Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy doporučení na zlepšení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor včetně ohledu na ochranu životního prostředí. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na zpracování kritické literární rešerše v oblasti marketingové komunikační strategie a ekologického marketingu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. Součástí praktické části je i SWOT analýza firmy Sonnentor a vlastní dotazníkový výzkum. Na závěr práce jsou prezentované celkově 4 návrhy na doporučení zlepšení stávající marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor.
Anotace v angličtině
The goal of the bachalor's thesis is to create recommendations for improving the marketing communication strategy of the Sonnentor company including consideration of environmnetal protection. The theoretical part of the bachalor's thesis focuses on the processing of critical literary research in the field of marketing communication strategy and ecological marketing. The practical part deals with the analysis of the current status of marketing communication strategy of the Sonnentor company. One of the part of practical part is also a SWOT analysis and my own questionnaire research. At the end of the thesis are presented 4 recommend the improvement of current marketing communication strategy of Sonnentor company.
Klíčová slova
marketingová strategie, marketingová komunikační strategie, marketingový komunikační mix, ekologický marketing, ochrana životního prostředí
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, marketing communication strategy, marketing communication mix, ecological marketing, environmental protection
Rozsah průvodní práce
98 s. (139 410 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy doporučení na zlepšení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor včetně ohledu na ochranu životního prostředí. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na zpracování kritické literární rešerše v oblasti marketingové komunikační strategie a ekologického marketingu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. Součástí praktické části je i SWOT analýza firmy Sonnentor a vlastní dotazníkový výzkum. Na závěr práce jsou prezentované celkově 4 návrhy na doporučení zlepšení stávající marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor.
Anotace v angličtině
The goal of the bachalor's thesis is to create recommendations for improving the marketing communication strategy of the Sonnentor company including consideration of environmnetal protection. The theoretical part of the bachalor's thesis focuses on the processing of critical literary research in the field of marketing communication strategy and ecological marketing. The practical part deals with the analysis of the current status of marketing communication strategy of the Sonnentor company. One of the part of practical part is also a SWOT analysis and my own questionnaire research. At the end of the thesis are presented 4 recommend the improvement of current marketing communication strategy of Sonnentor company.
Klíčová slova
marketingová strategie, marketingová komunikační strategie, marketingový komunikační mix, ekologický marketing, ochrana životního prostředí
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, marketing communication strategy, marketing communication mix, ecological marketing, environmental protection
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k marketingové komunikační strategii zahrnující ochranu životního prostředí.
II. Praktická část
Zpracujte charakteristiku firmy Sonnentor s. r. o.
Zpracujte analýzu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor s. r. o. zahrnující ochranu životního prostředí.
Navrhněte doporučení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor s. r. o. s ohledem na ochranu životního prostředí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k marketingové komunikační strategii zahrnující ochranu životního prostředí.
II. Praktická část
Zpracujte charakteristiku firmy Sonnentor s. r. o.
Zpracujte analýzu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor s. r. o. zahrnující ochranu životního prostředí.
Navrhněte doporučení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor s. r. o. s ohledem na ochranu životního prostředí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GREWAL, Dhruw a Michael LEVY. Marketing. 8th ed. New York: McGraw Hill, 2022, 686 s. ISBN 978-1-260-59759-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 14., vyd. Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 9780199684090.
WEST, Douglas C., John B. FORD a Essam IBRAHIM. Strategic marketing : creating competitive advantage. 3rd ed. New York, NY: Oxford University Press, 2015, 571 s. ISBN 9780199684090.
Seznam doporučené literatury
GREWAL, Dhruw a Michael LEVY. Marketing. 8th ed. New York: McGraw Hill, 2022, 686 s. ISBN 978-1-260-59759-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 14., vyd. Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 9780199684090.
WEST, Douglas C., John B. FORD a Essam IBRAHIM. Strategic marketing : creating competitive advantage. 3rd ed. New York, NY: Oxford University Press, 2015, 571 s. ISBN 9780199684090.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Miroslava Chovancová CSc., A
Oponent práce: doc. Ing. Michal Pilík Ph.D., B
Otázky vedoucího
Při vyhodnocení statistických hypotéz jste zjistila, že nejvyšší dosažené vzdělání má vliv na zájem o ekologii, ale směr vzdělání nikoliv. Jak si tuto skutečnost vysvětlujete? Zodpovězeno
Spolupracuje firma Sonnentor s nějakou vzdělávací institucí? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Jaký je obecný vztah českých zákazníků k ekologickým produktům? Jaká je současnost a budoucnost bezobalových prodejen? Zodpovězeno
Další otázky:
Dr. Kozubíková: jak jste vybírala 221 respondentů? Zodpovězeno
Dr. Horáková: kdo je cílovým zákazníkem? Zodpovězeno částečně. Jakým kritériem jste rozdělili věkovou strukturu? Zodpovězeno
Doc. Gregar: připomínky k subjektivním názorům autorky v analýzách.