Cílem této bakalářské práce je navrhnout aplikaci pro cestování vlakem po Evropě, která by sjednotila všechny dopravce pod jeden digitální produkt a umožnila uživatelům plánovat více destinační cesty. V teoretické části se věnuji oblasti evropského cestovního ruchu. Zkoumám druhy cestovních digitálních nástrojů, chování a preference uživatelů
i jejich vztah k cestovním mobilním aplikacím. Provedl jsem výzkum a analýzu konkurenčních aplikací. Praktická část se zabývá postupem tvorby aplikace, jejího názvu, loga a vizuálního designu. Výsledek je plně funkční prototyp.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to design an application for train travel in Europe that would unify all transportation providers into one digital product and enable users to plan multi-destination journeys. The theoretical part focuses on the field of European travel and tourism. It examines different types of travel digital tools, user behavior and preferences, and their relationship to travel mobile applications. I conducted research and analysis of competing applications. The practical part deals with the process of the application development, including its name, logo, and visual design. The result is a fully functional prototype.
Klíčová slova
železnice, Evropa, mobilní aplikace, UI/UX
Klíčová slova v angličtině
Railways, Europe, mobile application, UI/UX
Rozsah průvodní práce
62 s. (69 500 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je navrhnout aplikaci pro cestování vlakem po Evropě, která by sjednotila všechny dopravce pod jeden digitální produkt a umožnila uživatelům plánovat více destinační cesty. V teoretické části se věnuji oblasti evropského cestovního ruchu. Zkoumám druhy cestovních digitálních nástrojů, chování a preference uživatelů
i jejich vztah k cestovním mobilním aplikacím. Provedl jsem výzkum a analýzu konkurenčních aplikací. Praktická část se zabývá postupem tvorby aplikace, jejího názvu, loga a vizuálního designu. Výsledek je plně funkční prototyp.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to design an application for train travel in Europe that would unify all transportation providers into one digital product and enable users to plan multi-destination journeys. The theoretical part focuses on the field of European travel and tourism. It examines different types of travel digital tools, user behavior and preferences, and their relationship to travel mobile applications. I conducted research and analysis of competing applications. The practical part deals with the process of the application development, including its name, logo, and visual design. The result is a fully functional prototype.
Klíčová slova
železnice, Evropa, mobilní aplikace, UI/UX
Klíčová slova v angličtině
Railways, Europe, mobile application, UI/UX
Zásady pro vypracování
1. Rešerše inspiračních zdrojů vztahujících se k tématu práce 2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem 3. Variantní návrhy řešení 4. Vypracování vybrané varianty 5. Tvorba prezentace zpracovaného řešení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2\par
Zásady pro vypracování
1. Rešerše inspiračních zdrojů vztahujících se k tématu práce 2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem 3. Variantní návrhy řešení 4. Vypracování vybrané varianty 5. Tvorba prezentace zpracovaného řešení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2\par
Seznam doporučené literatury
LAYON, Kristofer. Digital product management. Berkeley,California]: New Riders, c2014. ISBN 0-321-94797-5.
GARRETT, Jesse James. Elements of user experience.2nd ed. Berkeley, CA: New Riders, c2011.ISBN 0-321-68368-4.
PREECE, Jenny, Yvonne ROGERS a Helen SHARP. Interaction design. 4th ed. Chichester: Wiley, 2015. ISBN 9781119020752.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014. ISBN 9788026067719.
Seznam doporučené literatury
LAYON, Kristofer. Digital product management. Berkeley,California]: New Riders, c2014. ISBN 0-321-94797-5.
GARRETT, Jesse James. Elements of user experience.2nd ed. Berkeley, CA: New Riders, c2011.ISBN 0-321-68368-4.
PREECE, Jenny, Yvonne ROGERS a Helen SHARP. Interaction design. 4th ed. Chichester: Wiley, 2015. ISBN 9781119020752.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014. ISBN 9788026067719.