Vizuální styl dokumentárního filmu "Hodnota člověka", který přibližuje život sociálně znevýhodněných lidí v komunitním bydlení v Senici na Hané. Autorské řešení obsahuje hlavní filmový plakát a propagační materiály, které jsou určeny k prezentaci filmu. Součástí je také webová microsite a propagace na sociálních sítích.
Anotace v angličtině
The visual style of the documentary film "Hodnota člověka", which presents the life of socially disadvantaged people in community housing in Senica na Hané. The author's design includes the main film poster and promotional materials, which are intended for the presentation of the film. It also includes a web microsite and social media promotion.
Klíčová slova
vizuální styl, grafický design, dokument, lidé, film
Klíčová slova v angličtině
visual style, graphic design, document, people, film
Rozsah průvodní práce
51 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Vizuální styl dokumentárního filmu "Hodnota člověka", který přibližuje život sociálně znevýhodněných lidí v komunitním bydlení v Senici na Hané. Autorské řešení obsahuje hlavní filmový plakát a propagační materiály, které jsou určeny k prezentaci filmu. Součástí je také webová microsite a propagace na sociálních sítích.
Anotace v angličtině
The visual style of the documentary film "Hodnota člověka", which presents the life of socially disadvantaged people in community housing in Senica na Hané. The author's design includes the main film poster and promotional materials, which are intended for the presentation of the film. It also includes a web microsite and social media promotion.
Klíčová slova
vizuální styl, grafický design, dokument, lidé, film
Klíčová slova v angličtině
visual style, graphic design, document, people, film
Zásady pro vypracování
1. Reflexe dosavadního stavu poznání vztahujícího se k tématu práce
2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
3. Variantní návrhy řešení
4. Postup zpracování vybrané varianty řešení
5. Tvorba prezentace zpracovaného řešení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2\par
Zásady pro vypracování
1. Reflexe dosavadního stavu poznání vztahujícího se k tématu práce
2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
3. Variantní návrhy řešení
4. Postup zpracování vybrané varianty řešení
5. Tvorba prezentace zpracovaného řešení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2\par
Seznam doporučené literatury
COOKE, Andy. Graphic Design for Art, Fashion, Film, Architecture, Photography, Product Design and Everything in Between. Prestel, 2018. ISBN 9783791383507.
KOČIČKA, Pavel a BLAŽEK, Filip: Praktická typografie. ISBN 978-80-251-1932-7
MÜLLER-BROCKMANN, Josef. Grid systems in graphic design: a visual communication manual for graphic designers, typographers and three dimensional designers = Rastersysteme für die visuelle Gestaltung : ein Handbuch für Grafiker, Typographen und Ausstellungsgestalter. 7th ed. Zürich: Niggli, 2010, 176 s. ISBN 9783721201451.
VICTION:ARY, Victor, CHEUNG, Victor, ed. Graphic Fest: Identities for Festivals & Fairs. Hong Kong: viction:ary, 2018. ISBN 978-988-78501-2-0.
Seznam doporučené literatury
COOKE, Andy. Graphic Design for Art, Fashion, Film, Architecture, Photography, Product Design and Everything in Between. Prestel, 2018. ISBN 9783791383507.
KOČIČKA, Pavel a BLAŽEK, Filip: Praktická typografie. ISBN 978-80-251-1932-7
MÜLLER-BROCKMANN, Josef. Grid systems in graphic design: a visual communication manual for graphic designers, typographers and three dimensional designers = Rastersysteme für die visuelle Gestaltung : ein Handbuch für Grafiker, Typographen und Ausstellungsgestalter. 7th ed. Zürich: Niggli, 2010, 176 s. ISBN 9783721201451.
VICTION:ARY, Victor, CHEUNG, Victor, ed. Graphic Fest: Identities for Festivals & Fairs. Hong Kong: viction:ary, 2018. ISBN 978-988-78501-2-0.