V diplomovej práci pojednávam o tom, čo je to sponzoring, ako funguje, druhy sponzoringu, analyzujem súčasný stav sponzoringu vo firme ANASOFT APR, s.r.o. a meriam účinnosť sponzoringu vo firme ANASOFT APR, s.r.o..
Anotace v angličtině
I am writing in my theses about the term of sponsoring, how it works, kinds of sponsoring, analysing actual situation and phase of sponsoring in the company ANASOFT APR, s.r.o. and exposing their sponsoring.
Klíčová slova
sponzoring, filantropia, image, meranie
Klíčová slova v angličtině
sponsoring, philanthropies, image, measuring
Rozsah průvodní práce
56 s., 6 s. obr. príloh
Jazyk
CZ
Anotace
V diplomovej práci pojednávam o tom, čo je to sponzoring, ako funguje, druhy sponzoringu, analyzujem súčasný stav sponzoringu vo firme ANASOFT APR, s.r.o. a meriam účinnosť sponzoringu vo firme ANASOFT APR, s.r.o..
Anotace v angličtině
I am writing in my theses about the term of sponsoring, how it works, kinds of sponsoring, analysing actual situation and phase of sponsoring in the company ANASOFT APR, s.r.o. and exposing their sponsoring.
Klíčová slova
sponzoring, filantropia, image, meranie
Klíčová slova v angličtině
sponsoring, philanthropies, image, measuring
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k sponzoringu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav sponzoringu ve firmě ANASOFT APR, s.r.o.
Vypracujte projekt měření účinnosti sponzoringu ve firmě ANASOFT APR, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k sponzoringu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav sponzoringu ve firmě ANASOFT APR, s.r.o.
Vypracujte projekt měření účinnosti sponzoringu ve firmě ANASOFT APR, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, V. Public relations Moderně a účinně. Praha: Grada Publishing, 2006. 244s. ISBN 80-247-0564-8.
FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění. Praha: Grada Publishing, 2006. 168 s. ISBN 978-80-247-1903-0.
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publihsing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
CAYWOOD, C.L. Public relations Řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003. 602 s. ISBN 80-7226-886-4.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, V. Public relations Moderně a účinně. Praha: Grada Publishing, 2006. 244s. ISBN 80-247-0564-8.
FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění. Praha: Grada Publishing, 2006. 168 s. ISBN 978-80-247-1903-0.
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publihsing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
CAYWOOD, C.L. Public relations Řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003. 602 s. ISBN 80-7226-886-4.