Tato diplomová práce se týká sestavení projektu marketingové komunikace pro Českou poštu, s. p. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace. Poté je provedena, za pomoci dotazníku, analýza vnímání marketingové komunikace České pošty, s. p. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci České pošty, s. p. a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zlepšit image
České pošty, s. p. a zvýšit povědomí veřejnosti o službách České pošty, s. p.
Anotace v angličtině
This graduation thesis is concerned with a composition of a marketing communication project composed for Czech Post. In the first part of this work the questions about marketing communication by Czech Post are processed theoretically. After that an analysis of the marketing communication perception is made by a questionnaire. Finally a deficiencies in the marketing communication of Czech Post are solved. This project tries to improve an image of Czech Post and increase a public subconsciousness about Czech Post services by means of a proposed appliances related with marketing communication.
Klíčová slova
marketing, služby, marketingová komunikace, marketingový výzkum, Česká pošta, s. p.
Klíčová slova v angličtině
marketing, services, marketing communication, marketing research, Czech Post
Rozsah průvodní práce
101 s., 20 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se týká sestavení projektu marketingové komunikace pro Českou poštu, s. p. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace. Poté je provedena, za pomoci dotazníku, analýza vnímání marketingové komunikace České pošty, s. p. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci České pošty, s. p. a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zlepšit image
České pošty, s. p. a zvýšit povědomí veřejnosti o službách České pošty, s. p.
Anotace v angličtině
This graduation thesis is concerned with a composition of a marketing communication project composed for Czech Post. In the first part of this work the questions about marketing communication by Czech Post are processed theoretically. After that an analysis of the marketing communication perception is made by a questionnaire. Finally a deficiencies in the marketing communication of Czech Post are solved. This project tries to improve an image of Czech Post and increase a public subconsciousness about Czech Post services by means of a proposed appliances related with marketing communication.
Klíčová slova
marketing, služby, marketingová komunikace, marketingový výzkum, Česká pošta, s. p.
Klíčová slova v angličtině
marketing, services, marketing communication, marketing research, Czech Post
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace České pošty, s. p.
Na základě analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace České pošty, s. p.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze, uveďte očekávané přínosy
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace České pošty, s. p.
Na základě analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace České pošty, s. p.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze, uveďte očekávané přínosy
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]PESLMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1
[2]FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
[3]FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum {-} jak poznat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
[4]KOTLER, P. Marketing management. 3. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. 790 s. ISBN 80-85605-08-2
[5]NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: VOX, 1999. 152 s. ISBN 80-568-520-6
Seznam doporučené literatury
[1]PESLMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1
[2]FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
[3]FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum {-} jak poznat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
[4]KOTLER, P. Marketing management. 3. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. 790 s. ISBN 80-85605-08-2
[5]NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: VOX, 1999. 152 s. ISBN 80-568-520-6