, Chris, O'ROURKE, Patrick (2012). The art of video games: from Pac-Man to mass effect. ISBN: 9781599621104